Saturday, April 28, 2012

Maaf sekiranya terkasar tetapi EP sedih  bila tengok anak-anak Melayu berperangai macam ni..mengalahkan beruk di hutan untuk menjayakan agenda Ambiga..mungkin agak kasar bunyinya tetapi inilah hakikatnya. 


Remaja ini cuba menghalang BAS PDRM keluar dari simpang supaya rakan-rakannya yang berada ditepi bas boleh memaki hamun petugas-petugas polis yang berada didalam bas..



Aksi bergayut macam monyet di bas ekspress yang sedang bergerak..sanggup membahayakan keselamatan diri hanya untuk menekan hon bas tersebut...


Aksi berebut poster Lynas..macam orang yang tak pernah tengok poster....


Aksi menganggu dan menghalang pengguna jalan raya..memaksa penunggang motosikal dan pemandu kereka untuk membunyikan hon kenderaan mereka..jika tidak dibunyikan, mereka akan mengetuk atau menendang kenderaan tersebut...


5 comments:

Anonymous said...

Penulisan mcm budak darjah satu...puihhhhh..

Anonymous said...

Geng bershit dh komen.. Haha

Anonymous said...

marah le tu..

Anonymous said...

baguslah dah ramai rakyat sedar.. inilah suara rakyat.. semoga kita menjalani pilihanraya dengan adil dan BERSIH..

Anonymous said...

Trima kasih sbb tolong uploadkan gambar nie.. wah...ramainyerlah umat kat sini, ya Allah selamatkan kami dan permudahkanlah urusan kami. Hindarkanlah kami dari fitnah dajjal. Amin..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.