Monday, April 23, 2012



A sex video involving sex addict Anwar Ibrahim and Shamsidar Taharin, the wife of PKR leader Azmin Ali, is set to explode the nation. The sex video, which is said to show Anwar and Shamsidar having oral sex, has become the hottest topic in the city.

The video tape was handed by S.Nallakaruppan – who is facing a RM100million suit filed against him by Anwar – just hours ago to his lawyer Muhammad Shafee Abdullah in the presence of reporters.

He told his lawyer at the Kuala Lumpur court complex to “take care of this properly” and handed over the tape in a sealed brown envelope.

Nalakaruppan said he would reveal the content of the video in open court but when pressed by the reporters what the video showed, he said: “Ice cream.” The extra marital relationship between Anwar and Shamsidar has long been openly talked about.

Azmin has been accused of “sacrificing” his wife to gain the affection of Anwar and has never denied the ties between his wife and Anwar, except to describe such talk as gutter politics.

Well, we can expect fans of Anwar to dismiss the video as another impersonation of Anwar but surely it’s difficult getting another Shamsidar look-alike, wouldn’t you say? Well, there will be more videos coming this way soon. Watch this space! You need plenty of popcorns because the videos are piling up! read more..

12 comments:

Assassin Cyber said...

Mohon dipautkan blog saya di blog hebat ini. Blog anda telah dipautkan.

http://assassincyber.blogspot.com

TQ

Anonymous said...

UMNO tak sudah-sudah h.anya sex dan porno aja.....

Anonymous said...

Selagi pemimpin2 PR tidak bertaubat dari melakukan aktiviti sex & porno, selagi itu UMNO akan dedahkan.

Anonymous said...

Bukan UMNO tapi Datuk Nalla. Kalau UMNO dedahkan pun untuk Malaysia. Sekurang kurang nya orang lain jadi PM kalau pakatan menang.

Anonymous said...

tak de keje

Anonymous said...

manusia merancang menafikan ketentuan Allah.... tapi kuasa Allah yg memutuskan nanti..... pembalasan Allah maha adil lagi mencukupi penderitaan ummatNya............. semoga Allah melenyapkan keangkuhan UMNO/BN...... Amiin!

Anonymous said...

orang bahalol, benak otak, tolol je yg dok sokong PR..HIDUP UMNO!!!

Anonymous said...

Allah maha ADIL..tanyalah diri kamu PR..apakah keangkuhan kamu telah membawa kejayaan kamu? kamulah yang tidak diredhai Allah ..dan balas Allah pada yang benar..UMNO terus hidup kerana Restu Ilahi dek kebaikan yang dibawa...tetapi kamu berhempas pulas dijalanan..dek tiada Restu Ilahi..Muhasabah la wahai golongan sesat.

Anonymous said...

ambo setuju benor hok mu royat tu..... ore budoh je yang sokong PR ni ... haram dan halal pun demo-demo buat main main.....

Anonymous said...

Nalla tu kapiak n dah ngaku jadi bapak ayam..kesaksian dia tak boleh dipakai kira..!kome boleh percaya kat dia..kesian kat kome..

Anonymous said...

hentikan lah cakap2 yang mendorong ke api neraka tu . . . mungkin kamu menang sorak, puas kerana mengaibkan orang lain tapi giliran kamu pasti akan sampai juga . . . hentikan atau tunggu laknat Allah

Anonymous said...

hanya orang tidak berilmu saja cakap merapu mengikut perasaan dan telunjuk syaitan

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.