Tuesday, March 20, 2012

WOW!!! ANWAR SAMAN NALLA RM100 JUTA...


Hah..tunggu apa lagi..kasi pecah la semua bukti yang boleh menjatuhkan Anwar..

Datuk Seri Anwar Ibrahim memulakan tindakan undang-undang dengan menghantar notis tuntutan sebanyak RM100 juta kepada senator Datuk S Nallakarupan kerana mendakwanya seorang biseksual dan tidak memimpin pembangkang.


Naib Presiden PKR N Surendran berkata, dalam notis yang turut dihantar kepada Utusan Malaysiayang menyiarkan laporan itu, Anwar juga menuntut permohonan maaf dan penarikan balik kenyataan itu.



"Tindakan ini diambil demi kepentingan awam dan demi memastikan pelaporan media membabitkan isu awam dilakukan secara adil dan jujur," kata Surendran yang juga seorang pengamal undang-undang.



Dalam kenyataannya hari ini, Surendran berkata, dakwaan yang disiarkan dalam akhbar milik Umno itu jelas bersifat dusta, bermotif politik dan mencerminkan "kewartawanan yang menjijikkan".



Surendran juga berkata, laporan itu sekali gus menzahirkan wajah sebenar Umno dan melekehkan retorik perdana menteri terhadap agenda kesederhanaan dan perubahan.



"Ketidakjujuran dan ketidakadilan dalam laporan melibatkan isu politik adalah kebiasaan buat media yang dikawal oleh BN," katanya. 

6 comments:

Anonymous said...

pelik ye....dia tak tengok pulak apa yg harakah dan suara keadilan tulis pasal pemimpin kerajaan..

Mereka ni memang jenis hipokrit...

Teruskan Nalla..ini masa terbaik untuk keluarkan semua bukti yg ada...biar seluruh rakyat tahu...

Anonymous said...

Baru hantar notis je.. Bukannya dah failkan saman kat court.. Kalau dah saman baru kita tengok sapa yg kena...

Anonymous said...

Kalau berani lah anwar saman, kita minta nalla jangan lupa untuk selalu-selalu minta tangguh. Kalau tak cukup 60 kali jangan teruskan tau. anwar mesti setuju sebab itu cara dia.

Anonymous said...

erkkk... kalau kompom fail saman..... apa lagi??? kasi pecah la tembelang anuar ibrahim ni nalla!!!

Anonymous said...

hebat lakonan Anwar...macam la rakyat tak tahu siapa dia.. kat permatang pauh pun ramaiiiiiiii dah tahu dan tak sokong dia lagi dah...

haprak daily said...

kenapa sampai sekarang, Anwar takut nak saman Ummi Hafilda dan eskay... kalau ada telor, samanlah sekali....



Bro EP, mohon linkkan blog saya, saya budak baru belajar..... tolong saya kenalkan Haprak-Daily

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.