HOT VIDEO : ADEGAN TAK SENONOH SEPASANG KEKASIH DI TAMAN DIRAKAM??



Agak-agaknya pasangan ini lupa yang mereka sedang berada di Malaysia..tu yang mereka berani buat perkara yang tak senonoh ni...


Sama juga macam kes di bawah ni..Ostaz ni lupa yang dia seorang wakil rakyat dan ada saja mata yang memerhati tingkah lakunya..Tapi nak buat macam mana..nafsu mengatasi segalanya..


Berikut adalah kenyataan wanita yang ditangkap khalwat bersama Ustaz kesayangan Anwar...
Sinar Harian berjaya menjejak wanita didakwa berkhalwat dengan Badrolamin itu. Apa sebenarnya kisah di sebalik kejadian?

Walau enggan namanya disiarkan, namun wanita itu tidak keberatan berkongsi cerita dan menerangkan kedudukan sebenar kepada pembaca Sinar Harian khasnya. Ikuti pengakuan eksklusif daripada beliau.

“Fitnah! Saya tidak berkhalwat. Saya tidak lakukan perbuatan itu!"

“Saya tidak berada dalam satu bilik dengan ustaz (Badrolamin). Orang fitnah saya berniat jahat. Tidak bertanggungjawab!"

“Saya berada di luar bilik hotel. Bukan bersama ustaz dalam sebuah bilik seperti dakwaan."

“Namun kerana tindakan khianat itu, ustaz kena kurung dan dibelasah dalam biliknya."

“Saya pergi menemui ustaz Badrolamin atas tujuan mahu melarikan diri daripada suami, bersama anak saya yang berusia dua tahun. Saya bimbang keselamatan kami terancam."

Pengakuan saksi bernama Syukur yang bekerja di Hotel tersebut :
Saya pekerja hotel tersebut malah saya tahu cerita tersebut dari hari pertama sehingga hari ketiga (hari penangkapan tu)...tapi saya xnak bising2 kat sini...sehingga jika ada yang cuba memfitnah orang lain dengan mengatakan ini konspirasi...

kami tahu juga dan lihat dengan mata kepala sendiri bagaimana hari ke dua suami wanita tersebut merayu isterinya supaya pulang ke rumah...apa2 pun kita tunggu lah...

yang pasti 20 orang yg di dakwa tu TIADA..yang ada hanya suami isteri tersebut..dan saya nampak dengan mata kepala saya sendiri Badrul Amin di tampar oleh suami perempuan itu...20 orang yg di dakwa adalah fitnah Badrul Amin
Apasal bercanggah..??Wanita tersebut berada diluar bilik sebelum atau selepas suaminya datang??


HOT VIDEO : ADEGAN TAK SENONOH SEPASANG KEKASIH DI TAMAN DIRAKAM?? HOT VIDEO : ADEGAN TAK SENONOH SEPASANG KEKASIH DI TAMAN DIRAKAM?? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:30 AM Rating: 5

7 comments:

  1. habis tu.. kenapa anda baca?

    ReplyDelete
  2. sebab syukri bodoh sebab tu dia baca

    ReplyDelete
  3. Betul.... Low class blog...
    Yang ko pi skodeng bukankah itu berdosa..x de moral?...buat dosa kering je..sepatutnye pi nasihat,,halang...cegah dari maksiat berlaku..amar makruh nahi mungkar....
    Bukan macam ni islam ajar...

    ReplyDelete
  4. blog ni memang suka untuk menggantikan hefner...kalau malaysia ni xde aktar untuk sensor, mesti cerita lucah yang telanjang bulat banyak dalam ni...bawak2 bertaubat la...x pasal2 aku pun terjebak berdosa pagi ni...menyiarkan benda2 macam ni, saham dosa owner blog ni macam m.l.m....

    ReplyDelete
  5. PEMIMPIN PKR KAT ATAS TU LAAAAAAAGI LOW CLASS. DAN HANYA SI PENCACAI LOW IQ JE YANG DOK SOKONG.

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  6. syukri tak bodohla... BANGANG JER

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.