Sunday, March 11, 2012


Hahahaha...pakatan oh pakatan...ada je alasan yang nak diberikan...tak habis-habis kerja nak tuduh dan fitnah orang...sedar la sikit...mana ada orang yang nak sokong Anwar dah sekarang...yang masih lagi sokong dia tu sama ada bodoh atau gila..yang lain semuanya lari tinggalkan Anwar.. Jadi tidak hairanlah mengapa program Anwar sekarang ni kurang orang hadir..banyak menipu dan fitnah dari fakta...
Ceramah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim di Pulau Pinang akhir-akhir ini secara relatifnya gagal menarik kehadiran ramai peserta seperti selalu.

Dalam acara terkini di Little India pada 8 Mac lalu, kurang daripada 300 hadir sehingga pemimpin Pakatan Rakyat mengesyaki terdapat arahan supaya penduduk setempat, yang kebanyakan peniaga supaya "memulaukannya".

Anggota majlis negeri L Anand bersetuju terdapat kekurangan peniaga yang ketara kali ini, tidak seperti sebelum ini di mana mereka dikatakan selalu 'tunjuk muka' dalam majlis parti politik tak kira daripada BN atau Pakatan.

"Ini tidak adil kerana peniaga sepatutnya bersikap neutral," katanya yang juga anggota DAP kepada Malaysiakini.

Dalam lawatan dua harinya, Anwar menghadiri pelbagai program, antaranya majlis makan malam kutipan derma di Bayan Baru, ceramah di Tasek Gelugor dan menyampaikan pidato mengenai demokrasi dan ekonomi bersama ketua menteri.

7 comments:

Anonymous said...

La ni peniaga tak minat dengar ceramah dok fitnah orang lain. Depa nak cari rezeki yg BERSIH saja.

aloqlaloq said...

kita tengok melaka pulak malam ni. Rasenya lagi tak ramai pasal orang dah malas nak layan puak-puak seks bebas ni.

Anonymous said...

Si kaki jubo ni apa lagi yang dia boleh srlain dari menipu. Yang peliknya yang ustaz pun percaya dia punya temberang.apa punya mudibat la si kaki jubo kepala krreta apa

Anonymous said...

orang pun dah malas nak dengar,sebab orang tak faham cakap dia,bila timbul isu apa yg dicakapkan mesti wartawan salah lapur.

Anonymous said...

Baik solat hajat minta petunjuk dr Allah pemimpin mana yg ptt kita pilih, yg blh bawa kita ke syurga @ neraka. Pilihan di tgn anda. kalau nk jd adil kna dgr kedua2 belah pihak. Nilai la sendiri.

Anonymous said...

dia org dah tak mau solat hajat lagi, sebab bila bala datang dia turut terkena sekali

Anonymous said...

ha ha ha!!!suruh berok je la dengar ko punye ceramah!!!tu pun kalo berok nak laa.....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.