Sunday, March 25, 2012



Laaa..ingatkan dah padam puak puak hindraf ni...rupanya wujud lagi...EP tak faham kenapa UMNO pula yang dikatakan racist...sedangkan UMNO parti untuk orang Islam/Melayu...sudah pasti perjuangannya untuk orang Islam/Melayu...MIC kan ada untuk bela nasib orang India...Itulah keistimewaan BN...

Bukan macam pakatan...PKR bela Israel, PAS pula bela Anwar dan DAP manakala DAP pula bela orang cina....EP nak tanya puak-puak Hindraf ni...Apa yang UMNO buat sampai boleh kata UMNO racist??Baru dapat duit sikit daripada Anwar dah menyalak macam dia orang la jaguh kaum India yang selama ini membela nasib orang India...cit..pooorah

Dei..tambi..Tengok video ni dulu baru cakap..


Itu ketua menteri kita punya geng juga.. DAP dengan keadilan kita punya geng juga..2 minggu sudah menang, 2 minggu..mesti itu ketua menteri punya wakil datang sini bagi selesai...

** Apa punya bangang la puak-puak Hindraf ni..datang hari Ahad...mana ada orang kat office...hahahahaha..lepas tu bising bising kata orang tak mau layan...gila ke apa??

Baca laporan menipukini..


Barisan Bertindak Hak-hak Hindu (Hindraf) hari ini berhimpun di pejabat perdana menteri (PMO) di Putrajaya kerana mendakwa kerajaan BN telah menghampakan kepercayaan masyarakat India.

Mempermainkan ungkapan "nambikei" (kepercayaan) yang sering digunakan perdana menteri untuk mendapatkan sokongan minoriti kini, Hindraf berkata ia kini pecah di tanah seperti buah tembikai.|

Dalam perhimpunan kedua ini, lebih 100 masyarakat India berkumpul di Putrajaya sambil menuntut Datuk Seri Najib Razak menunaikan permintaan 18 perkara berhubung komuniti mereka.

hindraf watermelon rally 250312Pemimpin Hindraf - yang tampil bersama buah tembikai bertulis nambikei - mengaku kecewa kerana gagal bertemu dengan wakil PMO walaupun sudah memaklumkan sebelum ini.

P Uthayakumar lalu melaungkan perkataan "Umno rasis" sebelum menghempaskan buah tembikai itu berkecaian di atas tanah.

"Nambikei kami pada kamu (Najib) sudah remuk macam tembikai ini," katanya.

9 comments:

Anonymous said...

GILA TAK SUDAH GEN DAH BERTUKAR AKIBAT TODI AGAKNYA..

Anonymous said...

Duduk Tanah Melayu, tak usahlah tunjuk lagak pulak. Melayu memerintah ada baik. Lain memerintah kalu, itu nasib boleh jadi lagi teruk kerana mana mungkin dapat layanan sebaik sekarang.

Anonymous said...

Itu tembikai dan semua isinya sudah tentu sumpah sampai bila bila pun. Kalau kasi sama orang susah lagi baik.

Anonymous said...

Hindraf telah Memundekan diri mereka sendiri.. Org india yg lain pun xmcm India Hindraf yg kasta mcm Paria.. Memalukan kaum India saja..

ZoRRo...

Anonymous said...

Ehh paria semua hidup kaya skrg.. Mana tak nye .. Tengoklaa air asia berlambak keling, biz recycle berlambak keling, biz pub disko berlambak keling, itu belum cerita yg dekat company swasta berapa ramai keling berpangkat manager , executive, supervisor .. Dan kalau buat undi laa berpa ramai budak melayu kena tindas dan kena tekan dan jena buang kerja pasal bos dia india.. Adoyai tambi .. Keling rasis .. Melayu mcm anwar dan pengikut kampung dia tu yg buta.. Buta hati

Anonymous said...

PARIA TETAP PARI CEH PODAH PUI....masih tak ingat dimana bumi dipijak!woi paria kalau dah tak selesa duduk di TANAH MELAYU ko balik ja india lepas tu ko buatlah perangai paria ko disana

Anonymous said...

Yg pelik nya parti haram jadah ni bukan kah dah haram? macam mana dok hidup lagi?kenapa polis dan KDN tak tangkap,kerana pertubuhan haram serupa la macam pertubuhan haram komunis?? takut ka kat depa niii!!Jangan la pilih bulu lak!!

Anonymous said...

p oodah citt namtam mutek punya hindraf dey pigi todi punya kedai lagi baik tara guna punya orang

Anonymous said...

Penipu Rakyat adalah komunis, sudah dasar komunis, sebelum menang baik punya janji, lepas menang tindas rakyat dan ainya rakyat sesuka hati, lihat bukan setakat penduduk Kampung Buah Pala yang jadi mangsa, bersepah-sepah orang lain yang jadi mangsa penipuan dan penindas Penipu Rakyat komunis ini.

Kononnya 2 minggu menang pilihanraya di Penang, boleh kasi selesai, tapi kemudian janji semua buang dalam longkang, sekarang Negara Kebajikan pula, lepas menang jadi Negara Penindas pula, itulah Penipu Rakyat komunis yang tidak boleh dipercayai, jauhi Penipu Rakyat komunis yang tak berhati perut.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.