PULUHAN RIBU RAKYAT KELANTAN MEMBANJIRI CERAMAH MAT SABU DI PASIR PUTEH...

Laaa..ramai ni je yang datang untuk mendengar Timbalan Presiden PAS yang hebat berucap..malunya...Ni mesti salah UMNO tak bagi rakyat Kelantan datang mendengar ceramah Mat Sabu..hahahaha...Kesian Mat Sabu..rakyat Pulau Pinang tolak, rakyat kedah pun tolak...di Kelantan pun kena tolak juga...Agaknya dimana Mat Sabu nak bertanding ye??

Bayangkanlah...ini ceramah di Pasir Puteh, Kelantan..sebuah negeri jajahan PAS sejak 20 tahun yang lepas..Kalau macam nilah gayanya..ahli PAS sendiri menolak Mat Sabu..Sendiri mau faham la ye...Mah oh Mah...

Tahniah UMNO Kelantan...Teruskan usaha sehingga berjaya tawan Kelantan kembali...






PULUHAN RIBU RAKYAT KELANTAN MEMBANJIRI CERAMAH MAT SABU DI PASIR PUTEH... PULUHAN RIBU RAKYAT KELANTAN MEMBANJIRI CERAMAH MAT SABU DI PASIR PUTEH... Reviewed by Empayar Pemuda on 7:25 PM Rating: 5

12 comments:

  1. takpe hantu komunis banyak duduk kat bangku kuning tapi tak nampak mesti bangga mat sabu

    ReplyDelete
  2. Sape xderma xmasuk syurga....

    ReplyDelete
  3. nampak peminat mat sabu lebih ramai orang pompuan.. Mah ooo Mah ...

    ReplyDelete
  4. Puluhan ribu kerusi terpaku mendengar ceramah mat sabu phone sex...

    ReplyDelete
  5. Mat Sabu mengimbau kenangan silam - masa kt Kelantan ni lah aku tido umah dn balun Mah...

    ReplyDelete
  6. baru mat sabu tau orang kelantan ramai yg menetap diluar dinegeri yg diperentah BN,mereka hanya akan balik pd hari mengundi saja,walaupun mereka suka kelantan diperentah oleh pas tapi mereka suka menetap dinegeri yg diperentah BN,

    ReplyDelete
  7. pengundi pas tak suka diperentah pas

    ReplyDelete
  8. ..Pasir Puteh tu kampung bekas suami Normah...

    ReplyDelete
  9. patutpun para suami tak keluar dok jaga isteri.

    ReplyDelete
  10. ha ha ha padan muke mat syabu!x pe, ko ceramah pastu ko dengar sendiri yeeee...
    -susah betol kalo ade manusie yang bertalam due muke nie....undi pas tapi dok ngan BN..... tah pape tah....ade tu yg keje ngan kerajaan tapi sokong pembangkang!gaji nak sokong tak nak! nampak macm golongan bijak pandai tapi otak karat, bodo semacam jer....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.