Thursday, March 22, 2012


Inilah rupa sebenar akhlak wanita-wanita yang hebat dari pakatan haram...Anda saksikan dan nilaikan sendiri perlakuan mereka...Apa yang boleh EP katakan...macam haram jadah dan memalukan...EP rasa kalau anak diaorang tengok video ini pun malu nak mengaku itu emak diaorang..BETUL TAK??



11 comments:

Anonymous said...

semua celaka haram jadah!!! Pu**M*K dia semua tu... tak habis2 menyusahkan orang ikut telunjuk babi haram dapig!!

Anonymous said...

WTF...fuckatan banjingan paranoid.

Anonymous said...

ya allah lagu gospel rupanya pas makin sesat

bujal said...

perempuan x malu dari parti pas ni.. bkan nak jaga aqlak dia pon..terjerit2 mcm org x bermaruah je.. bodoh je.. dh x siuman agak nya kan.. kecian.. semoga cepat sembuh.. dan kembali kepangkal jalan.. sape laki dia pon mesti malu kan.. mcm ni bini dia.. ape nak jadi lah.. sabar aje lah sebagai rakyat malaysia..

Azahari said...

Ceh...blog kau ni elok sangat ke? banyak cerita lucah....bodoh!

BoTak said...

ahahaahahah... dari dulu lagi dorang mcm tu...

Anonymous said...

kepada azahari.
dah tahu banyak cerita lucah awat masuk tengok juga. sapa yang bodoh?hang la bodoh...........

Anonymous said...

wanita-wanita umngok tu yang terkinja kinja, terjerit- jerit. jd lembu laa.

Anonymous said...

sudah diperdengarkan irama nyanyian yang sama... masih ada yang mahu membela mereka?

Anonymous said...

Pakatan memang Fuckatan.. terutapa DAP gan PKR.

kat Penang DAP dah mula nk Jatuhkan agama Islam.(mcm kat vid kat atas tu arr..tpi Penang lagi hebat exco agama siap ada model show lagi).. Please la... buka kepala otak tu luas2..
kalau x kerana Kjaan.. hidup kita x mcm sekarang nie tau x...

Anonymous said...

pakai tudung mcm muslimah sgt la kononnya,tp perangai mengalahkan beruk memburuk2kn org lain sesama islam...apalah punya perjuangan...tak payahlah nak sibuk2 berpolitik..pg jg laki masing2 kat rumah lg bagus....haprak punya parti...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.