MEMALUKAN !! ORANG MELAYU SANGGUP HINA ISLAM SEBEGINI TERUK....


Korang jangan terkejut. Ini orang melayu beb. Orang neh dipercayai dilahirkan sebagai islam. Dan diberitakan bahawa emak dia bertudung litup [info rakan fb. Betul ke tak betul aku taktahu]. Lihat gambar di bawah neh :


Baca lah komen2 yang menyakitkan hati di bawah neh pula:


 
Alquran jadi mangsa. Mungkin dia marah orang tarbiah dia. Almaklumlah dia dipercayai murtad [masih belum sahih]. Memanglah kena tarbiah balik. Bukan paksa2 suruh percaya islam. Tapi kalau umat islam dah murtad memang wajib melalui sesi tarbiah. Dah bengang, maka Alquran dia koyakrabakkan dan sebar di twitter.

Misi melepaskan kemarahan lah tue. Tah hapa2. Allah swt soal ko balik di akhirat sana nanti weh. Di dunia memang lah ko bangga2 kutuk2 Allah swt, Alquran dan Nabi saw.
Lihat bawah neh pula

 
Ko nak murtad [andaian sahaja] ka apa ka, tak boleh ka jangan menghina agama islam? Itu pasal umat islam marahkan ko neh. Lihat kat bawah lagi


Mengaku bangsa melayu pula tue. Dia yang rosak, dia kata kita pula rosak. Ada ramai orang murtad di Malaysia. Tapi tak semua mereka menghina islam. Mereka murtad tapi mereka diam2. Yang budak neh, dah lah dipercayai murtad, bising2 pula segala bagai..

Ejek2 orang dengan aksi bodoh dan upload di internet. Konon nya nak perli orang yang beragama lah tue. Maybe gak dia nak menghina orang yang bertudung, etc. Dan makian terhadap Allah swt dah jadi macam kewajipan dia pula. Tak habis2. Macam marahkan sesuatu. Hairan aku.

Kalau yang neh aku tengok memang ada ciri2 hajjah sitt lah dari segi gaya bahasa dan segala bagai. Perangai pun semacam dan kaki mencarut2 no 1. Sejibik macam hajjah sitt. Tapi dia neh orang Singapore. Bukan orang Malaysia. Hobi dia memang maki Allah swt. Dan dengan citer persatuan orang islam Singapore sedang memerhatikan dia.Entah betul entah tidak...

Nota : Nama dia macam nama orang islam. Sebab itu aku gunakan perkataan murtad. Andai salah sila betulkan. Dan lagi satu gambar2 dia tue original. Bukan di edit. Gambar2 tue dipetik dari fb + twitter dia dan digabungkan dengan komen2 dia yang menghina islam… DICILOK DARI GERAKAN TAJDID ISLAM

**Ramai orang Islam (bukan semua) terutamanya anak-anak muda di Singapura akidahnya tergelincir dibawah pemerintahan PAP..Gerakan halus mereka telah membuatkan anak-anak muda ini lebih liberal dan plural mengenai Islam..Kalau tak caya gi Singapura dan lihat sendiri perwatakan anak-anak mudanya...Adakah gerakan halus ini cuba dibawa oleh DAP an PKR di Malaysia..(sikit-sikit mereka cuba ubah pemikiran orang Islam walaupun mereka terpaksa mengambil masa yang lama - tapi bagi mereka penantian itu berbaloi)..Bila dapat kuasa mungkin lebih mudah untuk melaksanakan perkara ini...


MEMALUKAN !! ORANG MELAYU SANGGUP HINA ISLAM SEBEGINI TERUK.... MEMALUKAN !! ORANG MELAYU SANGGUP HINA ISLAM SEBEGINI TERUK.... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:30 AM Rating: 5

27 comments:

  1. Aku jumpe lembik nie,aku bakar idop2..

    ReplyDelete
  2. rupe pun mcm tak sihat...kurang sekupang gamaknye dia ni

    ReplyDelete
  3. pfff tu la padahnye x jalankn hukum islam pastu nk tuduh pembangkang pny slh plak.pffff.sile cube lg ok?

    ReplyDelete
  4. budak haram nih patut mau di terajang ramai2 jek..
    anon 1:18pm.. mmg pmbangkang pnya salah la ngok.. dr dulu lg mesia nk perketatkan dan menambah beberapa enakmen dlm sistem syariah tp hanjing2 DAP ko tu la yg dok menyekat..jgn dok ckp lebey kurang je ushar la dulu point sblm ckp.. hudud PAS x sama ngan hudud dlm islam... kes dumc pown lu worang leh wat dek je ini nk wat hero pasal undang2 islam lak...PAS bkn agama tp cuma parti politik untuk hanjing2 yg tamak saja...

