Wednesday, April 25, 2012



Menarik pendedahan yang dibuat oleh blog Apa Kecoh-Kecoh dan Berita Lembah Pantai mengenai kebodohan Nurul Izzah...Dah terbukti sekarang siapa yang kotor dan siapa yang bersih...Nurul Izzah dan cabang PKR sebenarnya tak buat kerja di Parlimen Lembah Pantai...tapi sibuk nak menyalahkan SPR kononnya SPR tak buat kerja...hahahahaha...sekarang siapa yang malu....tak ke bodoh namanya...jom layan story menarik ni.....

Aku faham, bagi Nurul Izzah, tujuan menghalalkan cara. Untuk pegang kuasa, Nurul sanggup fitnah, sanggup bohong, sanggup khianat. Tapi bila sampai peringkat hina orang yang dah meninggal hingga menyentuh perasaan keluarga mereka, aku pun tak tahulah manusia jenis apa si Nurul Izzah ni.

Sebelum ni aku dah pernah cerita pasal surat palsu Nurul Izzah yang diedarkan kepada pengundi Lembah Pantai yang mendakwa mereka telah digugurkan dari daftar pemilih dan seterusnya mengajak mereka menyertai perhimpunan Bersih. Kalau nak tahu, boleh baca di sini.

Tapi bayangkanlah, apa perasaan anak kecil bila dapat surat yang ditujukan kepada ibunya yang telah meninggal dunia, mengajaknya untuk menyertai perhimpunan Bersih?

Boleh tengok video ni sendiri dan dengar luahan perasaan Abang Rafee..


"Anak saya datang kat saya, menggigil, bawak surat ni. Dia tanya, "Ni apa cerita ni abah?"

Bayangkanlah, mak dia dah lama meninggal, tiba-tiba dapat surat dari Nurul Izzah. Sayu ke tak bila tengok surat macam tu? Bukan surat nak ucap takziah tapi surat ajak arwah mak untuk terkinja-kinja di Dataran Merdeka!! 

Nurul asyik nak salahkan SPR kononnya tak buat kerja, tengok sekarang, siapa yang sebenarnya buat kerja?

SPR dah keluarkan nama arwah isteri Abang Rafee sebab dia dah meninggal, tapi Nurul Izzah dakwa mereka ni digugurkan secara tidak sah oleh SPR, lantas dia menghantar surat kepada semua arwah ni mengajak mereka menyertai perhimpunan Bersih. Aku yakin, ramai lagi keluarga arwah-arwah dah terima surat jahanam si Nurul Izzah ni. Aku harap, keluarga mereka pun akan turut tampil ke hadapan untuk mendedahkan kebebalan si Nurul Izzah.

Kata-kata terakhir aku serahkan balik kat Abang Rafee..


"Nurul, you ni bodoh sebab you anggap selama ni SPR tak buat kerja. Tapi kalau you nak aniaya pun, nak buat isu pun, pakai otaklah. Bukan buat fitnah macam ni. Orang dah mati pun you boleh kacau. What is this? Malulah!!"

Apa kecoh-kecoh ni Nurul?

1 comments:

Anonymous said...

sampainya hatimu..lps ni mak bapak dia kena la nasihatkan anak dia ni walaupun laki izzah ni x reti nak nasihatkan dia!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.