Thursday, March 1, 2012


Terkesima juga tengok video ni. Saya sendiri sedih melihat Ostat Badrolamin dibelasah teruk oleh 20 orang lelaki di dalam bilik hotel tersebut. Memang takda perikemanusiaan langsung mereka semua ni. Dah la pukul 3 pagi, orang nak tido..


Terbaek...


22 comments:

Anonymous said...

kot ya kena belasah mesti lah lebam mata ke, berplaster hidung ke, kata muka naik sikit,.. pigi dahh.. dah pandai menipu,.. itu lah muka ko, mana ada herot benyot kena belasah,,,.penipu punya ustad... buat apa pukul dua-3 pagi tuu haa..

Anonymous said...

Ostat badrolamin nih mau koyak mulut berak dlm tu.. Menipu ja keja dia nih.. Sama mcm Pandy kutty a.k.a al-juburi PKR..

zoRRo...

Anonymous said...

Perkara yang baik pada akhir zaman ni, ibarat sesuatu yang ganjil pada pandangan mereka yang jahil.

Anonymous said...

ostat bangang ni...gila sex..!

Anonymous said...

tepuk punggung,tanya nuar..

Anonymous said...

ustat bahlol al tolol telah di aminkan hahaha.

YB Raz said...

napa orang tua ni x kata dia kena cabul dengan pompuan tu..baru ramai yang nak percaya kekekeke

Anonymous said...

Anak Sapa la ni? Mesti mak bapak dia lagi teruk. Tah keturunan Apa la badrul amin ni? Memmang sesat. Islam ka lagi dia tu?

Anonymous said...

Nampak benau ustot ni penipuuuuuu. Ustat boleh menipuuuu tuu

Zadi Bawang said...

Ustadz...ustadz...kenapa lah menipu keerjanya

Anonymous said...

kalau yg dah digelar ustaz berperangai jijik mcm ni, apalah halnya org2 biasa mcm nuar gay al israel tu ya.......donia donia........

Anonymous said...

ape la ustaz ni
bini orang pon dia tibai
tk tengok hp dia ke
ntah2 ada video 3gp

Anonymous said...

Ustat ni nak memantat je ni ,,, ade ke kaunseling pukul 3 pagi Gila ke apa ,, kalau dah salah tu dah lah ,,, bukti jelas di tahan berduaan dlm bilik ,, apa lagi mau cerite ,,, Cit porah...

Anonymous said...

INGATLAH kawan2!! salah satu tanda2 akhir zaman apabila para2 ulamak dan anbia' difitnah, dimalukan dan dibunuh oleh kaum yg zalim dan tidak beriman, pemimpin dan hakim2 pula dilantik dikalangan org2 yg tidak beriman dan di kalangan mereka yg cetek ilmu agamanya,artis2 diagung2kan..pada suatu saat Allah akan MEMENDEKKAN umur para2 ulamak dan anbia' dan MEMANJANGKAN umur umat2 yg zalim, yg tidak beriman utk menerajui hal2 dunia dan mereka berterusan akan lalai dgn urusan dunia dan kemewahan dan umat2 ini digelar "UMAT YG TERKEMUDIAN" ATAU "UMAT DIAKHIR ZAMAN"..sehingga pada saat Allah menghadirkan hari kiamat, tidak seorg pun dari mereka yg menyedari dan sempat bertaubat KECUALI umat manusia yg benar2 beriman kepadaNya..Aku harap aku tidak termasuk dalam kalangan umat yag terkemudian ini..Wallahuallam...Nauzibillah...!!

orang biasa said...

salam anon 4:43,

harap-harap kenyataan itu jugak digunapakai sekiranya berlaku ke atas orang lain seperti mufti perak tan sri harussani dan dato' hassan ali...

jgn pula bila ulamak lain yang mungkin berlainan pendapat atau fahaman politik dikecualikan...

tapi apa2 pon ana menyokong apa yang dikatakan cuma kita kena adil.

bersatulah umat islam dimalaysia!

wallahualam.

Anonymous said...

anon 4.43pm

mengapa jika kena pada orang2 pakatan, maka akan keluar semua fatwa atau khutbah atau komen spt anda lakukan?

tapi bila kena pada orang lain walaupun saudara seagama tapi berlainan fahaman politik, maka akan keluar pulak versi bertentangan terhadap orang itu. contohnya mufti perak..pelbagai gelaran, bermacam2 cacian ditujukan kepada beliau.

ingatlah saudara, di akhir zaman juga kita telah diberitahu mengenai ulama yang fasiq. ulama yang amat hebat lidahnya, amat baik perwatakannya tetapi amat buruk apa yang di hatinya. maka berhati2lah..

Anonymous said...

SETUJU DENGAN ANON 7.15PM

ITU LA TANDA2 MANUSIA AKHIR ZAMAN. PENUH DENGAN MANUSIA-MANUSIA MUNAFIK!
BERDAKWAH TETAPI BERPIHAK.
BAIK DI DEPAN TAPI BURUK DI BELAKANG.
TAK GITU ANON 4.43PM? HEHEHE

Anonymous said...

kenyataan itu bukan suka2 direka2 oleh manusia tetapi dah termaktub di dlm Al-quran..tidak dikhaskan ulamak tersebut mewakili mana-parti di dlm dunia ni..bacalah Al-quran dan fahami kandungan ayat2 yg ada didalamnya,insyallah tuan-tuan semua akan mendapat panduan dan petunjuk..insyallah..

Anonymous said...

APA APA PU N BERCAKAP PAKAI OTTAK JANGAN CAKAP DENGAN KEPALA LUTUT

Anonymous said...

manusia yg suka memaki2, mencarut2 tanpa sebab sebenarnya telah menggambarkan dirinya sendiri dihadapan org lain dia jenis manusia yg tiada nilai2 murni dan kurang adab..nauzubillah..bagaimana org sebegini mendidik anak-anaknya dan kluarganya ye..

Anonymous said...

sapa yang mencarut?aku nak tegaskan kat sini 'sapa yang mencarut'?bukan badrol amin ker selama nih mencarut dalam ceramah kata dr. mohd asri bapak setan lah,ngata harun sani itu lah..,ini lah.wei nih namanya bala,kalo aku jadik budak2 jaip aku tunjal kepala bad nih.apa alasan dia nak bg lagi,siapa kat sini jahil?badrol yang jahil,ko seorang ilmuan agama,xkan nak kaunseling minah tuh dalam bilik hotel kot.nak tolong pun ada cara bro,bukan bley suka2 ajak pompuan bukan muhrim masuk dalam bilik.pastu ko nak spin citer plak ada 20 org pukul ko.kartun lah ko badrol amin.lu ingat wa nih otak mcm lu ker?otak lu hanya pikir nak 'menda alahtuh je'.

Anonymous said...

takpa ostat,
kena balon 20 org ker, ngan 10 org ke takpa....
tapi aku dh balon burit bini org....(bukan tuduh, cuma teka jer).....
jgn mare....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.