Saturday, April 28, 2012





14 comments:

Anonymous said...

eh ingat anda nak tunjuk gambar awek2 melayu kite yg seksi2 masa hadiri perhimpunan bersih 3.0..nie elok tudung litup,tak berkenan le haih.. :P

Anonymous said...

Kalaulah betina2 dalam gambar di atas baca ini psanan aku..
kalau disuruh aku pilih mana satu atau dibagi percumapun aku tak mahu sebab tidak menepati sunanh Junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.

Dia orang ni kalau dilihat lebih berwajah syaitan betina dan puki2 mmereka telah di litupi oleh lendir babi.
Perangai mengalahkan betina babi,sundal jalanan.
Berbahagialah para jantan sundal menikahi betina puki babi di atas kerana anda memang jantan sundal PAS<PKR yang layak mendekati betina puki babi tersebut.
Wahai betina2 bertaubatlah sebelum ajal tiba.
Kalau anda seorang ibujangan jadi ibu babi.
Kalau anda seorang anak jangan jadi anak Babi.

Kalau anda seorang wanita jadilah wanita menepati sunnah Nabi S.A.W.
Jangan biarkan diri anda di sentuh oleh jantan2 babi sundal PKR dan PAS.
Anda punyai TG yang berjiwa Syaitan Laknaktullah

Anonymous said...

cantik sangat bahasa tuan di atas
jangan jadi ayam jantan berkokok lantang ekor berselaput najis

Anonymous said...

jnglah marah sangat bro. ini barulah kebebasan namanya.

wahed said...

chomel chomel chomel
las pict chooomoot
harap abang2 bersih tak raba awek2 bersih ni.
kan...dah tak bersih pulak

Anonymous said...

ko ckp dorg x menepati sunnah...ko plak cmne???menepati sunnah nabi ke???guna bahasa kesat...n then sesedap ati je tuduh dorang yang bukan2...eh...dorang pon x nak lah amek ko sbg suami kalau cmni bahasa ko...

fares fauzi said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Ckp sunnah bagai tp ayat carut lebih dr org kapir..sama2la tobat ye..

duniafana said...

tunggu khilafah ja,baik pemerintah atau pembangkang mana2 negara pun dah lingkup...biaq malaysia lingkup dek angpa duk gaduh

Anonymous said...

mari sini..biar aku tazkirahkan betina2 ni sema kat celah kangkang diaorg..

Anonymous said...

ape yang bodoh sgt ko ni blogger..elok ape diorang pakai tudung..diorang nak ke tempat tu diorang punye suke la..keee ko yang x suke..disko mesti ko suke kankankan

Anonymous said...

bersihla sangat....cuba cek pungkok

Anonymous said...

Kesian bdk2 pmpn ni .Rata2 join bershit , ikut bf yg taksub dgn ambiga . Malaysia dan indonesia berbeza . Kita merdeka dengan perundingan , bukan dengan buluh runcing seperti indo . Ini yang budak2 pmpn ni JAHIL .Tak perlu demo untuk menyuarakan rasa tidak puas hati dalam diri .Kita adab , kita ada adat . Hidup sebagai seorang melayu cukup cantik .Lagi indah melayu itu , bila dia menghayati & memahami ajaran islam yang mementingkan kedamaian . Islam tidak mengajar umatnya merusuh & atau berdemo .

Alexia Nanda said...

[^]PORN:pepek luncah awek
[^]PORN:luncah video terbaru
[^]PORN:gambar gambar luncah

[$]pepek luncah awek
[$]luncah video terbaru
[$]gambar gambar luncah

[@]cerita rogol awek bertudung
[@]video rogol awek
[@]awek di rogol jejaka
[@]rogol awek melayu

[!]11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
[!]Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
[!]Video bogel awek arab dance

[%]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
[%]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
[%]PORN|Video bogel awek arab dance


[&]Awek kampung mandi bogel
[&]Foto awek malay bogel - Camcon Oil
[&]AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
[&](45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


[)]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
[)]gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
[)]Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
[)]spy cam awek bogel

[(]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
[(]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
[(]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
[(]PORN|spy cam awek bogel

[_]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
[_]PORN|awek bogel sangap batang
[_]PORN|Lucunya Malam Pertama

[=]Awek Berjerawat Bogel
[=]Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
[=]Gambar Awek Jepun Bogel
[=]awek cun mandi bogel di air terjun

[-]Awek Berjerawat Bogel
[-]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
[-]Gambar Awek Jepun Bogel
[-]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

[/]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
[/]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
[/]PORN|Malay Girls and Malay Sex























































































































































































































Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.