TERKINI : NIK AZIZ AKAN UMUMKAN PERLETAKAN JAWATAN DALAM MASA TERDEKAT???


Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, yang masih dirawat di wad rawatan jantung di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian di sini, dilaporkan berada dalam keadaan stabil.

Besan Nik Abdul Aziz, Abdul Fatah Harun, yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri Bukit Tuku, berkata Mursyidul Am PAS itu dinasihatkan doktor yang merawatnya agar berehat di hospital itu bagi mendapatkan rawatan susulan.

Nik Abdul Aziz, 81, dimasukkan ke hospital itu selepas mengadu sakit dada selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan Exco Rabu lepas.

"Tok Guru (Nik Aziz) dinasihatkan berehat di wad CCU itu bagi mengelakkan banyak menggunakan tenaga apabila berada di luar.

"Seperti biasa, perutnya selalu meradang apabila tersalah makan dan penat akibat banyak pergerakan," katanya kepada Bernama ketika dihubungi malam Sabtu.

Abdul Fatah berkata Menteri Besar itu dijangka dibenarkan keluar dari hospital dalam masa terdekat ini, sebaik selesai menjalani pemeriksaan lanjut.

** Sudah-sudah Nik Aziz ooii..rumah kata pi..kubur panggil mai..tak cukup lama ka 22 tahun jadi Menteri Besar Kelantan..? Bagi la peluang pula pada orang muda..
TERKINI : NIK AZIZ AKAN UMUMKAN PERLETAKAN JAWATAN DALAM MASA TERDEKAT??? TERKINI : NIK AZIZ AKAN UMUMKAN PERLETAKAN JAWATAN DALAM MASA TERDEKAT??? Reviewed by Empayar Pemuda on 1:24 AM Rating: 5

10 comments:

  1. jgn sesekali benarkan moshe nik ajis ni letak jawatan!!!

    banyak lagi fatwa sesat di tak sebarkan...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. Rumoh suh brambuh kubo duk panggil dohtu..


    Aryan Brotherhood

    ReplyDelete
  3. "Perut selalu meradang??" Apa kena mengena dengan sakit dada? Ke ada kena mengena dengan doa pecah perut..

    ReplyDelete
  4. wpun aku ni org UMNO & x berapa setuju dgn keputusan2 nik aziz buat utk PAS, tp aku mendoakan agar nik aziz cepat sembuh dan di rahmati Allah SWT.

    ReplyDelete
  5. Pangkat Nabi mana boleh main letak2 jawatan gitu je. Mesti diteruskan sampai gol.

    ReplyDelete
  6. Tiket Syurga yang berlambak tu eloklah di edarkan cepat, takkan nak bawak masuk kubur kot

    ReplyDelete
  7. bila la nak mampus si ulamak murtad ni..nyawa syaitan kot liat sangat ni!!

    ReplyDelete
  8. semoga Allah tunjukkan satu kejadian dahsyat sebagai tanda kemurkaan nya kpd ulamak murtad ini di hujung nyawanya semoga menjadi petunjuk kesesatannya kpd penyokong2 fanatiknya agar mereka bertaubat

    ReplyDelete
  9. haram kita mendoakan kesejahteraan musuh Allah dan rasul..selama ini dia telah menderhaka kpd Allah dan rasul dan menyesatkan ramai umat Islam dek kerana menyangka si yahudi syaitan ini sebagai pewaris nabi dan tok guru yg tidak boleh ditegur

    ReplyDelete
  10. ha bagus la nak letak jawatan!!!!!lagi bagus kalo BN amek alih Kelantan!!!dah mcm ape dah kelantan tu...mundur semacam je...tp aku rase susah org org kelantan nak pilh BN sebab x nak tol!!!ape ke bodo la sgt!!mcm mane nak membangun!!patut la aku tgk ramai org kelantan yg dtg KL kene kejutan budaya...tgk wayang la..pakai seksi seksi laaa...kan kat sane x de pawagam....ramai kate nak pas terus berkuasa tapi dieorang sendiri yg mengkhianat...kalo korang betol betol hormat n sanjung parti kesayangan korang tu kat mane mane pun x tgk wayang la...kat mane mane pun tak pakai seksi seksi la...dasar talam due muke!!!

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.