HOT : TERTARIK MELIHAT AWEK CUN INI APABILA DIA....


EP sangat kagum melihat fasihnya mereka yang berbangsa asing itu berbahasa Melayu. Malangnya masih terdapat segelintir rakyat Malaysia (dikalangan pemimpin pun ada), yang dah berpuluh-puluh tahu duduk Malaysia..lepas tu sibuk melaungkan mereka berbangsa Malaysia, sibuk nak tawan Putrajaya..nak memerintah Malaysia tetapi tak reti nak berbahasa Melayu walaupun telah mendengar bahasa ini sejak kecil. Macam mana tu...

Cair EP mendengar mahasiswi ni berbahasa melayu...lembut je...hehehehe..
Pesanan pada Adam Adli & the gang....Sebelum nak bangunkan sesebuah negara tu..kita kena bangunkan manusia...kalau asyik tido atas jalan..macam mana nak bangunkan negara..
 



Gambar di atas sekadar hiasan...Mesej tu penting...hehehehe

HOT : TERTARIK MELIHAT AWEK CUN INI APABILA DIA.... HOT : TERTARIK MELIHAT AWEK CUN INI APABILA DIA.... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:54 AM Rating: 5

8 comments:

  1. guan eng lagi terer.
    gua mau tintun

    ReplyDelete
  2. cute jer aku tgk minah ni...
    bersungguh2 dalam menutur bahasa melayu...

    kalau kita tgk kaum bangsat kat malaysia ni bercakap ada jugak rasa nak ludah jer kat muka diorang ni semua...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  3. salam ... Ds Najib nampak gembira..tapi kenapa datin seri masam jeeer... jgn cemburu...

    ReplyDelete
  4. Agaknya ... Datin Seri teringat mata DSNTR yg sedang melihat awek2 yg cun melecun tu ... macam DSNTR melihat dia dulu ... masa tu ... DSNTR dah ada isteri dan anak2.

    Agaknya ... Datin Seri ... takut pisang berbuah dua kali kut.

    Quota DSNTR kan ade 3 lagi ... boleh lagi tu.

    ReplyDelete
  5. nasib baik lebai2 dalam parti tu tak ada kalau tidak habis dikebasnya utk cukupkan kota yg dah hampir penuh tu.. silap2 ada yg kena kaunseling jam 3 pagi... skandal jangan crite la...

    dah hobi lebai2 tu nak buat mcm mana...

    ReplyDelete
  6. den raso dio nyo bahaso melayu eh lagi handal dari orang2 kek dalam DAPig....laie hebat dari dari Mat Sabun......Sabun di bilik mandi sabunnnnn!!!!

    ReplyDelete
  7. ada bule berbahasa Indonesia....surprais!!

    ReplyDelete
  8. Aku heran dan plik awat ada org msia sokong anwar? Klau sokong pas adlh perkara betul tp sokong pkr mmg x ptt sbb penyokong anwar x knal sapa anwar sbnqnya. Ang mmg pandai berlakon dan berkata2 shj anwar sampai terpengaruh org msia. HIDUP PAS! MATI PKR ngan team kafir DAP.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.