Wednesday, March 28, 2012

Biadap sungguh Menteri Besar Selangar.Apa..dia ingat dia MB dia boleh masuk rumah orang pakai kasut..Aloo Khalid..tak kan baru jadi MB Selangor satu penggal dah lupa habis adab orang Melayu..Tahu la selalu duduk hotel tapi jangan la sampai kurang ajar macam ni..nak buka kasut pun malas...

Tak fikir ke penghuni rumah tu gunakan ruang tersebut untuk bersolat...Apa la punya MB..tak de otak....





Sedangkan orang cina masuk rumah orang Melayu pakai kasut kita marah...inikan pula orang Melayu sendiri yang pakai...Perkara yang memalukan ini mengingatkan kita kepada aksi bodoh ahli politik rejim DAP, Nga Kor Ming yang sama memakai kasut di dalam sebuah rumah orang Melayu di Ayer Tawar, Perak pada tahun lepas.



Ini baru 4 tahun duduk dengan DAP..dah terlupa adap sebagai orang Melayu dan Islam...

6 comments:

Nick Narcissus said...

Ini cek pantang, masuk umah tarak reti buka kasut...
http://nickpenang.blogspot.com/

Anonymous said...

kau orang bukan tak tahu stokin MB koyak rabah.MB malu kalau rakyat tahu dia tak mampu nak beli stokin.Maklumlah kerajaan kebajikan duit elaun semua bagi kat rakyat.

Anonymous said...

kaki dia ada cagu sebenarnya bau longkanng

melakapost said...

Korang jgn marah sebab otak dia letak kat dlm kasut.kalau dia bukak nnti terbarai pulak otak dia tu,

Anonymous said...

dia takut klu buka kasut tinggalkan kat luar rumah hilang,pencuri tu nak jadikan bukti mb pernah membuat lawatan kekawasan tersebut bukan nak jual.

Anonymous said...

eleh...kaki dia bau ikan masin kalo bukak kasut...kang ada plak org jadikan isu "Kaki Bau Ikan Masin" sebagai isu politik plak...huhuhuhu...apa2 pun mmg kurang ajar la...kalo xnak bukak kasut, jgn masuk rumah...berbual je kat luar rumah...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.