TERKINI : ADUN DAP SRI KEMBANGAN KENA TUMBUK....


Banyak pula cerita orang yang kena tumbuk...Hari tu Adam Adli...ini ADUN DAP pula..Inilah realiti yang sebenar...rakyat dah semakin marah dan meluat dengan Pakatan Haram...sampai ada diantara rakyat yang sanggup tumbuk mereka walaupun tahu dia bakal dikenakan tindakan undang-undang...

SERI KEMBANGAN – Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Kembangan, Ean Yong Hian Wah cedera ditumbuk, dipercayai oleh dua lelaki selepas selesai makan di sebuah restoran di Jalan Sekolah Kampung Baru sini, awal pagi tadi.
Dalam kejadian kira-kira jam 12.45 pagi, difahamkan wakil rakyat itu mengenali lelaki yang menumbuknya dan insiden berpunca daripada rasa tidak puas hati dengan tindakan kerajaan Selangor memindahkan peniaga-peniaga pasar Seri Kembangan.


TERKINI : ADUN DAP SRI KEMBANGAN KENA TUMBUK.... TERKINI : ADUN DAP SRI KEMBANGAN  KENA TUMBUK.... Reviewed by Empayar Pemuda on 3:16 PM Rating: 5

2 comments:

  1. Orang dah pesan banyak kali dah..
    DAP ni memang penipu..tp korang yang vote parti ni dulu..hah amik lah share korang pulak kan..kalu dia dapat perintah malaysia ni, perlembagaan pun dia nak ubah..ini kan pulak pasar..heh heh

    ReplyDelete
  2. sekarang cakap banyak tak guna,tak puas hati terus bagi penumbuk,puak DAP ni tak akan repot polis sebab pelbagai cop mereka dah bagi pd polis,

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.