Friday, April 27, 2012


Untuk mengadakan apa2 demo mesti menggunakan 3 sifir. Jika kurang mana2 satu nescaya demo haram akan menjadi hambar dan kehadiran nya tak lebih dari bilangan lembu dalam kandang lepas kena penyakit lembu gila.


Sifir 1 - mesti dijalankan di sekitar Jalan TAR. Sifir 2 - mesti di buat pada hari sabtu DAN Sifir 3 - mesti pada sebelah tengah hari hingga ke petang kerana waktu tu masa paling pack.

Sebab itu Ambiga akan memberi alasan2 bodoh untuk terus berdemo haram di Dataran Merdeka atau pun di depan Sogo...kerana kalau buat ditempat lain nescaya cuma lembu2 sahaja yang akan hadir.......!!!

Pihak DBKL bersedia untuk menyediakan beberapa lokasi di sekitar Kuala Lumpur untuk Ambiga pilih..manakala pihak KDN pula memberi jaminan bagi memastikan perjalanan peserta demo ke tempat tujuan selamat.

Seperti diduga Ambiga dan konco2nya tetap mahukan Dataran Merdeka. Mereka tidak peduli walau pun keputusan m itu akan timbulkan berbagai2 masalah kepada banyak pihak.

Kalau Ambiga dan konco2 nya ada otak sudah tentu mereka menerima tawaran DBKL..sudah tentu mereka memikirkan kerugian peniaga dan pemandu teksi. Mereka juga akan memikirkan kesulitan yang bakal di alami oleh orang ramai...!!! tetapi kerana Ambiga cuma punya otak tetapi tak de fikiran maka dia memberi alasan bodoh untuk menolak tawaran DBKL . Ambiga mendakwa tidak sempat memberi notis penukaran tempat kepada penyokong2 nya. Apa punya bodoh Ambiga ni. patut pun dia tidak pernah fikirkan kesusahan orang lain. Apakah Ambiga masih berada di zaman batu?? atau dia sememang nya dungu..!!

Ambo harap, pihak DBKL dan Polis bertindak lebih tegas. Cukup2 lah bagi muka kepada Ambiga dan konco2nya itu.. kerana kebodohan mereka sudah lebih dari lembu... dan elok juga pihak berkuasa tangani mereka seperti tangani lembu....!!!!!

Ambo dan rakan peniaga kecil melayu dan fedup dan bosan dengan manusia bodoh macam Ambiga dan rakan2 nya...!!!


Dan kepada orang2 islam yang mahu ikut bontot Ambiga..kenali lah dulu siapa ambiga dan motif tindakan nya...dan satu kena ingat..perhimpunan haram Bersih 3.0 akan bergabung dengan golongan penyokong LBGT.... apakah melayu/ islam akan menyokong semua itu??? SETERUSNYA DI PASAR MALAM TAR

0 comments:

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.