YANG GATAL NAK MENGABDIKAN KENANGAN BUAT APA..KAN DAH KANTOI USTAZAH NI??



Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit...

**macam ni pun ada ka...nak mengabadikan kenangan cinta konon...hahahahahaha..kan dah kantoi..saja cari pasal
YANG GATAL NAK MENGABDIKAN KENANGAN BUAT APA..KAN DAH KANTOI USTAZAH NI?? YANG GATAL NAK MENGABDIKAN KENANGAN BUAT APA..KAN DAH KANTOI USTAZAH NI?? Reviewed by Empayar Pemuda on 6:57 PM Rating: 5

36 comments:

  1. Kepala hotak mengabadikan kenangan cinta.

    ReplyDelete
  2. ni pun 2x5 ngan ustad badrul 2!! ni la dia ag kuat agama lg hebat dugaannya!!!

    ReplyDelete
  3. nama je ustazah! buat malu je...

    ReplyDelete
  4. cari OOstad Badigol Pkr minta kaunseling...kalau boleh jam 3-4 pagi..kalau bertuah bleh jadi calon "bini" baru...

    ReplyDelete
  5. Nih Muslimah DAP.. Kalu Muslimah PAS xbuat mcm nih.. Kah kah kah...
    (Mesti berguru dgn Eli bukit Lenjan)

    zoRRo...

    ReplyDelete
  6. Nikah dulu la baru abdikan cinta...yg haram tetap haram, tak kira la ustazah ke, imam ke, ustaz ke, rakyat biasa ke... ini kes terlebih mengabdikan diri kepada bisikan syaitan.... dan selepas upacara mengabdikan diri mereka tu syaitan ketawa riang !!! subhanallah... zina tetap zina, dan jika negara ini mempraktikkan hukum hudud maka kamu berdua boleh di sebat dgn rotan 100 kali.. atau pun di rejam sampai mampos jika sudah berkahwin. Bertaubat lah...

    ReplyDelete
  7. depa tak salah...penganut pas kata tak pa asai ustadah tu tutup aurat pakai tudung.
    menutuh ka,khalwat ka,kaunseling atau berjubor pun tak kisah bolih dihalalkan.
    nabi nik ajis nikmat(sebab ada nikmat)mesti la sedap.
    utama tutup aurat lambang islamic,nak baguih lagi isi borang pas..balasanya sorrrgaaa..

    berjubah berjanggut,bertudung...tapi perangai dajai.

    takeeebeeerr

    ReplyDelete
  8. Hudud pas akan lepaskan pasangan ni dari di sebat 100x sbb bukti video tak boleh pakai, besi tak boleh jadi bukti, kena saksi 4 org.

    ReplyDelete
  9. mana le nak cari saksi, cari tikus sekor pun x jumpa kalu kerusi meja bole bercakap tu pun x bole jadi saksi, sebab saksi tu tak hidup...patut serah pada Nik Aziz ke, Hj Adi ker...mintak jatuhkan hukum, nak gak tahu pandangan depa

    ReplyDelete
  10. mana nak cari saksi 4 org,pelaku pun tau tunggu tak de org baru buat projek, bab hukuman suka sama suka ni mungkin sedang dikaji,

    ReplyDelete
  11. ustazah pun bernafsu jgok...ber!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. "SUKA SAMA SUKA " Nik ajis kata x per. X der 4 org saksi. Isi borang masuk PAS PASTI MASUK SYURGA KATANYA. Untuk keterangan lanjut tanya BOB LOKMAN.

    ReplyDelete
  13. JANGAN JADI NGOK LAH USTAZAH TU TAK ADA KENA MENGENA DGN POLITIK PAS KE PKR KE YG DOK SAPU SEMUA SAMA JE APA KE JADAHNYA....HAMPEEEEH.

    ReplyDelete
  14. NGOKKKK LAH,KES USTAZAH NI TAKADA KENE MENGENA DGN HAL POLITIK PAS & PKR NI,YG DOK SANGKUT PAUT DGN POLITIK APA KE JADAHNYA....HAMPEEEHH!

    ReplyDelete
  15. ...mudah2an dijauhkanlah kaum jenisni dr menjadi guruanak2 bangsa ku!

