AZHAR IDRUS DAH TERIMA TIKETNYA KE SYURGA...ANDA BILA LAGI??



Penceramah popular, Ustaz Azhar Idrus kini secara terbuka telah menunjukkan sokongan terhadap PAS. Jika dilihat melalui gambar diatas, ia jelas menunjukkan bahawa Azhar 'berkempen' untuk menarik sokongan terhadap PAS.

Sebelum ini, Azhar yang terkenal dengan ceramah-ceramah lawaknya menafikan memihak kepada mana-mana parti politik. Malah penceramah tersebut pernah dihalang dari berceramah di Kelantan.

Azhar juga pernah mencetuskan kontroversi apabila menyindir ulamak muda UMNO yang didakwanya mendapat gaji serta elaun berjumlah belasan ribu ringgit sebulan.

Dan ketika diminta membuktikan dakwaan tersebut, Azhar hanya mengambil sikap berdiam diri dari menjawab sebarang pertanyaan umum. - MPPKini.
AZHAR IDRUS DAH TERIMA TIKETNYA KE SYURGA...ANDA BILA LAGI?? AZHAR IDRUS DAH TERIMA TIKETNYA KE SYURGA...ANDA BILA LAGI?? Reviewed by Empayar Pemuda on 7:29 PM Rating: 5

11 comments:

  1. sekurang-kuragnya ustz Azhar Idrus x letak gambar lucah dlm blog dia

    ReplyDelete
  2. haprak.... tak letak gambar lucah tapi ckp lucah... asyik mem"bodo"kan org je....

    mcm la dia kelulusan hebat ... mcm ni la ustaz2 PAS... ini yg dipanggil ulamak??????

    kelakar!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. weh kelakor tengok ustaz, betul ke dah dapat ticket ke syurga,..mana punya ajorang sesat tu sokong PAS dapat syurga, orang arab semua,org islam tempat lain semua macam mana nak beli tiket ni,..senyum selalu..

    ReplyDelete
  4. mu benci ke ulamak napok sngt la mu xmsuk syurga,,ibaratnyer mu xley tima la ajaran islam,,UAI sebut bodo pon bertempat,,utk sedarkan orang yang pentingnya ilmu akhirat,,bukan ilmu dunia saja,,ssh bla berdebat dengan orang yang jahil agama,,tapi senang untuk berdebat dengan 10 orang yang berilmu agama,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. x semesti skong pas dapat msok surge..pas pown bsekongkol ngn org kapir pure lagi..terang2 tolak islam.sembah patung..at least org umno still mngaku tuhn tu allah..

      Delete
  5. wa telima islam wa punya ugama, tapi itu ajalan songsang wa tatak pecaya, mane ada olang juat tiket pegi seruga, wa ostad cakap lu jadi baik punya islam ikut nabi punya ajalan lu boleh pegi seruga,, alhamdulillah wa suka lo.

    ReplyDelete
  6. kena kat korang semua bagus, kat org lain semua jahil....inilah ssifat dan sikap org pas...sedarlah korang semua hanya manusia bukan nabi.....mnusia akhir zaman

    ReplyDelete
  7. UAI pun tak pernah bagi fatwa undi PAS masuk syurga...tapi ada orang yang pandai-pandai menjadi jurucakap UAI...yg undi PAS masuk syurga

    ReplyDelete
  8. Ciri2 munafiq kian terserlah.

    ReplyDelete
  9. naik muntah aku tengok pemimpin2 PAS nie,baru aku tahu UAI ni org kuat PAS. nyesal aku jemput dia bagi ceramah,nyesal aku gi dengar dia ceramah..tobat aku tak mau dengar dia ceramah dah.

    ReplyDelete
  10. dengar apa ajaran yang disampai kan,kalau ada bertentangan dengan faham diri sendiri,buat rujukan pada guru2 pondok...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.