HOT : USTAZ BADRUL AMIN KECEWA HUKUMAN YANG DIKENAKAN KEATASNYA TAK SETIMPAL...??


Itulah dia pun keadilan mengikut fahaman PKR. Kalau yang khalwat tu diarahkan bercuti dan bersih nama, sedangkan yang meliwat dan melanggan pelacur China (lengkap dengan video) nak diangkat mereka menjadi Perdana Menteri. Jauh kata nak disuruh bercuti, makin galak lagi ada.

Ini yang kita perlu elakkan dengan menidakkan hasrat puak-puak ini daripada menjadi pemerintah negara kita. Jelas sangat bahawa Anwar bakal jadi The Untouchable. Dia akan bebas berbuat sesuka hatinya dan memerintah ala-ala diktator gitu.

Buktinya, dengan apa yang terjadi pada dia dan Badrulamin sekarang, dua-dua pun pernah ada skandal seks yang menggegarkan tapi dalam kes Anwar dia diangkat macam wali dan bakal Perdana Menteri, yang Badrulamin disuruhnya bercuti.

Penulis merujuk hal Badrulamin diarah bercuti lanjutan dari kenyataan Sekretariat Media Pejabat Menteri Besar petang semalam. Ini satu masalah juga, seolahnya Menteri Besar Selangor adalah seorang OKU yang bisu sehingga nak bercakap pun kena ada Sekretariat.

Mentang-mentanglah Badrulamin tidak berjawatan tinggi dalam parti, bertanding pilihanraya pun kalah dan hanya pegang jawatan Ketua Penerangan PKR Selangor (itupun lantikan), kenapa tindakan berbeza diambil pada keduanya?

Kalau nak ikutkan, kes Badrulamin lagi ringan dari Eli yang tertangkap bermukah dengan suami orang (ada bukti gambar). Tawar diri untuk letak jawatan ADUN pun ditolak PKR, manakala suami orang yang jadi pasangannyanya dihantar ke Batam, Indonesia, semua perbelanjaan ditanggung dan apa segala.

Tapi Badrulamin diarah bercuti sambil menghadap kes khalwat ini sendiri-sendiri.

Masuk akal ke? Walhal kalau nak dibezakan, apalah sangat hal khalwat dengan bini orang dibanding dengan meniduri pelacur dan meliwat buntut jantan? Khalwat je, bukan zina pun.

Sekarang pun bersepah blog pembangkang yang memandang rendah soal khalwat ini

Lagipun Anwar sudah kata dalam soal undang-undang lapuk ini, apa yang berlaku dalam bilik tidur orang, itu bukan urusan dia atau kerajaan di mana dia akan mengetuainya untuk ambil tahu mengenainya, Tidakkah itu sudah jelas?

Badrulamin sahaja yang mendahului zaman, belum sempat Anwar laksanakan apa yang dia sebut di atas, Badrulamin sudah mula dulu, gamaknya terlupa Anwar belum lagi jadi Perdana Menteri.

Apa pun ini perkembangan menarik. Ke mana sudahnya nasib isteri orang yang dikaitkan dengan Badrulamin nanti pun menarik untuk dijejak juga. Mungkinkah peristiwa Sabu-Norma akan berulang dengan Badrulamin – **** ini?

Bilik hotel apa nombor ya? 121 jugak ke?

Penulis gesa, tolaklah PKR, parti yang tidak ada moral ini. Negara kita dan negeri kita lebih stabil dibawah UMNO/Barisan Nasional. Kita dah buktikan itu lebih 50 tahun dan apa pun masalah yang timbul, berjaya diselesaikan dengan baik.

Adamyan
HOT : USTAZ BADRUL AMIN KECEWA HUKUMAN YANG DIKENAKAN KEATASNYA TAK SETIMPAL...?? HOT : USTAZ BADRUL AMIN KECEWA HUKUMAN YANG DIKENAKAN KEATASNYA TAK SETIMPAL...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:55 AM Rating: 5

4 comments:

  1. Anti Peliwat dan Penjilat PeliwatMarch 2, 2012 at 9:11 AM

    "Badrulamin sahaja yang mendahului zaman, belum sempat Anwar laksanakan apa yang dia sebut di atas, Badrulamin sudah mula dulu, gamaknya terlupa Anwar belum lagi jadi Perdana Menteri."

    Terbaeeekkk!!!

    ReplyDelete
  2. Sedap sgt comment di atas. Tersedak kopi kawan baca. Bukan terkejut, tp terketawa.

    ReplyDelete
  3. Bilik hotel apa nombor ya? 121 jugak ke?.....nanti mek datang ya....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.