    UB46
    Al-Jubail,KSA

    ReplyDelete
  16. biasala ustazan pun nak buat kejutan x ada cerita hal sex dalam jubah ia buat untuk tontonan gang yang berjubah dan bertudung lingkup jer,beb

    ReplyDelete
  17. aku dengar 7 siri kisah dua ekor ni.. dalam dorm satu .. dalam bilik bujang ada dua ... dalam bilik macam bilik rehat /sakit ada satu .. dalam kete ada 2 .. dalam rumah tgh beromen tup2 kawan datang satu . err dah berapa? kah kah kah ... mesti yg belom tengok nak cari ...

    tapi memang bangang .. tapi video ni kan besi ..korang percaya ke ? ooo dia pakai tudung dan tak de jawatan korang percaya..kalau dia ahli politik korang kata ape.. errmmm oo Fitnah .. TAK BAIK DEDAH Keaiban ... bagi aku kita ni nak kena pinang dek si BABI tu . tak kan la ko dah tahu ada video bukti dio tak senonoh ko nak bagi anak dara korang bukak kangkang dia selama2 untuk BABI.. kak Wan boleh laa... tu pun dia cari bukan setakat kangkang .. bontot pun dia cari .. Kak Wan tak power kut ...

    ReplyDelete
  18. syaitan dan binatang je yang mengabadikan cinta dgn melakukan zina..sekian

    ReplyDelete
  19. apasal laaaa nk kaitkn politik.....bangang punya org..

    ReplyDelete
  20. bisikan syaitannn!!!

    ReplyDelete
  21. lagi kuat agama kononnya osetad burit badrulamin ni...lagi kuat osetad yg tergantung kat celah kelengkang dia tu..hahaa

    ReplyDelete
  22. bertaubat la korg semua... berfikir la dgn akal bersih.. Allah bg akal, jd jgn meluahkan kata2 y berunsur fitnah... setakat di balik dinding pn kite xnmpk, inikn plak hati org.. jd, jg lidah, jg hati n jaga amalan sendri. okai...

    ReplyDelete
  23. allah huaklam bissawab...ade berani...npe x dedahkan aib pemuda umno fuhhh lg bnyk....mne korang berani kn......fikir lah sendiri....bodoh punye org....bongok....dlm cerdik bynk bodohnye....phuih....

    ReplyDelete
  24. Manusia sering melakukan kesilapan,,tp ni x patut beb.harus d hukum,,

    ReplyDelete
  25. apa kata kita perbetulkan daripada terus menyalahkan...tu bukan org lain...anak bangsa kita...tolak tepi la semua fahaman politik...
    dunia kita dah nazak...kita usahalah ubat...
    negara kita x maju salahkan pembangkang...bangsa rosak salahkan kerajaan...
    pernah ka kita tengok diri kita sendiri macam mana...kalau nak jadi pengkritik tegar...itulah org kita...bangsa lain maju dalam negara kita tanah melayu...korang tak tanya ka salah sapa...???
    kita asyik ingat makan gaji...keja dgn krajaan...dah senang lenang sangat la...bangsa lain pakai keta mewah x dipersoalkan...
    ini hal ustazah ni nak kecoh seluruh alam...salah menyalah la korang...pakai la proton saga tu sampai kiamat...
    cakap bodoh tak ngaku...
    yg korang hina tu anak bangsa kita sendiri...dah dia salah...tolong la perbetulkan...jaga lah keaiban dia...jgn dihina...ni tak...tayang dlm internet ni...
    korang kan pandai...pikir sendiri laa...

    ReplyDelete
  26. ape hal pulak dengan proton saga tu?

    jual proton pun bolih kaya...
    tp bila nak beli proton kenapa beli kat Ah Chong?

    ReplyDelete
  27. tok imam letak kopiah kat tepi

    ReplyDelete
  28. semua cerita macam taik jeeeee ko umno

    ReplyDelete
  29. ini sume kes bengang, jika ada mana mana pihak nak cadangkan jalan penyelesaian secara islam tentu dari awal awal lagi akan di tolak oleh puak puak pendokong risalah pesaka Lord Reid akan tetapi si munafik ini berselindung di sebalik islam, kononnya dialah pembela sunnah yang ditunjuk oleh nabi muhammad s.a.w. seperti bunyi beberapa komen di atas, akan tetapi nampak jelas apa yang mereka sembunyikan iaitu keinginan ikut serta melakukan maksiat jika ada peluang, bukan berusaha mencegah perkara mungkar. Akhirnya lenyaplah roh islam dari jasad bangsa melayu atas pilihan sendiri iaitu memilih untuk beriman dan beramal dengan PESAKA yang ditinggalkan oleh DAJJAL LORD REID dengan melupakan saranan al-QURAN yang ada di sisi mereka. Adapon al Quran itu sekadar dibaca secara berlagu dalam musabaqah sahaja, manakala kehidupan seharian beriman dengan pesaka peninggalan Lord Reid. Melayu...Melayu..... apa nak jadi

    ReplyDelete
  30. semoga mereka bertaubat...

    ReplyDelete
  31. Umngok dan Bongok Negara. Politik tak cukup akal.

    ReplyDelete

  32. Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


    Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


    SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
    Baca selanjutnya...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.