TAK PUAS DI RUMAH...SAMBUNG PULA DI MOTEL...TAK SERIK-SERIK...



Tidak serik – itulah gambaran sesuai bagi sepasang kekasih yang ditangkap khalwat dua kali dalam tempoh 10 jam oleh kakitangan Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu di dua lokasi berbeza di sini, semalam. Pasangan pelajar sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) berusia 19 dan 20 tahun itu kali pertama ditangkap berdua-duaan di sebuah rumah sewa di Taman Mahsuri di sini, jam 12.05 tengah malam kelmarin, dan dicekup kali kedua di sebuah motel murah di Taman Ehsan, dua kilometer dari lokasi pertama kira-kira jam 10 pagi semalam.


Malam buat maksiat di rumah sewa, pagi dicekup lagi di motel 
Sumber pejabat agama itu berkata, mereka ditahan ketika serbuan dilakukan di rumah sewa pelajar perempuan dan ketika pemeriksaan dilakukan pasangan itu berada berdua-duaan dalam sebuah bilik, manakala seorang rakannya tidur di bilik berasingan.
Pelajar perempuan itu berasal dari Kampung Sungai Korok di sini dan rakan serumahnya belajar di semester pertama sebuah IPTA di sini, manakala teman lelakinya yang berasal dari Kampung Teluk Malik, juga di sini belajar di sebuah IPTA lain.
Sumber berkata, sebaik menerima laporan, sepasukan anggota penguat kuasa pejabat agama membuat pemeriksaan dan mendapati pintu rumah itu berkunci dari dalam.
“Selepas mengetuk pintu dan memberi salam, pintu dibuka remaja perempuan yang berpakaian lengkap dan membenarkan pemeriksaan dijalankan dan hasilnya mendapati dua motosikal, termasuk motosikal lelaki itu diletakkan di ruang tamu rumah bagi mengelak dikesan pihak berkuasa,” katanya.


**Tak cukup dengan perlakuan bodoh Adam Adli & the Gang yang memalukan nama baik semua mahasiswa..pasangan mahasiswa ini pula buat hal..Saranan EP... nikah je la dulu..lepas grad nanti baru buat majlis...





Rundingan 34 penduduk flat lama PKNS Kampung Kerinchi dekat Kuala Lumpur bersama pihak berkuasa tempatan (PBT) yang mahu merobohkan kediaman mereka pagi ini dicemari oleh insiden aktivis pelajar, Adam Adli ditumbuk.
Menurut saksi kejadian, Adam Adli Abd Halim kelihatan ditumbuk ketika menuruni pangsapuri empat tingkat itu oleh lelaki, dipercayai penduduk setempat.
Adam yang hadir bersama seorang lagi aktivis pelajar Ekhsan Bukhari kelihatan mengalami kecederaan di bahagian bibir dan mata.
Padan muka Adam Adli...tak perlulah nak cari simpati rakyat sebabnya sibuk tak bertempat... 
TAK PUAS DI RUMAH...SAMBUNG PULA DI MOTEL...TAK SERIK-SERIK... TAK PUAS DI RUMAH...SAMBUNG PULA DI MOTEL...TAK SERIK-SERIK... Reviewed by Empayar Pemuda on 3:29 PM Rating: 5

10 comments:

  1. berubah la penyokong pkr..jom la same2 sokong bn yang tidak menjalankan hukum allah..dunia ni umno punya..ape de hal..dlm politik kami mana ada hukum halal dan haram..haha..hidup BN

    ReplyDelete
  2. Dri sendiri tu pun blum tentu beiman nak salahkan BN...mulut bangkai lah lu

    ReplyDelete
  3. Berubah lah penyokong2 PR...kita sama2 sokong BN
    kerana PAShit hanya melaong=laong kan hukom hudud...tapi tidak pernah melaksanakan nya.
    Indah khabar dari rupa.
    Si guan eng yang cuba tipu tanah di Penang (tidak membena masjid) hanya surau...PAShit buat tak tahu saja. Kes memurtadkan orang2 melayu/islam...PAShit hnya berkatqa itu soal2 remeh...

    ReplyDelete
  4. Tak serik2 ni mcm bunyi Anwar je. Dah brp kali kantoi meliwat & seks bebas, masih tak insaf2!!

    FLAT 4 TINGKAT KERINCHI - TAKDA RUMAH KE, MEMANG SENGAJA TAK NAK PINDAH, NURUL? Baca di sini..

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anon..3.59pm
    Mulut kerap sangat kulum konxxl bengkok tu...
    itu pasal cakap pun tak bertapis...
    Busuk bau longkang...

    ReplyDelete
  6. saya sokong... marilah sama2 kita sokong UmnO yang suka sangat nak buat fitnah2 dajjal ni... wakakaka

    ReplyDelete
  7. la...blog pro BN rupenye...nyesal lak aku baca...tak payah la nak buat cerita khalwat masuk hal politik,sengal

    ReplyDelete
  8. Semua yang BAIK kononnya BN, yg buruk2 PR, PTHUIIIIII..........UMNO mati PRU13

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.