Saturday, March 24, 2012

 

Lihat dulu video yang sungguh memalukan dan sangat kelakar ini....



Kenapa EP cakap sungguh memalukan dan sangat kelakar......

1. Anwar mengeksploitasikan mahasiswa untuk mengadakan demo yang mempunyai kepentingan politik...EP masih ingat lagi satu ketika dulu ketika mahasiswa bodoh ini dikecam teruk kerana menurunkan bendera Najib di PWTC dan wakil dari SMM ini mengatakan mereka tidak terlibat dengan mana-mana parti politik...Mereka hanya mahu mempertahankan hak mahasiswa yang ditindak dan dikongkong oleh kerajaan...Habis tu yang sertai demo bodoh ni apa hal...??

2. EP lihat dalam video ni ada banner yang tertera logo AIC iaitu Anwar Ibrahim Club...EP nak tanya pada puak-puak bodoh ni..siapa yang sibuk nak menjaga hati Israel dan mempertahankan keselamatan Israel...Bukan ke Anwar Ibrahim?? Tak ke bodoh namanya tu...Ahli-ahli kelab yang bodoh kata UMNO iktiraf Israel tapi yang sebenarnya Anwar Ibrahim yang dok jilat Israel...hahahahaha...


3. Bab isu perdagangan tu EP rasa lebih baik puak-puak yang bodoh ni tanya Hadi Awang, Nik Aziz atau pun Dr Asri kerana mereka lebih arif dalah hal itu...Kalau dah tok guru kata ok berniaga dengan Yahudi..kira ok la tu...buat apa nak melawan tok guru...hahahahaha...Tak malu...pemimpin ularmak kata ok berurusan dengan Yahudi tapi puak-puak bodoh ni dok jerit mampus Israel...



4 comments:

Detektif Conan said...

depa bukan tau apa... sbb tak baca surat khabar perdana dan tak tgk berita kat tv...

bujal said...

dy or yg bodoh2 ni.. teruja anwar sokong israel.. pikir lah dulu.. bodoh ye.. cuba tgok dan dengar betol2 ape anuar cakap.. jgn jdi bodoh la.. org yg bengis pendendam pemarah nak melenting gak dy nak.. fkir2 kan lah.. jgn dh kene bru nak menyesal..

orangkampung said...

HANCUR HANCUR ISRAEL

TAIK MELANCUR TAIK MELANCUR PKR

JUBURI JUBURI TAIK MELANCUR

HANCUR HANCUR NUAR BERAHI

HANCUR HANCUR NUAR BERAHI

HANCUR HANCUR

PENYOKONG ZIONIS HANCUR NUAR BERAHI HANCUR!!!

Anonymous said...

kita doakan semoga hati dan pemikiran mereka akan lebih terbuka dan tidak diperkudakan oleh pemimpin mereka yg durjana.. semoga mereka akan menuruti ratusan pemimpin dan ribuan pengikut mereka yg telah kembali ke pangkal jalan.. bersatulah melayu untuk kesejahteraan malaysia..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.