MALUNYA JADI NURUL IZZAH..MESTI WAN AZIZAH TAK NGAKU ANAK???



Apa FITNAH dia kali ini?

Bila sampai di lampu isyarat tempat orang melintas, terus dia mengomel kepada wartawan, “Tengoklah macam mana DBKL buat kerja. Kawasan ini ramai orang buta, sepatutnya lampu isyarat pejalan kaki kena ada bunyi ‘BEEP’ supaya orang buta tahu bila masa untuk melintas. Tapi tengoklah lampu isyarat ni, lampu je ada, bunyi tak ada. ”

Nurul pun tekan butang lampu isyarat untuk buktikan tuduhannya itu. Bila lampu isyarat bertukar hijau, tiba-tiba keluar bunyi kuat “BEEP BEEP BEEP”!

Wartawan yang ikut rombongan tu terus ketawa terbahak-bahak. Nasib baik diorang tak berguling-guling atas jalan sambil ketawa.

Apaaaa ni Nurul? Nak buat fitnah pun boleh KANTOI macam tu kaaa?

Nurul dengan selambanya terus berkata, “Inilah keajaiban Ahli Parlimen Lembah Pantai. Bila saya ada, terus semuanya berfungsi dengan baik.”

YA ALLAH!!! Macam ni punya perangai pun ada ke? Punya nak 'cover line' sampai sanggup dia buat cerita yang bukan - bukan?

Nurul, dari awal lagi memang DBKL ada sediakan bunyi untuk lampu isyarat pejalan kaki kerana ianya memang terkandung dalam spesifikasi. Kalau ya pun kau nak buat FITNAH, buatlah kajian dulu, jangan pakai temberang je… Kan dah kantoi, RATU FITNAH!!! - AKKN
MALUNYA JADI NURUL IZZAH..MESTI WAN AZIZAH TAK NGAKU ANAK??? MALUNYA JADI NURUL IZZAH..MESTI WAN AZIZAH TAK NGAKU ANAK??? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:01 PM Rating: 5

7 comments:

  1. nah ambik ubat. dah malu sendiri..adoi la kenapa la nak buat bde bukan2..kan elok selidik dulu baru nak komen kat media.politik oh politik

    ReplyDelete
  2. dia ni kalau jadi pelakun tentu diberi watak pompuan jahat. sesuai dengan muka dia.

    ReplyDelete
  3. kalau DNA tak tumpah ke dia, kat mana lagi..

    ReplyDelete
  4. Anak burik....bapak rintik
    Mak dan bapak....tergolek-golek.

    ReplyDelete
  5. cerita paling kelakar minggu ni.. seriously izzah, kau tak layak jadi ahli parlimen.. sedar sikit.. kau tu xde kredibiliti pun.. kalau kau bukan anak anwar, ingat orang nak undi kau ke?

    ReplyDelete
  6. Izzah bodoh,taik PITTT

    ReplyDelete
  7. tapi dye cantik kot

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.