Saturday, March 17, 2012


 
Inilah jadinya apabila yang tinggal menyokong PAS kini merupakan mereka yang menjadi boneka kafiruun dan Yahudi. Ulama' sendiri pun boleh dilabelkan sebagai SYAITAN! Maka jika inilah kata mereka, apakah DAP itu pula boleh dianggap sebagai malaikat?!!

Gambar di atas yang dirakamkan oleh Datuk Dr. Hasan Ali adalah sebagai kenang-kenangan sebelum sahabatnya itu berlepas ke luar negara untuk menjalani rawatan jantung.

"Menziarahi tokoh ulama yang paling saya sanjung Al Fadhil Tuan Guru Dato Dr Haron Din di kediaman beliau. Beliau akan pergi ke California besok untuk menjalani rawatan jantung. Semoga Allah SWT melindungi beliau dan mengurniakan kesihatan yang berpanjangangan. Fi Syafahullah.."

Adakah ini akhlak penyokong PAS yang kononnya memperjuangkan Islam?!!

Jikalau suatu masa dahulu mereka pernah mengherdik Tun M kerana kononnya mempertikaikan sunnah Rasulullah SAW, maka apakah tindakan mereka melabelkan para ulama' sebagai SYAITAN ini dibolehkan pula?!! Masya' Allah!!! Inilah tanda-tandanya PAS kini berada dalam kesesatan yang nyata dan jauh menyimpang dari perjuangan asal mereka.

Adakah kita masih lagi mahu memberikan sokongan terhadap parti politik yang menggunakan nama Islam tetapi mencemuh dan membuang semua ulama' pewaris nabi?!!

Renung-renungkanlah... MyMassa

8 comments:

Anonymous said...

Nih la bila Penyokong2 PR otak penuh ngan taik...

zoRRo...

Anonymous said...

Baru tau ke penyokong PR macam tu, aku dah tau lama dah mereka ni semuanya jenis hati busuk, mereka tahu PR tu tak leh kemana tapi kerana hati busuk mereka tetap menyokong PR.

Anonymous said...

ehh apa kes ckp daniel 2 pas???

walawei!!!!
ntah sape mamat 2 ntah.. main serkap je nieh..-_-

irymeans channel said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

puak khawarij PAS yang yang biadap terhadap ulama mereka sendri ! mmg betuk penyokong tegar anwarinas.. betul2 pasrasit!! buduuuu..

Anonymous said...

daniel tu...'anunya' tak cukup panjang

Anonymous said...

bagi Pas yg sebenar2nya ulamak adalah nuar, LKS, LGE, mat sabu, karpal karam, ambiga, bob dan seangkatan dgn nya....
bagi mereka ulamak yg ada dalam Pas adalah ulamak syaitan kecuali ulamak Pas yg mampu mengeluarkan fatwa songsang baru diiktirafkan sebagai ularmak..

Pas dah sesattt...

Anonymous said...

daniel tu mak bapak dia x dak agama,nama pun daniel.melayu yg teringin nk jadi mat saleh....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.