Monday, March 5, 2012



Dengar ceramah raja porno ini dan anda nilai sendiri..

4 comments:

Anonymous said...

nenen pompuan ni bleh hasilkan susu lagi banyak dari lembu...
pakai tudung tapi kat dada cekang...

kalau tajuk anwar ni ttg kristian tak makan kita pakai tajuk anwar pakai nande angkat agama hindu dan dia sebagai padayapparia yg terulung dimalaysia...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Kesian aku tgk sesumpah sekor ni...dulu aku doa jgk dia berubah jd baik dgn bertaubat. Skrg ni aku rasa mati lg baik...org bohong ni umpama korek lubang...makin dlm dikorek, makin susah nak keluar..dan akhirnya akan timbuskan diri sendiri. Dan dia ni sedang menuju ke arah itu...ALlah taala dan makin membuka hijab dia dgn perlakuan dia sndiri....ust wait n see

Anonymous said...

Astaghfirullahal'azim. Kalau tak murtad sesat, kalau tak sesat munafik, kalau tak munafik kapi'ak. Kalau kat negara Islam lain dah pasti kene hukum gantung nih...Nasib baik lah sini tak de hukum hudud..

Anonymous said...

Anonymous March 5, 2012 8:56 AM....hang ni bodoh tahap lembu UMNO...negara Islam mana yang ada laksanakan hukum gantung dalam undang2 hudud?...kalau pancung ada lah...nak komen pun jangan lah tunjukkan hang tu bodoh sangat

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.