Wednesday, March 14, 2012



Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit...

**macam ni pun ada ka...nak mengabadikan kenangan cinta konon...hahahahahaha..kan dah kantoi..saja cari pasal

36 comments:

Anonymous said...

Kepala hotak mengabadikan kenangan cinta.

Anonymous said...

ni pun 2x5 ngan ustad badrul 2!! ni la dia ag kuat agama lg hebat dugaannya!!!

Anonymous said...

nama je ustazah! buat malu je...

Anonymous said...

cari OOstad Badigol Pkr minta kaunseling...kalau boleh jam 3-4 pagi..kalau bertuah bleh jadi calon "bini" baru...

Anonymous said...

Nih Muslimah DAP.. Kalu Muslimah PAS xbuat mcm nih.. Kah kah kah...
(Mesti berguru dgn Eli bukit Lenjan)

zoRRo...

Anonymous said...

Nikah dulu la baru abdikan cinta...yg haram tetap haram, tak kira la ustazah ke, imam ke, ustaz ke, rakyat biasa ke... ini kes terlebih mengabdikan diri kepada bisikan syaitan.... dan selepas upacara mengabdikan diri mereka tu syaitan ketawa riang !!! subhanallah... zina tetap zina, dan jika negara ini mempraktikkan hukum hudud maka kamu berdua boleh di sebat dgn rotan 100 kali.. atau pun di rejam sampai mampos jika sudah berkahwin. Bertaubat lah...

Anonymous said...

depa tak salah...penganut pas kata tak pa asai ustadah tu tutup aurat pakai tudung.
menutuh ka,khalwat ka,kaunseling atau berjubor pun tak kisah bolih dihalalkan.
nabi nik ajis nikmat(sebab ada nikmat)mesti la sedap.
utama tutup aurat lambang islamic,nak baguih lagi isi borang pas..balasanya sorrrgaaa..

berjubah berjanggut,bertudung...tapi perangai dajai.

takeeebeeerr

Anonymous said...

Hudud pas akan lepaskan pasangan ni dari di sebat 100x sbb bukti video tak boleh pakai, besi tak boleh jadi bukti, kena saksi 4 org.

cyleo said...

mana le nak cari saksi, cari tikus sekor pun x jumpa kalu kerusi meja bole bercakap tu pun x bole jadi saksi, sebab saksi tu tak hidup...patut serah pada Nik Aziz ke, Hj Adi ker...mintak jatuhkan hukum, nak gak tahu pandangan depa

Anonymous said...

mana nak cari saksi 4 org,pelaku pun tau tunggu tak de org baru buat projek, bab hukuman suka sama suka ni mungkin sedang dikaji,

eddy said...

ustazah pun bernafsu jgok...ber!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

"SUKA SAMA SUKA " Nik ajis kata x per. X der 4 org saksi. Isi borang masuk PAS PASTI MASUK SYURGA KATANYA. Untuk keterangan lanjut tanya BOB LOKMAN.

Anonymous said...

JANGAN JADI NGOK LAH USTAZAH TU TAK ADA KENA MENGENA DGN POLITIK PAS KE PKR KE YG DOK SAPU SEMUA SAMA JE APA KE JADAHNYA....HAMPEEEEH.

Anonymous said...

NGOKKKK LAH,KES USTAZAH NI TAKADA KENE MENGENA DGN HAL POLITIK PAS & PKR NI,YG DOK SANGKUT PAUT DGN POLITIK APA KE JADAHNYA....HAMPEEEHH!

Anonymous said...

...mudah2an dijauhkanlah kaum jenisni dr menjadi guruanak2 bangsa ku!

UB46
Al-Jubail,KSA

Anonymous said...

biasala ustazan pun nak buat kejutan x ada cerita hal sex dalam jubah ia buat untuk tontonan gang yang berjubah dan bertudung lingkup jer,beb

Anonymous said...

aku dengar 7 siri kisah dua ekor ni.. dalam dorm satu .. dalam bilik bujang ada dua ... dalam bilik macam bilik rehat /sakit ada satu .. dalam kete ada 2 .. dalam rumah tgh beromen tup2 kawan datang satu . err dah berapa? kah kah kah ... mesti yg belom tengok nak cari ...

tapi memang bangang .. tapi video ni kan besi ..korang percaya ke ? ooo dia pakai tudung dan tak de jawatan korang percaya..kalau dia ahli politik korang kata ape.. errmmm oo Fitnah .. TAK BAIK DEDAH Keaiban ... bagi aku kita ni nak kena pinang dek si BABI tu . tak kan la ko dah tahu ada video bukti dio tak senonoh ko nak bagi anak dara korang bukak kangkang dia selama2 untuk BABI.. kak Wan boleh laa... tu pun dia cari bukan setakat kangkang .. bontot pun dia cari .. Kak Wan tak power kut ...

