Terkini : Bukti Perusuh Bersih 3.0 Merosakkan Harta Benda Orang Awam..

Inilah realiti sebenar Bersih...merosakkan harta benda orang lain tanpa ada rasa kasihan..EP bersimpati pada tuan punya motosikal yang rosak itu..tidak pasal-pasal dia mereka jadi mangsa kepada kerakusan politik pembangkang yang ingin menawan Putrajaya..Bagi mereka matlamat menghalalkan cara...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Terkini : Bukti Perusuh Bersih 3.0 Merosakkan Harta Benda Orang Awam.. Terkini : Bukti Perusuh Bersih 3.0 Merosakkan Harta Benda Orang Awam.. Reviewed by Empayar Pemuda on 5:04 PM Rating: 5

5 comments:

  1. Bukan itu motosikal puak2 mereka ker? Klu bukan ada baik empunya kenderaan tampil luahkan perasaan..klu sebaliknya tak perlulah dibela..served them right lahh.

    ReplyDelete
  2. P report polis cepat...

    ReplyDelete
  3. Eeeee kotor lah pulak jadinya.. tak de faedah langsung lah ... akhirnya rakyat meluat dengan mereka yang jadi dalang...

    ReplyDelete
  4. apakah harta orang lain tidak bernilai bagi pendemo ni?apa perasaan mereka kalau harta mereka orang buat macam tu?

    ReplyDelete
  5. Anwar jawab Anwar... mana di pegi senyap aja... Ambiga mana pegi lak ni...? Hadi Awang tak kena langgar lagi ke? kakinya dah pulih ke cedera masa Bersih 2.0? datang lagi Bersih 3.0 masih belum cacat lagi? rakyat tahu PRU-13 nak pilih siapa... Pas tipu umat Islam... undi Pas masuk syurga? Pas belalah perusuh-perusuh ini masuk Syurga baru aku undi Pas...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.