NURUL IZZAH RESTU HUBUNGAN HOMOSEKSUAL..CUMANYA JANGAN DI KHALAYAK RAMAI ATAU TEMPAT AWAM??


‘Undang-undang liwat adalah kuno dan perlu dipinda’, kata Nurul Izzah Anwar ketika diwawancara, media United Kingdom, telegraph, 19 Feb.
Baca selengkapnya wawancara Nurul Izzah dengan media Barat itu, sila klik di sini.

‘Bapa Borek, Anak Rintik’ … ‘Ke Mana Kuah Jika Tidak Tumpah Ke Nasi’, Itulah pendedahan yang dibuat oleh blogger Wangsa Maju, blog yang mendedahkan kenyataan Nurul Izzah yang menyokong pemindaan undang-undang liwat tersebut.
Nada yang sama pernah disuarakan oleh ayahandanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam wawancara dengan BBC, 12 Jan yang berkata, “Kita perlu mengkaji semula sesetengah daripada undang-undang kuno dan lapuk itu…kami orang Muslim dan bukan Muslim, secara amnya percaya dan komited menyokong institusi perkahwinan di antara laki-laki dan wanita, tapi kita tidak boleh dilihat sebagai bersikap zalim dan menghukum.“Kita juga tidak boleh menganggap undang-undang kuno itu sebagai relevan…kita perlu mengkajinya semula…
“kita tidak mempromosikan homoseksualiti khalayak awam atau khalayak ramai…saya rasa tidak perlu bagi kami meminta maaf tentang perkara itu…tetapi untuk menggunakan undang-undang itu bagi menghukum atau menganiayai mereka yang tidak bersalah tidak boleh dipertahankan”. - AIDC
NURUL IZZAH RESTU HUBUNGAN HOMOSEKSUAL..CUMANYA JANGAN DI KHALAYAK RAMAI ATAU TEMPAT AWAM?? NURUL IZZAH RESTU HUBUNGAN HOMOSEKSUAL..CUMANYA JANGAN DI KHALAYAK RAMAI ATAU TEMPAT AWAM?? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:15 AM Rating: 5

5 comments:

  1. Agama Kristian dah 2012 tahun dah kat muka bumi nie, kenapa kau tak cadangkan agama Kristian tu di pinda? 2000 tahun tak "archaic" ke? Anak ngan bapak same je ngan kristian, pinda undang2 agama ikut nafsu manusia..

    ReplyDelete
  2. dah nama pun anak peliwat tegar...

    confirm la nak jaga tabiat kemaruk bapak dia yg pantang jumpa store kunyit...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  3. Anak Menakan MamiApril 4, 2012 at 9:19 AM

    Entah2 dia dengan Bapak dia pernah buat projek belakang Mak dia.

    Sebab tu dia defend habis Pak dia.

    Kote Pak dia lebih besar dari kote lagi dia.

    Mak dia kena perghati2 sama Anak dengan Pak ni bukan boleh percaya sangat.

    Sebab tu depa dua ekoq ni dok perjuang homoseks boleh tapi bukan depan publik.

    Mesti ada yang tak kena dengan depa dua beranak ni.

    ReplyDelete
  4. Binatang pun tak buat homoseksual...fikir2 Izah ooi..

    ReplyDelete
  5. kalau kau nak sokong aktiviti bapak gay kau tu, jangan sampai maruah kau yang aku respect dulu hancur musnah...buat kenyataan janganlah sampai emak kau tergigit jari kaki...ntah2 lepas ini sokong pulak seks bebas dgn chinadoll adalah halal asalkan dalam bilik hotel...'tertutup'...Rakyat tahu kau tahu aktiviti kotor bapak kau tapi hanya kerana kuasa dan dendam kesumat, kau buat dek je....Susah payah aku berjuang sejak tahun 1998 sehingga sanggup dianggap derhaka oleh org tua aku kerana nak sokong bapak gay kau tu....ini balasannya atas perjuangan kami...aku cukup benci dgn keturunan dan rakan kroni kau...SIAL KAU

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.