Saturday, April 28, 2012



Hebat..perusuh-perusuh Bersih 3.0 tidak berjaya menjejak kaki mereka di Dataran Merdeka..Mission failed..Tahniah PDRM dan DBKL kerana berjaya mempertahan kubu dengan baik...

JUMLAH TANGKAPAN TERKINI BERSIH 3.0
Sehinga jam 7.00 malam seramai 222

Agak-agaknya berapa ramai orang cina yang kena tangkap daripada 222 orang...

4 comments:

johans said...

bersama membersihkan riba dari bumi malaysia

Anonymous said...

mungkin takde sekor cina pun yg kena tangkap..sbb mereka dah balik awal2 lagi, mana tahan panas beb...lagipun dia orang tu kan takut mati...yg tak takut mati dan nak mati 'syahid' sangat ni kan melayu yang tak tau agama...perhimpunan Kotor 3.0 ni fisabilillah ker?

ajai din said...

dataran merdeka dpertahankn..congrate tu pdrm & sile cube lg to anwar&gang..kuikuikui

Anonymous said...

hahaha

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.