RUPA SEBENAR WANITA-WANITA HEBAT INI....


Inilah rupa sebenar akhlak wanita-wanita yang hebat dari pakatan haram...Anda saksikan dan nilaikan sendiri perlakuan mereka...Apa yang boleh EP katakan...macam haram jadah dan memalukan...EP rasa kalau anak diaorang tengok video ini pun malu nak mengaku itu emak diaorang..BETUL TAK??



RUPA SEBENAR WANITA-WANITA HEBAT INI.... RUPA SEBENAR WANITA-WANITA HEBAT INI.... Reviewed by Empayar Pemuda on 3:15 PM Rating: 5

11 comments:

  1. semua celaka haram jadah!!! Pu**M*K dia semua tu... tak habis2 menyusahkan orang ikut telunjuk babi haram dapig!!

    ReplyDelete
  2. WTF...fuckatan banjingan paranoid.

    ReplyDelete
  3. ya allah lagu gospel rupanya pas makin sesat

    ReplyDelete
  4. perempuan x malu dari parti pas ni.. bkan nak jaga aqlak dia pon..terjerit2 mcm org x bermaruah je.. bodoh je.. dh x siuman agak nya kan.. kecian.. semoga cepat sembuh.. dan kembali kepangkal jalan.. sape laki dia pon mesti malu kan.. mcm ni bini dia.. ape nak jadi lah.. sabar aje lah sebagai rakyat malaysia..

    ReplyDelete
  5. Ceh...blog kau ni elok sangat ke? banyak cerita lucah....bodoh!

    ReplyDelete
  6. ahahaahahah... dari dulu lagi dorang mcm tu...

    ReplyDelete
  7. kepada azahari.
    dah tahu banyak cerita lucah awat masuk tengok juga. sapa yang bodoh?hang la bodoh...........

    ReplyDelete
  8. wanita-wanita umngok tu yang terkinja kinja, terjerit- jerit. jd lembu laa.

    ReplyDelete
  9. sudah diperdengarkan irama nyanyian yang sama... masih ada yang mahu membela mereka?

    ReplyDelete
  10. Pakatan memang Fuckatan.. terutapa DAP gan PKR.

    kat Penang DAP dah mula nk Jatuhkan agama Islam.(mcm kat vid kat atas tu arr..tpi Penang lagi hebat exco agama siap ada model show lagi).. Please la... buka kepala otak tu luas2..
    kalau x kerana Kjaan.. hidup kita x mcm sekarang nie tau x...

    ReplyDelete
  11. pakai tudung mcm muslimah sgt la kononnya,tp perangai mengalahkan beruk memburuk2kn org lain sesama islam...apalah punya perjuangan...tak payahlah nak sibuk2 berpolitik..pg jg laki masing2 kat rumah lg bagus....haprak punya parti...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.