Thursday, March 8, 2012




Kalau dari parti DAP tak pe la juga...ini dari parti yang kononnya Islam sangat..macam ni pun orang pun ada..memalukan Islam je..

3 comments:

online shop said...

nice info, keep posting bro
http://www.centplay.com/affiliate/id_1198/

Anonymous said...

ustad akhir zaman mcm tu lah...lebih pertahankan dunia dari akidah umat islam...

shah said...

YER LA EMPAYAR PEMUDA... TERUS KAN LAH IDUP DENGAN MEMBURUKKAN KAN MANUSIA.................

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.