HOT : VIDEO YANG MENGGEMPARKAN RAMAI PIHAK....



Dengar ceramah raja porno ini dan anda nilai sendiri..
HOT : VIDEO YANG MENGGEMPARKAN RAMAI PIHAK.... HOT : VIDEO YANG MENGGEMPARKAN RAMAI PIHAK.... Reviewed by Empayar Pemuda on 3:24 AM Rating: 5

4 comments:

  1. nenen pompuan ni bleh hasilkan susu lagi banyak dari lembu...
    pakai tudung tapi kat dada cekang...

    kalau tajuk anwar ni ttg kristian tak makan kita pakai tajuk anwar pakai nande angkat agama hindu dan dia sebagai padayapparia yg terulung dimalaysia...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. Kesian aku tgk sesumpah sekor ni...dulu aku doa jgk dia berubah jd baik dgn bertaubat. Skrg ni aku rasa mati lg baik...org bohong ni umpama korek lubang...makin dlm dikorek, makin susah nak keluar..dan akhirnya akan timbuskan diri sendiri. Dan dia ni sedang menuju ke arah itu...ALlah taala dan makin membuka hijab dia dgn perlakuan dia sndiri....ust wait n see

    ReplyDelete
  3. Astaghfirullahal'azim. Kalau tak murtad sesat, kalau tak sesat munafik, kalau tak munafik kapi'ak. Kalau kat negara Islam lain dah pasti kene hukum gantung nih...Nasib baik lah sini tak de hukum hudud..

    ReplyDelete
  4. Anonymous March 5, 2012 8:56 AM....hang ni bodoh tahap lembu UMNO...negara Islam mana yang ada laksanakan hukum gantung dalam undang2 hudud?...kalau pancung ada lah...nak komen pun jangan lah tunjukkan hang tu bodoh sangat

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.