Anonymous said...

syaitan dan binatang je yang mengabadikan cinta dgn melakukan zina..sekian

Mdsaf Kyo said...

perosak akal dan fikiran....

Anonymous said...

apasal laaaa nk kaitkn politik.....bangang punya org..

Anonymous said...

bisikan syaitannn!!!

Anonymous said...

lagi kuat agama kononnya osetad burit badrulamin ni...lagi kuat osetad yg tergantung kat celah kelengkang dia tu..hahaa

Anonymous said...

bertaubat la korg semua... berfikir la dgn akal bersih.. Allah bg akal, jd jgn meluahkan kata2 y berunsur fitnah... setakat di balik dinding pn kite xnmpk, inikn plak hati org.. jd, jg lidah, jg hati n jaga amalan sendri. okai...

Anonymous said...

allah huaklam bissawab...ade berani...npe x dedahkan aib pemuda umno fuhhh lg bnyk....mne korang berani kn......fikir lah sendiri....bodoh punye org....bongok....dlm cerdik bynk bodohnye....phuih....

Anonymous said...

kn dah kantoi

Anonymous said...

Manusia sering melakukan kesilapan,,tp ni x patut beb.harus d hukum,,

Monisha Ram said...

Visit

Katherine Theresa Latest Stills2

Anonymous said...

apa kata kita perbetulkan daripada terus menyalahkan...tu bukan org lain...anak bangsa kita...tolak tepi la semua fahaman politik...
dunia kita dah nazak...kita usahalah ubat...
negara kita x maju salahkan pembangkang...bangsa rosak salahkan kerajaan...
pernah ka kita tengok diri kita sendiri macam mana...kalau nak jadi pengkritik tegar...itulah org kita...bangsa lain maju dalam negara kita tanah melayu...korang tak tanya ka salah sapa...???
kita asyik ingat makan gaji...keja dgn krajaan...dah senang lenang sangat la...bangsa lain pakai keta mewah x dipersoalkan...
ini hal ustazah ni nak kecoh seluruh alam...salah menyalah la korang...pakai la proton saga tu sampai kiamat...
cakap bodoh tak ngaku...
yg korang hina tu anak bangsa kita sendiri...dah dia salah...tolong la perbetulkan...jaga lah keaiban dia...jgn dihina...ni tak...tayang dlm internet ni...
korang kan pandai...pikir sendiri laa...

♥xaturen♥ said...

ape hal pulak dengan proton saga tu?

jual proton pun bolih kaya...
tp bila nak beli proton kenapa beli kat Ah Chong?

Anonymous said...

tok imam letak kopiah kat tepi

abib said...

semua cerita macam taik jeeeee ko umno

Anonymous said...

ini sume kes bengang, jika ada mana mana pihak nak cadangkan jalan penyelesaian secara islam tentu dari awal awal lagi akan di tolak oleh puak puak pendokong risalah pesaka Lord Reid akan tetapi si munafik ini berselindung di sebalik islam, kononnya dialah pembela sunnah yang ditunjuk oleh nabi muhammad s.a.w. seperti bunyi beberapa komen di atas, akan tetapi nampak jelas apa yang mereka sembunyikan iaitu keinginan ikut serta melakukan maksiat jika ada peluang, bukan berusaha mencegah perkara mungkar. Akhirnya lenyaplah roh islam dari jasad bangsa melayu atas pilihan sendiri iaitu memilih untuk beriman dan beramal dengan PESAKA yang ditinggalkan oleh DAJJAL LORD REID dengan melupakan saranan al-QURAN yang ada di sisi mereka. Adapon al Quran itu sekadar dibaca secara berlagu dalam musabaqah sahaja, manakala kehidupan seharian beriman dengan pesaka peninggalan Lord Reid. Melayu...Melayu..... apa nak jadi

mohd irwan said...

kiikiikikikikikkikikikik

Anonymous said...

semoga mereka bertaubat...

Anonymous said...

Umngok dan Bongok Negara. Politik tak cukup akal.

Gombug said...


Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
Baca selanjutnya...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.