HOT : AISHAH BANGGA DAPAT MERUSUH MENENTANG KERAJAAN DI BERSIH 3.0...



PETALING JAYA: Penyanyi 90-an yang terkenal dengan lagu Janji Manismu, Wan Aishah Wan Ariffin atau Aishah antara sebahagian penyokong yang hadir menyertai Perhimpunan 'Duduk Bantah' Bersih 3.0 yang diadakan di Dataran Merdeka, Sabtu.

Awal bulan ini, Aishah dilaporkan telah menyertai PAS.

Bukan itu sahaja, beliau telah berucap di atas pentas PAS bahkan berkongsi pengalamannya menerusi program "Artis Berubah, Rakyat Merobah, BN Rebah" di perkarangan Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad (KUIZM), Taman Melewar, Gombak pada 4 April lalu.

Aishah yang dipetik Harakahdaily sebagai berkata, beliau mula serius mendekati PAS apabila mendapat layanan kurang baik daripada seorang menteri wanita untuk mendapatkan pertolongan dan nasihat ekoran masalah penjagaan anak-anaknya selepas berpisah dengan suaminya yang bukan Melayu.

Selain Aishah, beberapa selebriti lain turut menyertai PAS antaranya Bob Lokman manakala Dayangku Intan pula menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR). - mStar
HOT : AISHAH BANGGA DAPAT MERUSUH MENENTANG KERAJAAN DI BERSIH 3.0... HOT : AISHAH BANGGA DAPAT MERUSUH MENENTANG KERAJAAN DI BERSIH 3.0... Reviewed by Empayar Pemuda on 9:06 PM Rating: 5

28 comments:

  1. Yelah Aishah, Janji Manis mu.....sungguh ironik.. kau orang yg digulungkan sebagai terpelajar....tetapi hakikatnya....ye aishah ...janji manis mu...

    Tak terkata sedih nya kamu jadi begini dalam mencari jalan pulang, namapak nya kau tesasar... what the hell.... your life, spend it the way you want it

    ReplyDelete
  2. Bila kehendak tidak dipenuhi, senang je berpaling tadah..dimanakah keihklasan..janji manis mu

    ReplyDelete
  3. Puan Aishah pun pergi juga berdemontrasi..jaga sikit badan dah berat gedempol nanti terlondeh kain nampak anu-anu yang selalu dibersihkan seanterodunia.

    ReplyDelete
  4. Apabila rasa bersyukur dan insaf tiada di hati, jalan mudah membakar kelambu...perjuangan yang sangat sempit dan dijana fikiran yang dangkal..

    ReplyDelete
  5. jalan mudah meletakan kesalahan diri sendiri.

    ReplyDelete
  6. hilang rasa hormat aku bila aishah jadi macam ni.menyokong bersih bukan penyelesaian untuk masalah aishah yang berpelajaran dari luar negeri ini.

    abang jamil budak batu kikir.

    ReplyDelete
  7. ambiga pun berkata - "matlamat bersin kita telah tercapai, kita telah berjaya mematikan polis, dan bar counsil akan mempertahankan sepenuh tenaga dan menggunakan segenap ruang yang diberikan olih perlembagaan dan undang-undang demi mempertahankan para peserta demonstran yang berjaya mematikan polis, dan ini kita akan buat dengan lebih baik lagi pada bersin 4.0 dan kecederaan kepada pihak polis kita akan tambah lagi, tetapi pada masa yang sama kita hendaklah memasang perangkap dan bersiap sedia dengan rakaman vidio jika sekiranya peserta demontran dari bersin tercalar walaupun sedikit kita akan tayangkan ke seluruh dunia dan dedahkan sebagai kezaliman polis. rakaman vidio olih pihak polis itu kita akan patahkan dengan menggunakan fatwa yang dikeluarkan olih haji adi - vidio itu besi dan tidak bolih menjadi saksi. tetapi jika kita siarkan vidio keganasan polis, kita akan gunakan karpal singh atau saya sendiri beserta pakar dari dalam dan luar negara untuk kita buktikan bahawa vidio itu benat dan bolih dibuktikan sebagai keterangan di mahkamah. itulah kelebihan yang ada apabila kita tahaluf siyafi bersama pas." sekarang ini, saya kena berlakon sat, "er .. saya tak sangka keganasan demonstran ini bolih berlaku, ini semua salah polis, kalau polis benarkan kami buat demontrasi di dataran merdeka saya yakin perkara seperti ini tidak akan berlaku ..."

