Friday, March 23, 2012


Rasanya baru semalam Trio Datuk T mendedahkan kepada sekumpulan 12 wartawan di Carcosa Seri Negara, aksi ‘ranjang’ yang memalukan oleh seorang pemimpin pembangkang yang mengaku Islam, tidak minum arak tapi berzina dan meliwat tidak mengira tempat.

Rupanya sudah setahun peristiwa yang menggemparkan negara itu berlaku.  Ramai masih menanti, bilakah gerangannya Anwar akan mengemukakan saman terhadap Datuk T kerana mendakwa dia adalah pelaku lelaki dalam video seks tersebut.

Itu baru bercakap tentang videonya, belum lagi tentang jam Omega dan sebagainya yang turut berkaitan dengan kejadian yang sungguh memalukan itu.

Ingat ya, kita tidak bercakap tentang kelucahannya tapi pemimpin pembangkang yang berzina.  Kalau nak cerita video lucah, ada berlambak dalam internet yang kita boleh muat turun.  Ada HD, ada 3D, 2D dan nta apa ‘D’ yang lain.

Buat apa kita nak tengok video hitam putih yang tak bersuara ini, kalau betul niatnya nak tengok video lucah.  Dan jenis orang apa yang berselera tengok ‘anu’ yang menunjuk langit tu?

Jadi jelaslah, niatnya bukan nak tengok video lucah, sebaliknya menilai perangai buruk sipelaku yang turut memegang jawatan penting dalam PKR dan Pakatan harami, malah dinamakan juga sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Kalau bukan dia, saman ajelah Datuk T tu, apa yang susah?  Paling tidak buat sumpah melaknat diri sendiri kalau betul bukan Anwar yang ‘beraksi’ dalam video tersebut.

Video itu juga sudah disahkan 99% tulen oleh 2 pakar video dari Amerika Syarikat iaitu Prof Hany Farid dan Prof Lorenzo Torresani serta sebuah stesen TV Korea Selatan.

Tapi kita jangan lupa, orang ketiga yang turut dirakam berada dalam bilik sama sebelum ‘aksi hebat tapi singkat’ itu bermula iaitu Datuk Shazryl Eskay Abdullah turut mengakui bahawa lelaki itu ialah Anwar.

Kenapa dan mengapa baru sekarang Eskay nak mendedahkan dunia gelap Anwar, itu bukan isu.  Isunya Eskay mengesahkan yang beraksi dalam video itu ialah Anwar, yang dinamakan Pakatan harami sebagai bakal Perdana Menteri Malaysia.

Dari segi penemuan fakta dan bukti, apa yang lebih hebat dari itu?

Penulis tidak pasti, nak macam mana lagi baru penyokong pakatan harami ini menerima hakikat bahawa Anwar adalah seorang pemimpin yang tidak bermoral.  Malulah sikit dengan masyarakat barat yang jauh lebih bebas pergaulannya tapi tidak boleh menerima pemimpin yang terpalit skandal seks.
Itu di negara barat tu ya.

Tapi kita disini pulak digesa menerima pemimpin yang bukan setakat terkantoi dirakam, malah sudah disahkan 10 mahkamah pelbagai peringkat dalam negara sebagai terlibat dalam kegiatan liwat, dibebaskan pada 2004 dan Januari lepas  pun sebab masalah teknikal, bukan sebab tak buat.

Nak tanya, mana maruah kita, mana agama kita? seterusnya

4 comments:

Assassin Cyber said...

Jam omega yang didakwa ada dalam simpanan Kak Wan, sampai sekarang tak tunjuk lagi. Hebat anwar nie, semua lubang dia tibai.

Anonymous said...

kalau nuar tibai bontot penyokongx dia, penyokongx dia tetap tadah punya sebab dah jatuh cinta kat nuar, itulah yang sebenarnya .......

Anonymous said...

orang macam ni nyawanya liat... sejarah dan dalam alquran pun banyak membuktikan orang yang menyeleweng dan songsang macam ni pun ramai pengikut... Nauzhubillah...

tabahkan iman banyakan zikir dan doa...

Anonymous said...

privacy orang tidak perlu didedahkan. kalau ditakdirkan jadi PM..PAS tiada sebarang halangan. Anwar bersih dari segaal tuduhan nanti. Hidup PM anwar...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.