AZMIN ALI CUBA SALAHKAN ANWAR KERANA BERI SAHAM PADA ISTERINYA...


Azmin Ali membuat satu pendekatan kurang cerdik apabila enggan menjawab skandal-skandal yang dilemparkan kepada beliau.

KUALA LUMPUR - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Mohamed Azmin Ali enggan melayan desakan pihak tertentu termasuk ahli akar umbi yang mahukan supaya beliau menjelaskan pelbagai tuduhan yang dilemparkan terhadapnya sejak akhir-akhir ini.


Tiada apa yang perlu dijelaskan lagi kerana semua itu telah dijawab berulang kali sebelum ini, katanya di lobi Parlimen apaila diminta mengulas tindakan beberapa pihak dalam PKR yang secara lantang mendesaknya tampil menjelaskan pelbagai tuduhan dan dakwaan yang dikaitkan dengannya. - SH

Jika kita ikuti kronologi Azmin Ali, beliau masih gagal menjelaskan beberapa skandal besar yang melibatkan etika dan prinsip yang sering diperkatakan oleh beliau di dalam ceramah dan media.


Beliau kononnya memperjuangkan korupsi dan penyalahgunaan kuasa tetapi bukti-bukti seperti salinan-salinan cek yang menunjukkan kekayaan melampau yang diterima oleh beliau dan Shamsidar Taharin merupakan satu isu yang sangat besar.

Lebih-lebih lagi kekayaan melampau itu di terima semasa Anwar Ibrahim menjawat jawatan penting di dalam kerajaan. Anwar pula selama ini sering menghentam pihak BN tentang korupsi dan sebagainya tetapi beliau sendiri lebih teruk daripada itu.

Dan yang lebih menampakkan keautokratan dan sikap diktator kroni-kroni Anwar Ibrahim ialah enggan memberi respons walau pun diminta oleh penyokong-penyokong mereka sendiri. 
KUALA LUMPUR - Sekumpulan ahli PKR termasuk masih memegang jawatan di peringkat cabang mengugut untuk keluar parti jika timbalan presiden parti itu, Azmin Ali gagal memberikan penjelasan yang memuaskan mengenai dakwaan pemilikan saham oleh beliau dan isterinya yang dikatakan bernilai jutaan ringgit.


Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd Isa Saidi yang mengetuai kumpulan itu berkata, Azmin tidak boleh lagi berdolak-dalik mengenai isu itu sebaliknya perlu memberikan penjelasan yang meyakinkan semua ahli bahawa beliau tidak bersalah.
Jika ahli-ahli PKR sendiri ditolak mentah-mentah seperti sampah oleh Azmin Ali, bayangkan jika beliau mendapat kuasa memerintah. Hancur negara ini!

Sumber - DrMiM
AZMIN ALI CUBA SALAHKAN ANWAR KERANA BERI SAHAM PADA ISTERINYA... AZMIN ALI CUBA SALAHKAN ANWAR KERANA BERI SAHAM PADA ISTERINYA... Reviewed by Empayar Pemuda on 8:10 AM Rating: 5

3 comments:

  1. aku pun selalu mintak saham2 terbitan IPO...SELALU DAPAT...ini semua nasib masa penundian saje...mungkin azmin dapat dgn mcm tu juga...jadi barua2 umno jgn buat dajal ler...siapa yg bunuh altatuya..siapa lagi keparat ketua parti bangsat nilahhh..

    ReplyDelete
  2. Phooooorahhhh.ingat umno saja ke yg ada atas muka bumi Malaysia ini...ingat umno saja ke yg reti buat zalim....aku bukan umno.fitnah melampau terhadap umno aku tak suka.

    ReplyDelete
  3. bila agaknya orang2 tinggi dalam PKR nie nak waras yer.Tak risau ker banyak ahli dah keluar parti.Sebab apa....banyak sangat orang2 bodoh dalam PKR nie yang hanya mementingkan kuasa dan seks....Anda nilai2kan lah sendiri.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.