    ReplyDelete
  8. klu artis brhijrah je msti msuk pas..islamik sgt ke pas tu..please la..

    ReplyDelete
  9. Terpulang pada dia. Mungkin rasa lebih islamik. Mungkin Juga dengan pas dia dapat pertolongan yang dimintanya. Jangan Nanti bila orang pas pula minta duit tabung dgn dia pergi pulak pada dap.

    ReplyDelete
  10. pegi MAMPOSLA ko ecah... xde kudis pun ko blah... puki dh kena jolok ngn mat salih memang sesuai pas yg bantu... pok nik!! tolonglaa ampunka si ecah nih!!!... kahkahakah

    ReplyDelete
  11. Dia dah rase xde harapan nk laku lagi...cari laa pendekatan baru...arap2 bole popular semula...

    ReplyDelete
  12. Masalah lazimnya berpunca dari mentaliti, sikap serta tingkahlaku diri sendiri. Yang penting ialah cermin diri, insafi diri sendiri terlebih dahulu sebelum libatkan orang atau pihak lain. Jangan ingat glamour aje..

    ReplyDelete
  13. Sedih. Suruh belajar, belajar tak habis, pi nyanyi sakan. Tak usahlah lakukan kesilapan berulangkali. Fikir....

    ReplyDelete
  14. konon nak kembali ke pangkal jalan setelah beradab-abad lamanya tersesat....oleh sebab demontrasi Bersih 3.0 telah dihukumkan wajib oleh Nik Aziz, maka pahalanya pasti berganda-ganda...mudah-mudahan dapat menyucikan dosa-dosa lampau...hehehehehe

    ReplyDelete
  15. Ingat nak betaubat dah. .rupanya pi menyokong kumpulan yang menyokong yahudi dan LBGT. . Dah la masa muda dulu tak berapa ingat kat tuhan. . Enjoy sampai tak ingat kat mati. .rupanya lagi tua peranga lagi buruk. . Aishah..Aishah..Aishah.. kesian. . Kesian

    ReplyDelete
  16. Nak hijrah mesti masuk PAS dan wajib kutuk umno-bn...nk suci mesti join bersih dan menyumpah pihak berkuasa...lps tu kerap la dipggl utk bg ceramah penghijrahan diri setelah berbakul2 kutuk pihak yg tak berkenan dihati...dh jd budaya artis kat malaysia la plk. Oh dunia ini penuh kepalsuan oh mungkinkah tiada keikhlasan....bait2 indah lagu janji manismu...

    ReplyDelete
  17. Esah ni nak menyanyi dah tak laku, macam Bob Lokman, buat lawak orang dah ketawa, apa lagi carilah nafkah dengan berceramah. Lihatlah sampai bila. Orang PAS yang sesat tu suka dengan alwak bodoh Bob Lokman dan suara manja Esah yang dah tak laku.

    ReplyDelete
  18. nak dalami islam tidak perlu sertai pas atau mana-mana parti politik... dalamilah islam , banyak ustaz yg bebas dari politik... masa nak kahwin dulu...senyap2...bila dah ada masalah... tuding pada org lain...mungkin ramai yg masih ingat perkahwinan aishah yg pertama dulu... agak2 berapa lama yer... kalau masa jadi artis , peminat atau siapa saja akan korek2 jer rahsia kau...tapi kalau dah sertai politik, tunggu sajalah masa utk ditelanjangkan...sabar jer la...

