Saturday, March 3, 2012



Agak mengejutkan bila seorang pelajar perempuan yang beragama Islam boleh melakukan perbuatan sebegini..Lebih memalukan apabila pelajar ini yang mengambil gambarnya dalam keadaan kain yang terselak, memakai tudang dan menunjukkan isyarat lucah memuat naik gambar ini ke Facebook..








24 comments:

Anonymous said...

teringin nak dapat batang ke?

Anonymous said...

rasanya bukan muslim.. sebab dia pakai uniform skolah yg bukan baju kurung(skirt lutut)...

pastu dia mengenakan telekung solat. mungkin budak kelas dia punya.. ada motif menghina Islam

Anonymous said...

Setuju... Bukan muslim tu.. Nak wat tipudaya jer..

Assassin Cyber said...

Gua sokong dengan Anonymous March 3, 2012 12:38 AM. Studen nie non muslim.

Dia cuma pakai telekung bukannya tudung. Dan memakai pakaian uniform sekolah paras lutut(PINAFO). Penghinaan.

Anonymous said...

nie bukan budak melayu or islam nie..sengaja nk provoke..sbb dia bukan pakai baju kurung..kan dia pakai blaus tu..cuba tgk gambar yg last...but budak nie mmg kurang hajar

Mr. R said...

nampak mcm bukan muslim.....mana ada prempuan pakai tudung and pakai baju sampai lutut je pi sekolah....mustahil ni pompuan islam..

Anonymous said...

npe xbogel je tros kalo betol2 nk hina agama org...ape punye bangsa la berperangai bangsat...!!!

Anonymous said...

Ni kalau aku jumpa dah boleh sembelih dah ni...mmg best!

Anonymous said...

mmg betina ni bkn berbaju kurung...dia xselak kain krn dia xpakai baju kurung...ni xde lain nak provoke...motif?

Anonymous said...

yg nilah binatang akhir zaman, yg patut kita sembelih dan cincang daging dia dan lepas tu bg makan kat anjing dan babi , dua binatang ni dah haram campur dgn dia jadi lah haramjadah.

Anonymous said...

CARI BUDAK TU SAMPAI DAPAT... JANGAN DUDUK DIAM JE ORANG DAH HINA AGAMA KITA NI..

Anonymous said...

CARI JGAN X CARI....kita bungkus dia sampai lemas....

Anonymous said...

ramainya yang barbaric dalam ni... nak cincang, nak sembelih

Anonymous said...

Macam the startaik bukan terlepas pandang tp sengaja nak timbulkan kemelut. boleh dunia tau bahawa Malaysia ni berfaham sempit. Isunya ialah startaik ni bermotif penghinaan...

Anonymous said...

kklo kulit gelap ckit,rse tau kaum mne..n kulit cerah smcm je.non-muslim..bleh agk la puak mne y ske bt provoke islam skrg n...

Anonymous said...

rodok pakai btg kayu je hukummannye..

Anonymous said...

pakai buloh pun boleh...bro

Anonymous said...

senang2 pass je kat badrol bagi 'kaunseling' pmpuan ni..hahaha

Anonymous said...

SEMOGA ALLAH MEMBERI HIDAYAH DAN MEMBUKA HATI BUDAK INI UNTUK MEMELUK ISLAM..AMIN..

Anonymous said...

pooki meks betul: ari tu budak jantan india tunjuk jari tengah kat frame "Allah" ni ntah kera betina mana buat hal. Sekali tengok aku dah tau muka bkn melayu & tua lak tu. kalo niat jahat dgn Islam memang Allah buka. Jom cari awek ni & geng2 dia kita pakat belasah ramai2 & bakar burit & jubo dia.. ooppss sebelum tu kita menChinadollkan serta menSaifulBukharikan dia tanpa belas.. ayoh suma!

Anonymous said...

kena bagi kaunseling pukul 2 pagi dgn .......... baru insaf.

Anonymous said...

tgk idung pun da tau dari kaum mana tu

Anonymous said...

even bdk nie (yg kite xtau asal usul n agama nye) salah, kite yg muslim nie jgn la keluarkan kate2 or ayat yg memalukan agama kita pulak, dlm islam x diajar kita cakap sembarangan n perkataan2 yg xbaik, klu org agama lain baca n tgk ape yg org diatas nie komen agak2 diorg tertarik x dgn agama kita (ISLAM). insyaallah klu kita ikhlas n tegur jgn cara yg berhikmah, mungkin ramai yg lebih tertarik dgn agama kita. semoga kite semua dapat berubah kearah kebaikan, insyaallah.

Anonymous said...

smua trtipu..kalu tngok btul2 gmbar tu...sebenarnya pelajar tu pakai pakaian sekolah jenis skirt..cuba tengok btul gmbar yang terakhir...cara pemakaian tudung juga dipertikaikan..adakah pakaian sekolah jenis skirt ada memakai tudung?juga tidak dikenalpasti agama n bangsa sebenar pelajar perempuan ini..tujuannya tidak lain hanyalah hendak menggambarkan anak gadis melayu sekarang hampir kesemuanya sudah rosak sebegini walhal bangsa pelajar didalam ini juga diragui..mungkin india,serani,kacukan atau sebagainya..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.