TERKINI : PERUSUH-PERUSUH BERSIH 3.0 TERBALIKKAN KERETA DAN ROSAKKAN MOTOSIKAL TANDA PROTES


Inilah wajah sebenar perusuh-perusuh Bersih 3.0 yang dicipta Anwar untuk menggulingkan Kerajaan yang memerintah sekarang..Matlamat mereka hanya satu..ingin menawan Putrajaya walau apa cara sekalipun..biar nyawa rakyat tergadai..asalkan matlamat mereka tercapai...

Kereta diterbalikkan, motosikal dirosakkan, harta benda awam dipecah..Mana perhimpunan aman yang dijanjikan.. Apa sudah jadi dengan jaminan Ketua Pemuda PAS bahawa demo ini akan berjalan secara aman?Adakah parti seperti ini kita mahukan untuk memerintah Malaysia...tepuk dada tanyalah selera...




TERKINI : PERUSUH-PERUSUH BERSIH 3.0 TERBALIKKAN KERETA DAN ROSAKKAN MOTOSIKAL TANDA PROTES TERKINI : PERUSUH-PERUSUH BERSIH 3.0 TERBALIKKAN KERETA  DAN ROSAKKAN MOTOSIKAL TANDA PROTES Reviewed by Empayar Pemuda on 5:43 PM Rating: 5

16 comments:

  1. NEXT TIME CHECK DULU WHY DIAORG TERBALIKKAN KERETA POLIS TU......KALAU LU ADA TMPT KEJADIAN TAKPER BRADER LA LU MAU LETAK STATEMENT MCM NIE...NIE GAMBAR TU PUN LU CILOK DARI BLOG ORG LAIN LU SUKA2 ATI TANGKAP MUAT MASUK BLOG LU...GUA ADER LAR TIME KERETA POLIS NIE LANGGAR ORG.......

    ReplyDelete
  2. bodoh!! tang kete polis tu aku tak amek port la sgt.. tp yg motor2 hbis hancur tu apesal? nak kate motor polis... gk helmet yg tgal tu pun aku tahu tu org2 tua punyer tu.. ingat mak bapak die belikan ker sesuka hati je.. klu ko marah najib ker org umno ker pergi la terbalikkan kete najib, bakar rumah menteri2 semua.. ni tak pasal2 org awam punyer motor kene hancur... wat perhimpunan pun kat KL ade ape? g wat perhimpunan kat depan rumah najib sane!! rumah menteri2 yg berkenaan! klu mcm ni bek patot agong dah istihar darurat dah... suh tentera amek kuasa kerajaan..... segala jwatan menteri2 di rampas oleh tentera! xde sape boleh lawan.. sape lawan tembak kasi mati.. hbis citer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diaorg ni semua beruk.bukan org kl pun.yg dtg dr luar.beruk mmg perangai mcmni.sb kat tempat diaorg xde semua ini.

      Delete
  3. segala kemudahan dan kebaikan yang kerajaan sediakan adalah syariat yang mesti dilaksanakan pemerintan, dan sebagai Rahmat atas keamanan dan kemakmuran yang diberikan oleh Allah ke atas umatnya....Semua ini atas izin dariNya.TAPI KENAPA JAUH SANGAT DARI RAHAMAT ALLAH NI...

    ReplyDelete
  4. pergh...tajam sungguh artikel ni...
    dosa fitnah itu sesungguhnya tersangat la besar..
    diorang terbalikkan kete tu sbb nk slamatkan org2 yg kne langgar dek polis tu bhai...ckp elok2 sket..besar wooo dosa men tabur2 fitnah ni..tawu ke x tawu ke,diamkan diri lg baik dari berkata kata...tanggung la ko dosa fitnah2 ni kt akhirat kelak.

    ReplyDelete
  5. dah korang dok kat jalan apekejadahnya, dah tentu tempat keta lalu lalang, x salah pon klo kene langar, klo aku, aku langar jer yg buat menyemak tu,buat keje buduh, kasi tempat yg selamat x mau, memeng buduh teramat2 sangat ler ko ngan pemimpin pr ko tu.

    ReplyDelete
  6. Sebab tulah polis tak benarkan demo di tempat awam, dah tau perkara begini akan terjadi... Yang penjilat bontot Ambiga nak tunjuk terer halang keta polis, ingat polkis takut nak langgar kau orang? Nasib baik tak mampos...bodoh punya orang. Ada otak letak kat bontot Ambiga. Lepas tu nak salah kan polis dan kerajaan...Nampak sangat demo ni takde kena mengena dengan SPR ke, PTPTN ke atau apa-apa isu pun. Tujuan utama hanya nak merusuh dan menghuruharakan negara je....

    ReplyDelete
  7. Kalau takde demo kan semua benda ni tak jadi....!!!!!!!! Bodoh bertingkat tingkat menyusahkan orang. BODOOOOOHHHHHH!!!!!! GERAM BETUL AKU...

    ReplyDelete
  8. Betul lah pendemo tu dah lah bahalol... menyusahkan orang.. pigi mampos lagi baik.. merosakkan harta benda awam.. ni semua terhasut hasutan setan bertopengkan keling pompuan tu lah... dah tu nak salahkan polis... kurang ajar betui..

    ReplyDelete
  9. awat la korg nk mrusuh cmni..xpasal2 ak trkandas kt jem ni ha..hatttuihhhh..

    ReplyDelete
  10. Kauorang buat kacau kat jalan tak salah ! Polis juga yang kauorang salahkan. Memang patut pun kena sondol .menyusahkan negara je ! Sebenarnya apa matlamat kauorang berdemo ni ? Cuba jawab sikit ? Apa yg kauorang dapat ?

    ReplyDelete
  11. yang ramai tu berok dari Dun Rusila dan berok berok dari Dun Manir

    ReplyDelete
  12. kalau berani sgt pergilah buat demo kat Petaling street

    ReplyDelete
  13. w/pun aku takde kt tempat tu tapi aku rasa polis tu takkan langgar suka2 hati punya, mesti sbb geng2 bersih ni nk tunjuk teror, pi halang kete peronda tu, buat apa ! hoi....mmglah korang kena peralat dgn geng2 gila kausa tu...!

    ReplyDelete
  14. malu bila tgk pemuda melayu islam berkelakuan sebegitu....

    ReplyDelete
  15. Tok sah check. Polis de raja kurang ajar. Raja kurang aja. Samseng polis juga krang ajar! Lawan tetap LAWAN!

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.