    ReplyDelete
  19. terpelajar apa, belajar pun tak habis,sibuk menyanyi........tak lulus.......beli sijil.....puas dah kena kongkek ngan ahli band dia pas tu balik malaysia........dia lupa sejarah hidup dia......orang lain ingat.......melayu mudah lupa

    ReplyDelete
  20. Penyanyi pun dah tua dah tak laku..dah tak ada peminat..dah tak masuk lagi..Elok sangatlah masuk PKR atau PAS..boleh jugak jadi penceramah masuklah jugak. Tapi kesian jugak ya..kalau nak join LGBT pun dah tak selera..manalah nak aljuburi tu..bagi kat Suami Dayus..ok kot.

    ReplyDelete
  21. Aku rasa pas dahulu dan sekarang ni jauh beza..sekarang aku dah respect langsung dengan parti pas ni....nama je parti Islam tapi pengikut-pengikutnya buta ilmu dan bertindak ikut perasaan...pe balun org sampai mampus..Islamik ke tu...itukah cara hidup Islam..ape teruk sangat ke kerajaan sekarang...sampai abaikan rakyat...fikir2kan..Kalau iniah budaya yg dibawa pembangkang alamat telungkup la..allah maha mengetahui...amin

    ReplyDelete
  22. Dia kata "dia punya facebook, dia punya wall... suka hati dia lah dia nak tulis apa..." Nampak sangat dia dah banyak berubah, menjadi lebih riak, semakin bongkak hanya sebab dia menjadi penyokong PAS. Buka PAS yg menentukan awak tu masuk syurga, tapi ALLAH dengan rahmatNya, bukan Nik Aziz... tak usahlah di tipu macam lembu di tarik hidungnya dgn tali. Kesian Aisyah pilih jalan yang makin kelam... yg akan menyusahkan dirinya sendiri. Tapi... nasi dah jadi bubur. Semoga PAS selamatkan engkau Aisyah, dan bukan sebaliknya.

    ReplyDelete
  23. Nampak sangat tak ikhlas, bila menteri BN tak mahu tolong dia, dia ambil tindakan balas dgn masuk PAS. Apa punya otakla ko ni Esyah... dan lain kali kalo Nik Ajis tak layan ko, ko join la DAP pulak... Kalo bodo tu tetap bodo...

    ReplyDelete
  24. die bukan pergi MERUSUH tapi pergi MENYERTAI perhimpunan tu...betulkan statement saudara tu...

    ReplyDelete
  25. kak ecah sbnarnya dah berdendam nak meratah badan mat sabu yang gebu tu...mungkin kak ecah join fuckatan sbb rindu penangan org2 sex maniac dlm fuckatan mcm aljuburi n hitler sabu ni..diorg 'ganas' di ranjang berbanding laki2 lain di msia ni...hahaha

    ReplyDelete
  26. HOT: EMPAYAR PEMUDA BANGGA DAPAT AIBKAN SAUDARA SEISLAM...

    ReplyDelete
  27. Aku juga tidak sokong perkara yg aib2kan org ni..
    Tapi yg aku pelik, kalau kene batang konek korang..elok je korang jadi baik tetibe..
    'x elok buka aib, dosa londehkan org, biarlah Allah je judge dia dsbgnya..'..

    Dalam blog2 korang, korang londehkan perkara yg x sepatutnya dilondehkan, xper? Korang merekayasa cerita2 karut marut utk tatapan nafsu penyokong korang, xper? Nak adil kan? So, adil la sikit pd diri sdri.

    Pakatan adalah pihak yg mula2 main Politik Melondeh.. Loser.

    ReplyDelete
  28. Besa la...nak nyanyi dh x boleh...nk belakon lagi la x boleh..harap kan sokong pas beb...ada rezeki...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.