WALAUPUN SUDAH 10 TAHUN BERLALU TETAPI VIDEO INI MASIH MENGEMPARKAN RAMAI UMAT ISLAM...



Sebenarnya EP serba salah sama ada hendak tunjuk gambar atau tidak gambar-gambar ini dalam blog EP kerana kasihan melihat makhluk ciptaan Allah yang tidak berdosa ini ‘dibuang’ tanpa rasa bersalah. Jika orang bukan Islam pun marah akan perkara ini ..inikan pula kita sebagai orang Islam. Anda lihat sendiri gambar bagaimana janin dan bayi yang telah sempurna dibuang tanpa perasaan belas kasihan.. EP rasa bukan sahaja di Singapura saja perkara ini berlaku,  di Malaysia pun banyak cuma tidak digembar-gemburkan saja.




ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi 

ohtidak buang bayi

Apa perasaan pembaca apabila melihat gambar-gambar diatas? Sedihkan..EP rasa tak mampu nak digambarkan dalam susunan ayat...Kalau melihat gambar-gambar ini..tak salah jika kita katakan pengguguran dan pembuangan bayi dah jadi macam trend..Hukum Allah pun mereka tak takut..inikan pula undang-undang dunia..

Ramai lagi pasangan yang tidak mempunyai anak dan berusaha setiap hari mencari jalan untuk mendapatkan zuriat..Apa salahnya jika bayi-bayi diberikan pada mereka..Cukuplah dengan perkatan TERlanjur..mana ada dalam kamu perkatan TERTERlanjur..sekalu saja cukup..sekurang-kurang kita cuba untuk membetulkan keadaan dan bertaubat.. Harapan EP kita dapat ambil pengajaran. Sama-sama kita doakan agar diri dan keluarga kita dilindungi Allah supaya dihindarkan daripada perbuatan keji ini...Nauzubillahiminzalik.


 - rujukan : pelikbinajaib, oh!tidak
WALAUPUN SUDAH 10 TAHUN BERLALU TETAPI VIDEO INI MASIH MENGEMPARKAN RAMAI UMAT ISLAM... WALAUPUN SUDAH 10 TAHUN BERLALU TETAPI VIDEO INI MASIH MENGEMPARKAN RAMAI UMAT ISLAM... Reviewed by Empayar Pemuda on 1:45 PM Rating: 5

8 comments:

  1. apa lagi yg nak dikatakan macam berlumba2 dok buang bayi tu semua,yg hilang anak nie menangis meraung cam tak ingat tapi depa nie yg buang tak rasa bersalah ka tak dihantui bayangan bayi tu ka,kebanyakan dari mak yg buang nie,semua jenis enjoy tak ingat dunia.aki masih ingat satu kes yg jelas buat aku rasa kesian kat wanita tu ,dia dirogol 4 org lelaki,dan dia mengandung,dan yg aku respect dia nie dia tak buang anak dia,dia lahirkan anak malah dia pelihara anak itu ngan baik malangnya dia memyembunyikan kelahiran anak itu jadi dia dipenjarakan setahun setgh.kesian lak pulak,yg bela kena penjara,yg buang terlepaih lagu tu saja

    ReplyDelete
  2. Ada juga bayi yg tak sempat lahir tapi sudah dibunuh dlm kandungan.
    Sy pun ada cerita. Gadis ni dah mengandung 6 bulan dgn pakwe dia. Abang dia dpt tahu pun sebab perut dia yg semakin membesar. Makbapak kat kampung tak tahu sebab dia dah lama tak balik tp emak pakwe dia tahu. Utk menutup keaiban makbapak, mereka semua setuju gugurkan kandungan disebuah klinik swasta. Sy nak tahan pun tak boleh sebab hujah mereka, makbapak mereka tak bersalah untuk dimalukan dan mereka sanggup menanggung dosa. Oleh kerana kandungan dah besar, doktor gunakan dose yang lebih. Baby keluar pun dah pecah. Dlm beberapa bulan lepas tu barulah mereka nikah. Yang kesiannya anak2 yg dikandung semuanya gugur dengan sendiri sehinggalah anak ke 5 barulah hidup tapi bermasalah. Jadikan ini pengajaran. Takutnya jika anak2 kita diuji begini rupa. Cara yg paling selamat, bila anak2 nak kahwin tu, nikahkahlah cepat2. Nak tunggu duit cukup, macam2 perkara boleh berlaku.

    ReplyDelete
  3. harap sangat jika ALLAH TAALA memberi kesempatan untuk aku berjumpa dgn sapa2 yg sedang membuang bayi...

    hukuman dunia aku tak kisah...
    confirm diorang akan jadi mcm bangkai yg lebih hina dari jenazah bayi yakni ahli syurga....

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  4. HNNNGGGGHHHBUEEKKKKKKKKKKK

    loya tekak dibuatnya. sapa la yang kejam sangat? tu la, taknak belajar biologi. main buat jer dengan budak sekelas masa form 3.

    ReplyDelete
  5. menyalahkan orang senang..tak kena pada diri kita atau keluarga kita.
    tahukah kita bagaimana perasaan seorang wanita/anak gadis kita bila tahu dirinya mengandong tanpa nikah?
    tambah pula si lelaki enggan bertanggung jawab.
    kita cuma pandai mengutuk,mencela dan mengeji.
    berapa ramai yg sanggup tampil membantu?
    pakar2 dan orang2 yg mengaku berpelajaran cuma bijak bercakap dan bagi idea dalam tv dan surat khabar sedangkan mereka sendiri hipokrat cuma cari nama dalam media.
    ketua menteri melaka buka pusat perlindungan untuk pelajar hamil dulu pun ada yg kutuk.kononya akan menggalakan anak luar nikah.


    hishsm.my56@gmail.com.

    ReplyDelete
  6. Tu la.lain kali pakai la kondom..bayangkan kalu semua pakai kondom.xde la sperma terlepas.nak kawen mak bapak letak mahal2..nafsu orang muda kenalah faham..kat negara kafir yg makan babi n minum arak oun xde mcm ni..

    ReplyDelete
  7. MOHON DI KONGSI

    ReplyDelete
  8. astagafirullah....kenapa lah manusia jadi macamni??

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.