HOT : AKSI NEELOFA DIATAS KATIL BERSAMA FORMULA CINTA...

Bukan saja blogger Dr MiM atau MPP je yang lembik lutut tengok Neelofa..EP rasa silap-silap bang nuar kita pun boleh tinggalkan kak jijah...Kalau badrulamin tu tak yah nak cerita la..bini orang pun dia sapu ini kan pula Neelofa yang cun melecun ni..

Jom kita layan aksi Neelofa berlakon dalam iklan barangan elektrik diatas katil..tak silap EP jenama Panasonic..




Kepada sesiapa yang berminat dengan Neelofa terutamanya Dr MiM, pastikan anda menghafal formula cinta ini sebelum menguratnya...hehehehehe


**Blogger MPP tu kata je tak minat Neelofa...tapi balik-balik posting citer Neelofa..kecik hati Maya Karin...hahahaha..jangan marah ye..
HOT : AKSI NEELOFA DIATAS KATIL BERSAMA FORMULA CINTA... HOT : AKSI NEELOFA DIATAS KATIL BERSAMA FORMULA CINTA... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:16 AM Rating: 5

5 comments:

  1. Lu jangan gossipkan gua dengan Neelofa bro.., nanti mengamuk Dr MiM tu.. Tak dapat dah gua ubat demam free nanti.. Hahahahaha..

    ReplyDelete
  2. lembik lutut ku ini...neelofa..i love u..erkk ??? muahahahaha....

    ReplyDelete
  3. kali pertama baca komen blogger dlm blog blogger

    ReplyDelete
  4. adoi bikin terpancut jer baca tajuk posting nie..hehehe

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.