Monday, April 23, 2012



Penceramah popular, Ustaz Azhar Idrus kini secara terbuka telah menunjukkan sokongan terhadap PAS. Jika dilihat melalui gambar diatas, ia jelas menunjukkan bahawa Azhar 'berkempen' untuk menarik sokongan terhadap PAS.

Sebelum ini, Azhar yang terkenal dengan ceramah-ceramah lawaknya menafikan memihak kepada mana-mana parti politik. Malah penceramah tersebut pernah dihalang dari berceramah di Kelantan.

Azhar juga pernah mencetuskan kontroversi apabila menyindir ulamak muda UMNO yang didakwanya mendapat gaji serta elaun berjumlah belasan ribu ringgit sebulan.

Dan ketika diminta membuktikan dakwaan tersebut, Azhar hanya mengambil sikap berdiam diri dari menjawab sebarang pertanyaan umum. - MPPKini.

11 comments:

Anonymous said...

sekurang-kuragnya ustz Azhar Idrus x letak gambar lucah dlm blog dia

Anonymous said...

haprak.... tak letak gambar lucah tapi ckp lucah... asyik mem"bodo"kan org je....

mcm la dia kelulusan hebat ... mcm ni la ustaz2 PAS... ini yg dipanggil ulamak??????

kelakar!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

weh kelakor tengok ustaz, betul ke dah dapat ticket ke syurga,..mana punya ajorang sesat tu sokong PAS dapat syurga, orang arab semua,org islam tempat lain semua macam mana nak beli tiket ni,..senyum selalu..

Anonymous said...

mu benci ke ulamak napok sngt la mu xmsuk syurga,,ibaratnyer mu xley tima la ajaran islam,,UAI sebut bodo pon bertempat,,utk sedarkan orang yang pentingnya ilmu akhirat,,bukan ilmu dunia saja,,ssh bla berdebat dengan orang yang jahil agama,,tapi senang untuk berdebat dengan 10 orang yang berilmu agama,,

Anonymous said...

wa telima islam wa punya ugama, tapi itu ajalan songsang wa tatak pecaya, mane ada olang juat tiket pegi seruga, wa ostad cakap lu jadi baik punya islam ikut nabi punya ajalan lu boleh pegi seruga,, alhamdulillah wa suka lo.

Anonymous said...

kena kat korang semua bagus, kat org lain semua jahil....inilah ssifat dan sikap org pas...sedarlah korang semua hanya manusia bukan nabi.....mnusia akhir zaman

Anonymous said...

x semesti skong pas dapat msok surge..pas pown bsekongkol ngn org kapir pure lagi..terang2 tolak islam.sembah patung..at least org umno still mngaku tuhn tu allah..

Anonymous said...

UAI pun tak pernah bagi fatwa undi PAS masuk syurga...tapi ada orang yang pandai-pandai menjadi jurucakap UAI...yg undi PAS masuk syurga

Anonymous said...

Ciri2 munafiq kian terserlah.

head whitefeather said...

naik muntah aku tengok pemimpin2 PAS nie,baru aku tahu UAI ni org kuat PAS. nyesal aku jemput dia bagi ceramah,nyesal aku gi dengar dia ceramah..tobat aku tak mau dengar dia ceramah dah.

Anonymous said...

dengar apa ajaran yang disampai kan,kalau ada bertentangan dengan faham diri sendiri,buat rujukan pada guru2 pondok...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.