Thursday, March 1, 2012

PAKSA SEKS ATAS MOTOSIKAL...


Akibat terlalu percaya kepada teman lelaki, seorang pelajar Tingkatan Satu dirogol secara paksa oleh teman lelakinya yang berusia 19 tahun di sebuah lorong gelap, delat Gadong Jaya, Seremban.

Ketua Polis Daerah Nilai, Superintendan Yusof Awang berkata, suspek yang bekerja sebagai pembantu kedai di ibu negara itu dikatakan memaksa kekasihnya berusia 13 tahun itu melakukan seks atas motosikal.

Menurutnya, siasatan awal mendapati, kejadian pertama berlaku Ogos tahun lalu dan selepas itu, pasangan tersebut kerap berjumpa untuk melakukan seks sehinggalah pada 22 Februari lalu.

“Laporan asal dibuat keluarga wanita itu yang melaporkan anaknya tidak pulang ke rumah selama seminggu dipercayai mengikut teman lelakinya di Kuala Lumpur.

“Sejurus laporan polis dibuat, wanita tersebut pulang ke rumah. Setelah didesak keluarganya, wanita itu memberitahu bahawa dia dirogol. Sebaik sahaja mengetahui hal itu, ibunya membuat laporan di Balai Polis Nilai,” katanya kepada Sinar Harian di sini, semalam.

Yusoff berkata, polis berjaya menahan suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana kesalahan merogol.

** Risau juga bila baca cerita-cerita macam ni.. Ini merupakan salah satu sebab mengapa Dr Hasan Ali keluar dari PAS kerana banyak sangat halangan politik untuk beliau tempuhi untuk melaksanakan tanggungjawab yang telah diamanahkan oleh rakyat kepadanya..tujuannya hanya untuk menyelamatkan Akidah umat Islam yang semakin teruk..

9 comments:

Huzaifah28 said...

pe kne mengena ngan pas plk..hadoiii...

Anonymous said...

Ia tak iya nyer. apa kena mengena dengan pas??? Guru pakarnyer kan berada dalam PgayR ..

Anonymous said...

Boleh ka tangkap teman lelaki dia? ada empat saksi?

Rejam saja student pompuan tu sampai mati..si perogol boleh di lepaskan

Anonymous said...

Suka sama suka x per....

Anonymous said...

Bulan 8 tahun lepas.....
Bulan Februari 2012 mak bapak baru tau....
Maka bapak x amek port mana anak pompuan dia pegi ni. Dah kena rogol baru nak salahkan pihak lelaki. Anak pompuan dia yg bebas x disalahkan. Suka sama suka x per . X salah. X ada 4 org saksi. Ada video clips pun x kena tangkap.

Horonkajay19 said...

pompuan gi cari lelaki,orang tak pangil lelaki rogol.tepuk tangan sebelah tak berbunyi,betultak kawan2 semua

Horonkajay19 said...

masaalah video isteri khalwat tu can na.boleh tak saya tengok dan dimana saya nak tengok?

Anonymous said...

nie xde kaitan dgn politik der, kalo nk slh pas better ko g maki BN xnk wat hudud dr dlu. cakap biar bpikir dlu. semua manusia ade akal tp x semua pandai gune akal . wasalam bro

Anonymous said...

Pengisian rohani dari be end ler ni

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.