Saturday, April 28, 2012

Inilah realiti sebenar Bersih...merosakkan harta benda orang lain tanpa ada rasa kasihan..EP bersimpati pada tuan punya motosikal yang rosak itu..tidak pasal-pasal dia mereka jadi mangsa kepada kerakusan politik pembangkang yang ingin menawan Putrajaya..Bagi mereka matlamat menghalalkan cara...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

Bukan itu motosikal puak2 mereka ker? Klu bukan ada baik empunya kenderaan tampil luahkan perasaan..klu sebaliknya tak perlulah dibela..served them right lahh.

Anonymous said...

P report polis cepat...

Anonymous said...

Eeeee kotor lah pulak jadinya.. tak de faedah langsung lah ... akhirnya rakyat meluat dengan mereka yang jadi dalang...

Anonymous said...

apakah harta orang lain tidak bernilai bagi pendemo ni?apa perasaan mereka kalau harta mereka orang buat macam tu?

Anonymous said...

Anwar jawab Anwar... mana di pegi senyap aja... Ambiga mana pegi lak ni...? Hadi Awang tak kena langgar lagi ke? kakinya dah pulih ke cedera masa Bersih 2.0? datang lagi Bersih 3.0 masih belum cacat lagi? rakyat tahu PRU-13 nak pilih siapa... Pas tipu umat Islam... undi Pas masuk syurga? Pas belalah perusuh-perusuh ini masuk Syurga baru aku undi Pas...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.