HOT : ADAM ADLI TERGOLEK SELEPAS KENA GAS PEMEDIH MATA...


Hahaha...padan muka Adam Adil..Ingatkan kebal..rupa-rupanya tidak..Buktinya, Adam Adli dan kengkawan beliau terpaksa berlari untuk mendapatkan rawatan selepas terkena tembakan gas pemedih mata..
Tahniah PDRM kerana berjaya menghalang perusuh-perusuh ini daripada menjejaki kaki di mereka di Dataran Mereka..

HOT : ADAM ADLI TERGOLEK SELEPAS KENA GAS PEMEDIH MATA... HOT : ADAM ADLI TERGOLEK SELEPAS KENA GAS PEMEDIH MATA... Reviewed by Empayar Pemuda on 6:44 PM Rating: 5

14 comments:

  1. kasi mampus je kat tepi jalan

    ReplyDelete
  2. Kebal?salah tu....BEBAL.

    ReplyDelete
  3. tembak je gas tu dalam mulut dia.

    ReplyDelete
  4. Padan muka.. merah mata dah macam drakula...

    ReplyDelete
  5. patutnya buat dia sampai dapat gelaran syahid.

    ReplyDelete
  6. Adam Adli ...patut mampus masa emaknya melahirkan. tapi dr di hosptal kerajaan yang menyambut bayi itu. Sekarang sihat..dan menentang kerajaan. Patut kamu mampus waktu lahir lagi . Membawa bencana pada manusia lain

    ReplyDelete
  7. anon 7:19. kau tak kesian kat Adam ke? senang senag nak tembak dlm mulut dia. Patutnya tembak dalam jubor dia

    ReplyDelete
  8. medical team kerajaan ke tu yg beri rawatan? biarkan ajer,biar mampus.kalau nak rawatan pergilah klinik swasta

    ReplyDelete
  9. ketawa kan dia kawan kawan,kakakakakakakakakakakak

    ReplyDelete
  10. berlakon aja tak.bak kata kekawan minum secawan mabuk sebotol.kan adam ni pelakon terhandal masa kini.

    ReplyDelete
  11. tahniah , pihak polis kerana berjaya menjalankan tugas dengan baik

    ReplyDelete
  12. adam cm puki mak...

    ReplyDelete
  13. Adam adli ...?tengok muka pn dh mcm gampang

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.