TERKINI : BERSIH 3.0 DAPAT PERMIT UNTUK ANJURKAN PERHIMPUNAN...


Boleh ke pengganas-penganas ni mematuhi Akta Perhimpunan Aman 2011..Sudah pasti mereka akan mengeluarkan ayat-ayat provokasi atau lakukan sesuatu supaya Polis bertindak keatas mereka..Itu yang sebenarnya mereka hendak..cetuskan kontroversi supaya dapat liputan dari media luar..nak tunjuk kata Kerajaan Malaysia ni kejam...tidak demokrasi..

Kenapa mereka perlu memilih Dataran Merdeka sebagai tempat untuk mereka berkumpul..Bukankah perhimpunan ini akan menyebabkan kesesakan lalu lintas di pusat bandar?? Adalah lebik elok jika perhimpunan ini diadakan di stadium atau dimana-mana kawasan lapang pinggir KL..tak menyusahkan rakyat...

EP harap pihak KDN dan Polis pertimbangkan balik lokasi perhimpunan ini diadakan...kerana bukan semua rakyat Malaysia menyokong perhimpunan ini..pelbagai perkara yang menyusahkan akan wujud jika perhimpunan ini diadakan di sana..perniagaan terganggu, kesesakan lalu lintas, kotor dan macam-macam lagi..

Jangan terlalu ghairah nak hati penyokong bersih saja..hati penyokong Kerajaan siapa nak jaga..Jangan ambil mudah perkara ini...
Kerajaan tiada masalah membenarkan perhimpunan BERSIH 3.0 dilangsungkan seperti dirancang selagi penganjur mematuhi Akta Perhimpunan Aman 2011 dan tidak menimbulkan sebarang gangguan.
Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, atas semangat akta yang baru digubal itu, kerajaan tidak akan melarangnya.
Hishammuddin berkata demikian dalam sidang media di lobi Parlimen di ibu negara hari ini.
TERKINI : BERSIH 3.0 DAPAT PERMIT UNTUK ANJURKAN PERHIMPUNAN... TERKINI : BERSIH 3.0 DAPAT PERMIT UNTUK ANJURKAN PERHIMPUNAN... Reviewed by Empayar Pemuda on 2:00 PM Rating: 5

13 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. apasal lu dengki Bersih 3.0 dapat permit?

    ReplyDelete
  3. takde peluang le beruk2 bersih ni nak buat provokasi....kalau boleh polis pun tak perlu jaga biar j/k bersih uruskan semua...

    ReplyDelete
  4. apalah Anon April 10, 2012 2:13 PM . orang komen sikit kata dengki. orang cakap sikit yg tak sebulu geng hangpa kata orang busuk hati. tak abih2 nak kata kat orang. hangpa jer lah yg baik yang tulus ikhlas. orang lain kritik sikit kata orang dengki apa bagai. podahhh!!

    pi la nak duduk sangat kat dataran tu. saya nak rekomen kat polis, toksah jaga hangpa. hangpa jaga diri sendiri hari tu. polis dok jauh2 ja takat kat trafik light ja. hantaq pi dua tiga orang cukup! satni jadi kecoh sikit depa tuduh kata polis provoke pulak!! timbul pulak crita kata polis zalim. polis ikut telunjuk umno polis barua umno! tau dah kelentong hangpa semua!

    ReplyDelete
  5. EP
    Tenangkan fikiran...buat darah tinggi je risaukan benda ni. Benda yg dihalang memang orang suka sangat nak buat, so kasi je monyet2 tu berhimpun. Biar je macam himpun hijau diKuantan, lepas penat tahu juga balik. Kita main psikologi je...silakan himpun....demo tourism. Di Kuantan, ustaz bahalol kena tangkap, kali ini kita tengok apa pula yg berlaku.

    ReplyDelete
  6. Hahaha...padan muka kali ni takde nasi beriani dan air sirap. Kalau kedai2 pun tutup baru padan muka kebulur. Cepat lah merambus tu...

    ReplyDelete
  7. terlalu lembut Pak Ajib nih......aku sangat kecewa dgn keputusan kerajaan ini.

    apekeh dah takut ngan puak BERSHIT??????

    aku x akan keluar undi PRU nanti jika BERSIHT 3.0 dibenarkan....abis cite.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. entah entahkan hari tu hujan lebat disertai kilat dan petir sambung menyambung...kalau mereka duk berteduh di kedai kedai sekeliling tempat tu kita perambat mereka..sebab dalam permit mereka kena duduk di tepi jalan sampai lebam dan BONTOT mereka keras kematu.....

    ReplyDelete
  11. semua pengomen kat sini bodoh bodoh belaka. macam biasa, penyokong umngok adalah orang yang belaja x abeh atau pun orang yang belajar fail

    ReplyDelete
  12. author will remove my comment because this author also stupid as shit, not matured enough and jobless cause fail in education

    ReplyDelete
  13. KALAU NAK BUAT APA SEKALIPUN JANGAN SAMPAI MEMUDHARAT ORANG LAIN TAK RETI BAHASA BETUL MEREKA NI SEMUA

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.