Thursday, March 1, 2012


Laporan di bawah tentu mengejutkan kita. Anda baca dulu laporan di bawah kerana ada kejutan terbaru :

Menurut suami Watiwani dia tidak pernah membawa orang untuk memukul Badrolamin sebaliknya dia merayu agar Badrolamin 'memulangkan' isteri dan anaknya yang berumur 3 tahun supaya dapat dibawa pulang dengan selamat.

Malangnya rayuannya tidak diendahkan oleh Badrolamin yang 'menyimpan' isteri dan anaknya dalam bilik hotel yang disewanya.

Lalu beliau menghubungi pihak penguatkuasan JAIP untuk membuat tindakan lanjut.

Menurut suami Wati yang berumur 28 tahun isteri sengaja membawa anaknya yang berumur 3 tahun bersama ke dalam bilik Badrolamin supaya mengelakkan daripada disyaki berkhalwat.

Beliau hadir pada kira-kira pukul 3 petang memberi keterangan kepada pihak JAIP kesal dengan dakwaan Badrolamin kononnya dia menyiksa isterinya, oleh itu isterinya datang berjumpa dengan Badrolamin untuk meminta bantuan.

Dakwaan suami Wati lagi, kenapa harus membuat perjalanan yang sejauh 120km untuk meminta bantuan sedangkan di Rompin mempuanyai tempat untuk dia meminta bantuan seterusnya

EP difahamkan bahawa terdapat foto dan video yang dirakam semasa kejadian penangkapan ostad PKR Badrul Amin di hotel 5 bintang tersebut dan jika foto dan video itu disebarkan, EP percaya ustaz kesayangan Anwar itu akan lebih teruk lagi tercemar.

Sekarang ni pun nama ustaz kesayangan Anwar sudah tercemar, bayangkan apa akan jadi jika video dan gambar-gambar tersebut tersebar...mana anak-anak dan bini-bininya nak letak muka..confirm malu punya..semua ini terpaksa ditanggung oleh mereka disebabkan oleh tindakan Badrul Amin yang masih mahu berpaut kepada polit. Tipu sana, tipu sini hanya untuk menyelamatkan dirinya..

Buat apa nak fikir panjang lagi wahai ustaz kesayangan Anwar...letak saja jawatan politik tu...buat malu je jika masih berada dalam politik...fikir sama masa depan keluarga tu..Selagi Badrul Amin berada dalam politik..selagi itulah dia akan dihina dan dicemuh rakyat...dan perbuatan itu hanya akan memakan diri saja....


Ini petikan yang menyindir ustaz kesayangan Anwar dari blog salah seorang pemimpin pakatan...

Pada 24, 25 dan 26 Februari lau didalam Temurapat Pimpinan PKR, saya tetap bawa isteri saya. Kalau saya bersendirian, tempat penginapan saya adalah percuma; tetapi dengan membawa isteri, saya dikenakan tambahan RM360.00. Saya pilih membayar RM360.00 supaya isteri saya dapat bersama saya.

Apa orang nak kata, katalah asalkan saya dan isteri saya bahagia, dan saya terus dapat memberikan khidmat yang berkesan kepada parti.

Dengan adanya isteri saya bersama saya, dia telah mengambil tanggungjawab untuk menjaga dairy saya, dia juga mampu membawa kereta berglir-gilir dengan saya; yang lebih penting dia boleh mengingatkan kepada saya akan makanan yang sesuai untuk saya memandangkan umur saya yang sudah lanjut, tidak ketinggalan juga dia mengingatkan saya akan obat yang mesti saya ambil.

Isu-isu yang boleh memalukan diri saya, keluarga saya dan parti saya tidak mungkin akan berlaku apabila isteri saya akan sentiasa bersama saya. Jika ada yang tidak setuju dengan pandangan saya ini, buatlah pilihan sendiri asalkan boleh menjaga nama baik diri, keluarga dan parti, ok?

17 comments:

Anonymous said...

Sebelum kejadian itu berlaku sudah pasti ada perbualan melalui hand fone, Jika dapat dikeluarkan perbualan tersebut seperti mana perbualan dengan "Mah" tu lagi la bagus, biar kes sebegina diketahui oleh rakyat Malaysia kerana orang-orang ini telah menghina, mencerca dan memaki hamun orang lain dah lama dah.

Warga Sebelum Merdeka

Anonymous said...

beruk amno ni kalau tak boleh putaq cerita dia rasa gatai semacam je kot.jenih munafik belaan amno ni tak lama dah,tunggu la lepaih PRU13 ni tau la nasib hampa.

KEKURA said...

SALAM
MOHON LINK KAN KEKURA. TERIMA KASIH

pukimaq said...

Zaman sekarang ni bini orang lagi laku dari anak dara orang.Jom membontot.Hidup Seksualiti Merdeka!

Anonymous said...

