SEBAB RAMAI YANG TAK HADIR..ANWAR MEROYAN SALAHKAN PIHAK LAIN...


Hahahaha...pakatan oh pakatan...ada je alasan yang nak diberikan...tak habis-habis kerja nak tuduh dan fitnah orang...sedar la sikit...mana ada orang yang nak sokong Anwar dah sekarang...yang masih lagi sokong dia tu sama ada bodoh atau gila..yang lain semuanya lari tinggalkan Anwar.. Jadi tidak hairanlah mengapa program Anwar sekarang ni kurang orang hadir..banyak menipu dan fitnah dari fakta...
Ceramah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim di Pulau Pinang akhir-akhir ini secara relatifnya gagal menarik kehadiran ramai peserta seperti selalu.

Dalam acara terkini di Little India pada 8 Mac lalu, kurang daripada 300 hadir sehingga pemimpin Pakatan Rakyat mengesyaki terdapat arahan supaya penduduk setempat, yang kebanyakan peniaga supaya "memulaukannya".

Anggota majlis negeri L Anand bersetuju terdapat kekurangan peniaga yang ketara kali ini, tidak seperti sebelum ini di mana mereka dikatakan selalu 'tunjuk muka' dalam majlis parti politik tak kira daripada BN atau Pakatan.

"Ini tidak adil kerana peniaga sepatutnya bersikap neutral," katanya yang juga anggota DAP kepada Malaysiakini.

Dalam lawatan dua harinya, Anwar menghadiri pelbagai program, antaranya majlis makan malam kutipan derma di Bayan Baru, ceramah di Tasek Gelugor dan menyampaikan pidato mengenai demokrasi dan ekonomi bersama ketua menteri.
SEBAB RAMAI YANG TAK HADIR..ANWAR MEROYAN SALAHKAN PIHAK LAIN... SEBAB RAMAI YANG TAK HADIR..ANWAR MEROYAN SALAHKAN PIHAK LAIN... Reviewed by Empayar Pemuda on 5:42 PM Rating: 5

7 comments:

  1. La ni peniaga tak minat dengar ceramah dok fitnah orang lain. Depa nak cari rezeki yg BERSIH saja.

    ReplyDelete
  2. kita tengok melaka pulak malam ni. Rasenya lagi tak ramai pasal orang dah malas nak layan puak-puak seks bebas ni.

    ReplyDelete
  3. Si kaki jubo ni apa lagi yang dia boleh srlain dari menipu. Yang peliknya yang ustaz pun percaya dia punya temberang.apa punya mudibat la si kaki jubo kepala krreta apa

    ReplyDelete
  4. orang pun dah malas nak dengar,sebab orang tak faham cakap dia,bila timbul isu apa yg dicakapkan mesti wartawan salah lapur.

    ReplyDelete
  5. Baik solat hajat minta petunjuk dr Allah pemimpin mana yg ptt kita pilih, yg blh bawa kita ke syurga @ neraka. Pilihan di tgn anda. kalau nk jd adil kna dgr kedua2 belah pihak. Nilai la sendiri.

    ReplyDelete
  6. dia org dah tak mau solat hajat lagi, sebab bila bala datang dia turut terkena sekali

    ReplyDelete
  7. ha ha ha!!!suruh berok je la dengar ko punye ceramah!!!tu pun kalo berok nak laa.....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.