KHALID GAGAP JIJIK NAK PIJAK LANTAI RUMAH RAKYAT..SEBAB TU PAKAI KASUT MASUK RUMAH ORANG MELAYU..??

Biadap sungguh Menteri Besar Selangar.Apa..dia ingat dia MB dia boleh masuk rumah orang pakai kasut..Aloo Khalid..tak kan baru jadi MB Selangor satu penggal dah lupa habis adab orang Melayu..Tahu la selalu duduk hotel tapi jangan la sampai kurang ajar macam ni..nak buka kasut pun malas...

Tak fikir ke penghuni rumah tu gunakan ruang tersebut untuk bersolat...Apa la punya MB..tak de otak....





Sedangkan orang cina masuk rumah orang Melayu pakai kasut kita marah...inikan pula orang Melayu sendiri yang pakai...Perkara yang memalukan ini mengingatkan kita kepada aksi bodoh ahli politik rejim DAP, Nga Kor Ming yang sama memakai kasut di dalam sebuah rumah orang Melayu di Ayer Tawar, Perak pada tahun lepas.



Ini baru 4 tahun duduk dengan DAP..dah terlupa adap sebagai orang Melayu dan Islam...
KHALID GAGAP JIJIK NAK PIJAK LANTAI RUMAH RAKYAT..SEBAB TU PAKAI KASUT MASUK RUMAH ORANG MELAYU..?? KHALID GAGAP JIJIK NAK PIJAK LANTAI RUMAH RAKYAT..SEBAB TU PAKAI KASUT MASUK RUMAH ORANG MELAYU..?? Reviewed by Empayar Pemuda on 3:33 PM Rating: 5

6 comments:

  1. Ini cek pantang, masuk umah tarak reti buka kasut...
    http://nickpenang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kau orang bukan tak tahu stokin MB koyak rabah.MB malu kalau rakyat tahu dia tak mampu nak beli stokin.Maklumlah kerajaan kebajikan duit elaun semua bagi kat rakyat.

    ReplyDelete
  3. kaki dia ada cagu sebenarnya bau longkanng

    ReplyDelete
  4. Korang jgn marah sebab otak dia letak kat dlm kasut.kalau dia bukak nnti terbarai pulak otak dia tu,

    ReplyDelete
  5. dia takut klu buka kasut tinggalkan kat luar rumah hilang,pencuri tu nak jadikan bukti mb pernah membuat lawatan kekawasan tersebut bukan nak jual.

    ReplyDelete
  6. eleh...kaki dia bau ikan masin kalo bukak kasut...kang ada plak org jadikan isu "Kaki Bau Ikan Masin" sebagai isu politik plak...huhuhuhu...apa2 pun mmg kurang ajar la...kalo xnak bukak kasut, jgn masuk rumah...berbual je kat luar rumah...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.