NASIB BAIK PAS TERENGGANU ADA OTAK...??

Buat pertama kalinya EP tengok pemimpin PAS bercakap menggunakan otak...tak macam segelintir mahasiswa tu..ada otak tapi tak reti nak guna... Tak salah sekiranya ketepikan kepentingan politik dan ego demi menyelamatkan masa depan anak melayu kita...kalau salah mengaku je..lepas tu buat rayuan..bukannya susah pun.


Pas berharap Yayasan Terengganu memberi peluang kedua kepada pelajar-pelajar yang ditarik balik pinjaman kerana dikatakan terlibat dengan perhimpunan haram berkaitan Bersih 2.0 di Mesir, tahun lalu.

Justeru, budi bicara yayasan yang bertanggungjawab meluluskan pinjaman kepada pelajar di negeri ini amatlah ditagih kerana rata-rata pelajar yang dikenakan tindakan itu memiliki latar belakang keluarga yang kurang berkemampuan.

Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Satiful Bahri Mamat berkata, pihaknya dimaklumkan bahawa pelajar yang terlibat boleh membuat rayuan dan keputusan bakal diketahui sebaik mesyuarat lembaga pengarah Yayasan Terengganu diadakan pada 10 April ini.

“Kita dimaklumkan bahawa pelajar boleh membuat rayuan yang mana pinjaman mereka ditamatkan kerana hadir ke perhimpunan Bersih di Kaherah (Mesir) dan mereka sebenarnya boleh membuat rayuan.
NASIB BAIK PAS TERENGGANU ADA OTAK...?? NASIB BAIK PAS TERENGGANU ADA OTAK...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 6:40 PM Rating: 5

1 comment:

  1. Kepada pelajar yg wt demo bersih d mesir...

    Kamu semua kalau dh tahu asal usul miskin,sedar diri sikit,,,,rmai lg mereka yg nk belajar bersungguh tpi xdpt peluang mcm awk semua tu,,,,belajar je la dlu, dah ada phd ke, degree ke n kerjaya yg baik,kalau rasa nk perbetulapa yg xbtl buat,,,akal letak kt lutut,,,ni lah golongan miskin akal,miskin pelajaran n miskin segalanya,,,,bodoh punya student, islam ada ajar mcmtu ker...jgn nk bwk budaya mesir kt msia ya....tahu agama ckit jer,nk spin mmjg,,,pnt la aku byr cukai, tpi diperabis budak2 sewel n miskin mcm korg ni,,,,,nk nasihat korg ni dah xblh guna bhasa elok, sbb korg ni manusia xde tamadun, jd nk fahamkn korg ni, kne guna bhasa kasar,,,jgn kta aku ni politik kotor or sempit ya,,,,,

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.