Anon... 12.52am, berok mana yg sdra maksudkan. apakah beruk yg dok mengatal ngan bini org atau ngan jantan jambu. jgn malu, habaq mai. bayangkan jauh perjalanan 120km tu semata-mata nak jumpa bapak setan agar dapat diberi takzirah rumah tangga. Apakah dlm pkr dah tak ada lagi ker pemimpin wanita yg mampu tolong, apakah hanya bapak setan tu saja ka yg boleh. anda pengamal assobiyiah yg tegar, yakni membela rakan separti yg terang2 salah berkhlawat ngan isteri org. ore pas tak terbiahkan parti sedara ka, malang sungguh sdra sebab pas hanya berjaya terbiahkan pengikut bodo dan bebal mcm sdra, yakni seekor beruk.

Anonymous said...

rotan je ustaz ni 100 kali
sapa setuju??

Anonymous said...

Jgn membuat andaian sendiri,tunggu sahaja pihak mahkamah tentukan sama ada betul atau salah,dan jgn pulak mengata umno itu beruk,sape yg kata beruk dia tulah beruk. Kalu tahi tu tetap jadi tahi,xkan mahkamah nk mengatakan tahi itu keju,begitu juga dengan keju xkan mahkamah nk jdkan keju itu tahi,jd anda yg mngatakan tidak bersalah siapa anda,seolah olah anda sudah tahu tahi itu keju. Sedar2lah jgn selalu membuat dosa2 kering,beristifar lah berbnyak2 ,klu tak tahu tlng diam.KHAS UTK ORG YANG KATA UMNO TU BERUK. KLU HAMPA TERSINGGUNG CIK MINTAK MAAF HABAQ MAI NO,BUKAN APA YG BETOI TETAP BETOI,HANYA ALLAH S.W.T YG TAHU APE SEBENARNYA YG BERLAKU WALAUPUN SESAAT.FITNAH ITU DOSA BESAR.TQ

Anonymous said...

waklu..... sekarang sapa yg spin.... pikir logik ar... 20 belasah pastu esok elok jer leh g hijau..... kahkahkah kalo 20org tu jentik pun mesti dah lebam.... tapu si nurul izzah baru sorang nak tumbuk dah lebam.... tapi kalo si ANUwar yg kena kepong... mesti leher dh ber benkong

Anonymous said...

Rotan tu yang masih lagi belum berkahwin. Kalau laki dan bini orang tu kena rejam /sula. Kalau tak caya tanya ostad Badrol.

Anonymous said...

ye betul...setakat nak simpan janggut dan kopiah,gua puh leh beli..skali gua masuk kedai pakaian..agak belanja dlm 20.00 dah leh pakai kopiah ngan sapin..tapi kalau dtg dari jauh setakat nk dpt khidmat nasehat..tu lain khidmat tue..khidmat pe yer..lu pikirlah sendiri jika lu yang ada kat tempat dia..biukan nak kata..tapi kita tunggu jer...secara logik..ada munasabah...

Anonymous said...

Nampaknya penyokong2 dan pencacai Pakatan Haprak dah termalu sendiri atas perbuatan pemimpin-pemimpin pujaan mereka. Dah habis kata2. Tapi aku tetap tak heran kalau depa dok backing ketua mereka yang menyontot bini orang, anak dara orang ke atau jantan jambu. Puak2 ni aku kenal betoi, depa pun bukan senonoh sangat. Depa pun 2 x 5 sama dengan pemimpin2 mahsum mereka. Padan kan muka, selalu sgt ngata orang, diri sendiri sudah kena

Anonymous said...

Nasib le Orang Pahang baik2, kalau tak sabo 20 orang punya lesing mahu hospital Dr Bad

Anonymous said...

hebat suami dia boleh ikut isteri ke pahang..dah tu boleh bawa member sampai 20 orng.. mau booking berapa van ... abang long kot suami dia..

Anonymous said...

macam ni ke suami dia tangkap bini dia tu ? layan video ni .. http://www.youtube.com/watch?v=zNmwLMGiPXQ

Anonymous said...

Sallam semua yang di atas dan di bawah...
Saya rasakan baik ostad berdiam diri dari mengeluarkan kenyataan yang mengelirukan,kita ada mahkamah untuk di adili..saya rasa biak ostad diamkan diri untuk seketika...teringat kata orang tua dulu2..''ikan siakap ikan senohong, banyak cakap lagi banyak bohon'' ostad dok lah berzikir dengan anak2 dan banyak kan lah istighfar dan solat tobat!!!!

Anonymous said...

Anon 12.52am...ngko penyokong tok tok pkr mmg la akn ckp berita ni kene spin..cuba kalau pemimpin umno yg kene plk..ngko la menyalak dulu. Yg xde pon bleh diadakan..busuk2 umno-bn pon, aku lbh jijik dgn pkr ko tu! Yaks!

u ps p dp said...

tunggu bala tuhan , mcm zmn nabi lut..... kita tengo sapa lemas , wt pe pru tuhan bolh bayar cash sekg ni korg buat je sembahyg hajat , ustot tu pun leh kena jika dia ZINA ISTERI ORG , KURAG AJR , SULA JE , IKUT HUKUM HUDUD.......

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.