LIVE UPDATE : SUASANA TERKINI SEHINGGA JAM 6.40PM DI DATARAN MERDEKA



Hebat..perusuh-perusuh Bersih 3.0 tidak berjaya menjejak kaki mereka di Dataran Merdeka..Mission failed..Tahniah PDRM dan DBKL kerana berjaya mempertahan kubu dengan baik...

JUMLAH TANGKAPAN TERKINI BERSIH 3.0
Sehinga jam 7.00 malam seramai 222

Agak-agaknya berapa ramai orang cina yang kena tangkap daripada 222 orang...
LIVE UPDATE : SUASANA TERKINI SEHINGGA JAM 6.40PM DI DATARAN MERDEKA LIVE UPDATE : SUASANA TERKINI SEHINGGA JAM 6.40PM DI DATARAN MERDEKA Reviewed by Empayar Pemuda on 7:33 PM Rating: 5

4 comments:

  1. bersama membersihkan riba dari bumi malaysia

    ReplyDelete
  2. mungkin takde sekor cina pun yg kena tangkap..sbb mereka dah balik awal2 lagi, mana tahan panas beb...lagipun dia orang tu kan takut mati...yg tak takut mati dan nak mati 'syahid' sangat ni kan melayu yang tak tau agama...perhimpunan Kotor 3.0 ni fisabilillah ker?

    ReplyDelete
  3. dataran merdeka dpertahankn..congrate tu pdrm & sile cube lg to anwar&gang..kuikuikui

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.