ANWAR BERTEMPIK MARAH BILA WAJAHNYA JADI TOPIK PERBUALAN...



Sejak tahun lalu, nampak perubahan yang ketara pada wajah Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim. Ramai yang bertanyakan mengapa wajah Anwar keruh dan seakan hilang seri?

Cakap-cakap mengenai perubahan wajah Anwar antara topik menarik perhatian masyarakat.

Maka terkeluarkan bermacam-macam analisis dan teori, mengaitkan itu dan ini. Ada yang mengupas dari sudut agama dan tidak kurang melihatnya dari aspek psikologi. Masing-masing mampu dan boleh membuat tafsiran sendiri. Lihatlah wajah pemimpin lain sama ada di pihak kerajaan mahu pun pembangkang. Rasanya tiada yang sekeruh Anwar. 

Seakan-akan segala kegundahan tidak mampu disorok sehingga terpancar di wajah. Lebih-lebih lagi dalam ceramahnya kebelakangan ini, beliau lebih menampakkan emosi keterlaluan. 

Apabila beliau bertempik marah menjadikan wajahnya laksana seorang diktator zaman lampau. Di Barat, analisis wajah pemimpin kerap disiarkan menerusi media secara berterus terang. 

Jika penampilannya kusam dan air muka berserabut maka ia disusuli dengan reaksi pembaca. Pemimpin mesti kelihatan bersih imejnya, yang juga harus terjelma pada air muka. 

Adakala gambar sudah boleh menceritakan segala-galanya. Dalam kes Anwar, ia boleh menjadi petunjuk untuk kita semua renungkan.
ANWAR BERTEMPIK MARAH BILA WAJAHNYA JADI TOPIK PERBUALAN... ANWAR BERTEMPIK MARAH BILA WAJAHNYA JADI TOPIK PERBUALAN... Reviewed by Empayar Pemuda on 9:51 AM Rating: 5

8 comments:

  1. INILAH WAJAH BAKAL IMAM MAHADI YANG DIKATAKAN USTAZ BADRUL AMIN TU....WAJAH MANUSIA BERMUKA DUA.WAJAH PENGHUNI SYURGA CIPTAAN NIK AZIZ...

    ReplyDelete
  2. muka anwar aljuburi nampak macam puki.Eloklah perangai pun macam syaitan

    ReplyDelete
  3. Alamat ada harapan tak lama lagi anda akan lihat beliau bertempek dan melalak sorang2 kat tepi-tepi jalan......

    ReplyDelete
  4. Ahh apa nak susah susah. Botoxkan je muka tu, lepas tu cari lah bomoh dukun pawang yang boleh kasi naik balik seri muka dengan susuk.. Dia kan banyak duit..dan dia pun rasenya dah tak kenal halal haram, semua ditibai .. :(

    ReplyDelete
  5. Terang suluh muka dier mcm muka org busuk hati,apesal org still nak ikut dier..adeiii

    ReplyDelete
  6. Ada pun semua muka pemimpin politik baik bn atau pkr zaman ini, hari ini 95% berwajah babi. Hidungnya bersubang. Kulitnya kemerahan. Ini kerana bn dan pkr dan dap merupakan peliwat-peliwat harta rakyat.Tukang fitnah. Tukang rosak agama.Perompak besar. Lebih jahat dari perompak bank. Kalau boleh aku mau bunuh semua pemimpin bn dan pkr dan dap ni. Jahat tahap dajal.Duit negara berbillion mereka sapu untuk kejadah perut boroi mereka tu. Gohead sundal sana sini. Inilah keraja menteri-menteri bn celaka besar. Anwar pun kalau tak kena liwat dek mahathir pun sama macam kejadah menteri bn. Semoga korang cepat mampus

    ReplyDelete
  7. Hoi orang di atas ni.... hang buka lah parti baru. Aku nak tengok.....jadi ke tak.

    ReplyDelete
  8. Saat kehidupannya wajah dah mcm ni...saat kematian mcm mana plk rupanya...cuba EP bandingkan wajah Anuar dgn saiful mana lbh serinya..Klu dgn Tun M lagi lah jauh...Allah bg cash!!!

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.