Friday, April 6, 2012


Inilah kehebatan Anwar..Walaupun mengeluarkan kenyataan seperti ini, puak-puak PAS yang bertopengkan Islam masih menyembah dan sujud padanya..Adakah PAS bersetuju dengan kenyataan yang dibuat Anwar ini??
Anwar menegaskan bahawa perkahwinan laki-laki dengan wanita itu suatu yang mutlak dari agama. Tapi HOMOSEKSUAL itu tak perlu dihukum oleh negara. "Kecuali dia memamerkannya di tempat publik."


Apasal..kalau buat dalam bilik dan orang tak nampak kira halal dan tak berdosa ke??

Kalau wawancara Anwar dengan WSJ berkenaan sokongannya terhadap Israel..boleh Anwar tipu PAS macam tu saja..sebabnya Nik Aziz dan puak-puak PAS yang lain tak reti bahasa Inggeris...Tapi kenyataan ini dalam bahasa Indonesia..tak kan tak faham lagi kot??Atau buat-buat tak faham pasal tamak kuasa...


EP nak tengok juga lama mana puak-puak PAS ni sanggup bersubahat dengan orang yang menghalalkan hubungan HOMOSEKSUAL??..Jangan sampai tergolek, kemudian baru nak sedar sudah la...Bagi EP tak kiralah apa pun niat atau matlamat Anwar semasa mengeluarkan kenyataan itu tetapi secara terang-terangan caranya itu bertentangan dengan ajaran Islam..Tak kan tiada seorang pun pemimpin PAS tak berani nak tegur Anwar kot..??

3 comments:

mat din said...

katakan siapakah yg dapat memberi pertunjuk selain ALLAHterhadap orang yg akan disesatkan ALLAH

Aura4Fly said...

bro mohon berjuang di pautan ke blog ini!
http://pecahpalakmikir.blogspot.com/

Anonymous said...

Ini blogger SAMPAH yang dikatakan oleh Ahmad Mazlan. Semak kenyataan pemimpin sebelum mengulas lebih baik sebelum membuat fitnah.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.