Monday, April 23, 2012


Pergaduhan Anwar dan Lim Kit Siang semalam sudah sampai ke kemuncak. Dalam perbualan telefon di antara Anwar dengan Lim Kit Siang, LKS mendesak Anwar supaya mendesak Haji Hadi untuk memecat YB Nasharudin Mat Isa sebelum PRU13. Ikuti sebahagian rakaman perbualan telefon Anwar-Lim Kit Siang, Rakaman Penuh tunggguuuu ...

....cut....

LKS : i know but we must stop YB Nasharudin

Anwar : Is not me, u better call Hadi

LKS : no no if u really hope our Chinese and Christian, u must take action immediate

Anwar : ok but timing timing, our boys in Dataran,we have Hijau, Lynas so many, u can't do like this!

LKS : so what? please, u never change...

Anwar : ok ok i will call Hadi, but this case, Hadi shud be, not me

LKS : Ambiga sgt marah...u and Hadi, a muslim leader, please 

Anwar : ok i try...

...cut...

(Date:4/22/12,Time:14:16, Duration:2:03:21:01, Place:Petaling Jaya,File:mmio010max)

So, maknanya Nasib YB Nasharudin di hujung tanduk lah. Kalau Anwar berjaya pengaruhi Haji Hadi, maknanya YB Nasharudin bakal menerima nasib yang sama dengan Dato Dr Hassan Ali. - MyMassa

3 comments:

Anonymous said...

alhamdullilah doa pok nik semakin dimakbulkan Allah dan berpecahbelahlah kebatilan. amin. semoga Allah meneruskan perpecahan itu sehingga PRU 13. amin, marilah kita sama-sama mengambil berkat doa nik aziz yang memohon kebatilan dihancurleburkan dan berpecah belah.

Anonymous said...

mana rakaman tu?nak jugak dengo...

Anonymous said...

tau dah kan cina kafir laknat tu bukan nk sangat berbaik dgn org Melayu yg bragama islam..diaorg tu nk kn negara ni je..tapi yg bodoh tu anwar lah...jgn ingt bila PR menang dia dapat memerintah Malaysia ni....lambat lah anwar lim guan eng tu dah tergangga..je nk perintah malaysia ni...sedar lah ank melayu...tegakkan agama dan kukuhkan marauh bangsa...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.