AKIBAT TEKANAN DIRA DIKATAKAN TELAN BAHAN PELUNTUR??


Perkhabaran kurang gembira kami terima dari mereka yang rapat dengan selebriti ini. Hendak percaya pun agak sukar untuk kami buat masa ini.
Sekitar jam 5.00 petang tadi, seorang selebriti yang bergelar pelakon juga bekas pengacara sebuah rancangan gossip populartelah di’gegaskan ke sebuah hospital.
Khabarnya, sebelum selebriti ini di’kejarkan ke hospital, beliau berasa terlalu tertekan sehingga mengambil keputusan untuk minum bahan peluntur sebelum tidak sedarkan diri.
Ahli keluarga yang kebetulan berada di’rumah bersama selebriti ini sedar akan perbuatan beliau & tidak mengambil masa lama untuk membawa selebriti ini ke hospital & terus di’gegaskan ke Unit Rawatan Rapi (ICU).
Selebriti wanita itu kini di’khabarkan sudah di’pindahkan ke wad rawatan biasa dan akan di’benarkan keluar selewat lewatnya esok hari dengan keizinan doktor.
Kami sangat berharap kisah yang kami terima ini tidak benar & selebriti ini boleh berfikir secara rasional sebelum mengambil sebarang keputusan yang di’luar waras fikiran.
Banyak lagi cara untuk selesaikan sebarang masalah yang melanda. -ROTIKAYA


AKIBAT TEKANAN DIRA DIKATAKAN TELAN BAHAN PELUNTUR?? AKIBAT TEKANAN DIRA DIKATAKAN TELAN BAHAN PELUNTUR?? Reviewed by Empayar Pemuda on 2:32 PM Rating: 5

6 comments:

  1. ROTIKAYA dgn Peluntur yg dia minum tu pon sama saja hahaha..takdak beza pon...hidup atas sengsara org lain...

    ReplyDelete
  2. MashaALLAH....hrapa berita ini tak benar...mungkin dira terminum cuka + sabun basuh kot..

    ReplyDelete
  3. Hidup ni sementara je, tapi janganlah kita ambil jalan mudah untuk percepatkan hidup kita, Cuba banyak Istighfar

    ReplyDelete
  4. Mengucap Dira....apa yg terjadi trhadap Dira hari ini mungkin ada hikmahnya.Jngan bertindak secara bodoh.Bersyukur la dgn ape yg kita ada pada hari ini.Allahuakbar.

    ReplyDelete
  5. Kalau tak salah buat apa nak stress sgt. Polis ada boleh buat siasatan. Saksi pon ramai kan. Kecuali kalau memang salah la tu yg terlalu banyak sgt memikir sebab takot. Kesudahannya ambil jalan mudah bunuh diri. Mudah mudahan ini hanya cerita dongeng sahaja ye Dira.

    ReplyDelete
  6. masa belasah org tak mau hengat,,,,,,mentang2 bapak dia somebody dia ingat dia leh lepas.bengong

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.