Terkini: Nik Aziz Gembira Bersih 3.0 Suckcess..

3.0 Bersih la sangat..tak pasal pasal DBKL terpaksa membelanjakan duit rakyat untuk membersihkan sampah sarap yang ditinggalkan oleh beruk beruk bershit 3.0...EP rasa gambar-gambar ini sudah cukup untuk menceritakan segala-galanya...anda lihat dan anda nilai kerana kuasa di tangan anda..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Terkini: Nik Aziz Gembira Bersih 3.0 Suckcess.. Terkini: Nik Aziz Gembira Bersih 3.0 Suckcess.. Reviewed by Empayar Pemuda on 9:09 AM Rating: 5

9 comments:

  1. Tiori R.A.H.M.A.N akan berlaku selepas PRU 13 dimana NAJIB dan BN Kalah dan kekelahan ini akan menjadikan BN/UMNO sebagai PEMERINTAH/KERAJAAN MELAYU TERAKHIR.Selepas itu kerajaan boneka MELAYU ujud untuk beberapa bulan sahaja dan dijatuhkan oleh penghinat melayu dengan sokongan DAP dan PAS dan dari saat pemerintah boneka melayu disingkir dan diganti dengan Kalifah LGE maka formula kejayaan Singapura diguna pakai dan selepas 5 ke 10 tahun melayu adalah pengemis sepenuhnya dinegara Rupblik Malaysia dan pada masa itu Singapura bergabung semula dengan Malaysia dan Pusat pemerintahaan di Pindah ke Singapura. Ini lah sebenarnya rancangan DAP yang orang-orang melayu terlalu bodoh untuk memahaminya dan merka merasa kebudohan yang amat dasyat ini sebagai kebebebasan berdemokerasi tetapi sebenarnya mereka menggali kubur sendiri dan mereka akan dihumbankan kedalam kubur tersebut dengan kehinaan dan hilang meruah.Segalan nya sudah terlamat sekarang dimana kerajaan NAJIB dan Hashimuddin terlalu amat lemah dan ketakutan luar biasa untuk bertindak tegas

    ReplyDelete
  2. Melayu mudah lupa?
    Jangan lupa utk TIDAK mengundi Pakatan Rakyat di PRU13 nanti kalau nak selamatkan Malaysia.

    ReplyDelete
  3. CELAKA POK NIK TUA KEPARAT KAMBING TUA HIDUP KAT DUNIA MEMECAHBELAHKAN UMAT ISLAM LAKANAT LA KAU TUA TAK SEDAR DIRI NAK MAMPOS

    ReplyDelete
  4. Mungkin Pok Nik diantara yang pertama masuk neraka..Ada ilmu tinggi tapi takdak akai..

    ReplyDelete
  5. orang melayu PAS/ PKR ni...buat apa saja seperti mencaci orang, mengutuk orang, berdemontrasi,duduk dan bantah, memfitnah, menjerit-jerit mcm orang hesteria,meliwat dan mcm2 lagi kita sendiri sedia maklum dah...tapi, bila diakhiri dengan "TAKBIR !"..dah dianggap ibadah...boleh masuk syurga dah! hehehehehe

    ReplyDelete
  6. Bersih sangat lah tu....

    HOT!! BUKTI ANWAR ARAH AZMIN CETUS REMPUHAN DI DATARAN MERDEKA! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Pok Nik Aziz ulamaq berhati binatang, kuat ugama ilmu tapi hati macam babi, hati Nik Aziz kena cuci dengan kencing babi baru sedar kot. Membiarkan kafir harbi menghina mengingjak Polis yang yang berugama islam, kau time lah balasan kat alam barzah

    ReplyDelete
  8. Agak-agak Najib sedar tak yang jawatan yang dipegang beliau lah yang diimpikan oleh ketua perusuh? Pilihlah jalan lembut, maka betullah bak kata Anon yang pertama.

    ReplyDelete
  9. itulah kenyataannya, dalam al-quran pun ada menjelaskan segala-galanya akan keluar manusia2 bertopengkan agama demi kepentingan politik.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.