LELAKI BERISTERI DITANGKAP BERKHALWAT BERSAMA PELAJAR...ADA SESI KAUNSELING KOT??


Akibat mengikut teman lelakinya menyewa bilik di sebuah motel di Jalan Sultan Badlishah, Kedah, seorang pelajar perempuan sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di negeri ini berusia 22 tahun telah dicekup berkhalwat.



Pelajar dari Sungai Petani itu dan pasangannya yang sudah beristeri dan mempunyai seorang anak, ditahan jam 9 pagi ketika mereka tidur. 

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik), Syeikh Muhammad Suhaimi Salleh berkata, sepasukan lima anggota diketuai Jailani Abdul Talib ke motel berkenaan sejurus menerima maklumat. 

Beliau berkata, sebaik membuat pemeriksaan di bilik pertama di tingkat atas motel berkenaan, seorang lelaki yang hanya bertuala membuka pintu selepas terkejut apabila pintu bilik diketuk berulang kali.

“Lelaki berusia 26 tahun itu membenarkan anggota penguat kuasa masuk ke dalam bilik untuk membuat pemeriksaan dan ada seorang wanita menutup badannya dengan selimut di atas katil.

**Lelaki tersebut nak bagi kaunseling dan nak ajar fomular pada pelajar wanita tu kot kerana pelajar wanita tersebut ada masalah dalam pelajarannya..perpustakaan kan tutup pada waktu malam...ni mesti terpengaruh dengan ustaz kesayangan Anwar...boleh bagi kaunseling tengah-tengan pagi buta...
LELAKI BERISTERI DITANGKAP BERKHALWAT BERSAMA PELAJAR...ADA SESI KAUNSELING KOT?? LELAKI BERISTERI DITANGKAP BERKHALWAT BERSAMA PELAJAR...ADA SESI KAUNSELING KOT?? Reviewed by Empayar Pemuda on 6:38 PM Rating: 5

1 comment:

  1. Kalau setakat janda, anak dara atau anak dah tak dara camni aku pun boleh tergeliat iman juga.

    Tapi: Bini Orang Tu Ostad! Di TendangTerajang

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.