KEBODOHAN NURUL IZZAH TERSERLAH DISINI..


Alahai Nurul Izzah...Nampak sangat kebdohannya terserlah apabila cuba untuk menghalang pembangunan yang memberi kebaikkan kepada penduduk disitu..433 dan bersetuju dan 34 tidak bersetuju..Apa dia ingat rakyat akan menyokongnya apabila dia menghalang projek tersebut..Hahahahahaha...Dulu dia fail matematik apa??

Nurul Izzah sepatutnya gembira dan berterima kasih pada Kerajaan Persekutuan kerana memberi harapan baru pada penduduk disitu iaitu menggantikan Flat 4 Tingkat Kerinchi yang telah usang kepada penempatan baru yang lebih besar dan selesa..Tugas Nurul Izzah sepatutnya memujuk 34 keluarga yang enggan pindah...bukan menghasut seperti yang dilakukannya...


Adakah Nurul Izzah mahu lihat orang melayu tinggal di Flat usang itu buat selama-lamanya?? Fikir-fikirkanlah..

Yang menariknya Nurul Izzah telah mengupah gangster-gengster ganas Kampung Dusun untuk menghalang proses meruntuhkan Flat usang tersebut..Cuba bayangkan..Pembangunan ini untuk orang Melayu tapi yang diupahnya untuk turun menghalang proses ini ialah samseng-samseng Cina dan India serta orang luar, bukannya orang tempatan.

Samseng India..yang menentang Sivaji di India... 

Gangster Cina..Tok guru IP Man..

Ni pula anak Ikan Anwar yang berlagak jadi gangster..
amekaw..dah kena penumbuk...hahaha

Kalau Nurul Izzah dengki dengan Kerajaan pun jangan la sampai sanggup memperjudikan masa depan rakyat yang tak berdosa..menghalang sesuatu yang memberi kebaikan pada mereka..Banyak lagi cara yang boleh digunakan untuk tingkatkan populariti...tapi bukan dengan cara bodoh ni...hanya merugikan orang Melayu...
KEBODOHAN NURUL IZZAH TERSERLAH DISINI.. KEBODOHAN NURUL IZZAH TERSERLAH DISINI.. Reviewed by Empayar Pemuda on 1:52 PM Rating: 5

12 comments:

  1. Bila masa nurul izzah ni cerdik?

    ReplyDelete
  2. DIA NI MACAM BURUNG TIONG YG PANDAI BERCAKAP,

    ReplyDelete
  3. Terus terang aku ckp.. aku jeles pada org yg dah buat muka adam cmm tu.

    ReplyDelete
  4. Jeles amende nyer..macam kena jentik je aku tgk. Tu belom kena sedas penumbuk 2 tan laki aku lagi..bersepai 5 batng gigi depan. Nanti gusi sangkut kat telinga..haaa baru dia tau.

    ReplyDelete
  5. adam dibagi ole ole buah tangan oleh penduduk kerinci,semoga ia menjadi kenangan manis buat adam. Dekat UPSI x penah dapat, skrg dah nak sgt ole2..ok la tu

    ReplyDelete
  6. Pandainyer dia..Tengok mentor dia siapa ??

    ReplyDelete
  7. memang betullah macam kata makhluk perosak Mahathir tu, orang bodoh je tinggal dlm AMNO. bercakap lucah, verita porno jadi santapan. pukul orang menjadi satu kebanggaan. Minta Allah cepatkanlah kuburkan AMNO ni. tak rela kami orang samseng dan lucah terus memimpin negara..amin

    ReplyDelete
  8. NURUL IZZAH NI KENAPA XNAK MASUK BN EYH?..LAU MASUK BN LEH BUKAK TUDUNG..NYEMAK JE GUNA HUKUM ISLAM YANG DI BAWA OLEH PKR NI..X BEBAS LANGSUNG!!..AKU SUKA GLER BILA BN HALALKAN YANG HARAM..BEBASS..HAHA

    ReplyDelete
  9. Demi Nurul Izzah sanggup ditumbuk sampai senget ... kalau aku bukan setakat kena tumbuk, biar berlebam pun takpe asalkan Izzah sanggup sapukan dettol ...

    K'9999

    ReplyDelete
  10. anak ketua pkr yg paling bengong..anak beranak bengong... si mahasewel tu lagi bengong..jadi balaci..kalau aku ade kat situ..sepak masuk lubang taik la ....

    ReplyDelete
  11. bodoh sombong tak menyusahkan orang,kalau bodoh memandai ini yg susahnya.

    ReplyDelete
  12. bapak borek anak rintik,bapak bodo anak bodo...letak otak kat lutut ke cek akak?cukup cukup la bapak ko yg wat camtu!!!!!ha3

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.