    ReplyDelete
  5. moga Ko mati dalam keadaan kekufuran~! azab neraka menanti !

    ReplyDelete
  6. penyokong bersih

    ReplyDelete
  7. tgk muka, dia nih gay nih..

    ReplyDelete
  8. Warga islam singapuraMarch 11, 2012 at 4:46 PM

    Politik spura tidak memainkan peranan dalam memusnahkan akidah seseorang itu.

    Cuba fikir balik, dengan menyebarkan berita ini, bukankah ia mengaibkan seseorang? Dan apa hukum mengaibkan seseorang? Pernahkah kita bertanya kepada diri sendiri?

    Wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Politik singapura & org2 dayus spt kamulah yg berperanan dalam memusnahkan akidah muslim singapura

      Delete
  9. Kuang ajar sngt...dh x th baik buruk nye...smoga dia mndpt hidayah dr ALLAH SWT...

    ReplyDelete
  10. Kuang ajar sngt...dh x th baik buruk nye...smoga dia mndpt hidayah dr ALLAH SWT...

    ReplyDelete
  11. Salah tetap salah. Siapa yang sikap, perkataan dan tindakan dia memberi ruang kepada kelangsungan yang salah gitu adalah bahagiannya. Siapa yang cuba merubah atau menghalang sama ada berkesan atau tidak juga tetap ada bahagiannya yang sesuai. Siapa yang tidak buat apa apa padahal dia ada peluang, kesempatan dan upaya juga akan adalah bahagiannya juga. Wallahuakllam.

    ReplyDelete
  12. klo dpt mmg ptot patahkan tengkok ja org cmni...

    ReplyDelete
  13. Mamat ni budak melayu singapore... ramai macam ni kata sana.

    ReplyDelete
  14. haha

    ini ke yang pegi national service dan akan jadi tentera? camtu senang la Malaysia nak tawan singapore kalau remajanya rosak macam ni. lembik pulak tu

    ReplyDelete
  15. percayalah, dengan nama ALLAh swt, kalau aku jumpa jantan ni, gerenti perut die kat hujung mata pisau aku .

    ReplyDelete
  16. sia sia buat sakit puki mak dia saja masa lahirkan dia.Kes ini kecuali kalu lahir melalui tabung uji

    ReplyDelete
  17. ni lah anak kepada ayah pin.. bapa borehanak rintih..

    ReplyDelete
  18. btl kata admin. remaja2 kt sana sume dah hancur. hanya nama islam semata2. ad yang sanggup tukar name kristian. aku singaporean tapi skrg dah jadi malaysian. alhamdulillah ayah saya berhijrah ke malaysia untuk kebaikan diri saya.

    ReplyDelete
  19. astafirullah al azim...sudah lah tidak hensom menhina islam lagi btul2 tiada malu nya budak ne....btul2 sesat sudah ko ini boy,,,,,bagus ko tukar agama lah....ko ne kalo mati tiada lagi d soal2 ne trus d lantak sampai hari kiamat,,,,bodoh agama sendiri di hina....memang kalo orang sudah murtad tiada lagi takut nya sama tuhan....hak tui di muka mu...kalo ko ne d sini tmpat ku aku heret sudah muka mu ne di aspal jalan raya...

    ReplyDelete
  20. Muka mintak penyapu

    ReplyDelete
  21. aku nak bunuh dia orang! dia hina agama saya! sye penah ragu ngan agama saya, tp sye tak pernah hina agama saya. Bukan macam korang la! WOI SINGAPURA!

    ReplyDelete
  22. jngan lha smpai kite nk hukum dye biar Allah yg mnjlankn hkuman kite tiada yg pnah lari dri ksilapan so kite doalah smoga die kmbli ke jalan yg benar........ dan syabas kamu semua kerana perjuangkn

    ReplyDelete
  23. Islam religion of peace bullshit, you guys are hypocrites by saying that you want to kill him and may he burn in hell...serioulsy before you judge others look at yourself first.

    ReplyDelete
  24. Bukanke org yg cmni patut dibunuh ekk??

    ReplyDelete
  25. aku doakan supaya dia dapat hidayah Allah semula....tapi dia dah hina agama kita...haih...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.