Sunday, March 25, 2012

HAHAHAHAHA...Macam ni standard Ketua pembangkang yang berangan nak jadi perdana menteri..mengutuk dan menghina orang dalam ceramahnya..Kalau macam ni lah gayanya...

EP bersyukur sangat kerana masih ramai rakyat Malaysia yang mempunyai otak yang boleh berfikir untuk menolak manusia seperti ini...Kalau tidak..malu Malaysia wooo ada perdana menteri yang kongkang macam ni...


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor menjadi bahawa ejekan dan ketawa oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam programnya di Pulau pinang.
Beliau membuat serangan langsung dengan mendakwa Najib sebagai pengecut apabila takut kepada Rosmah.
Mengambil contoh, Anwar berkata ketua keluarga lebih patut ditakuti berbanding isteri dan ketua kampung patut lebih ditakuti daripada orang kampung.
Tetapi ketua negara ini takut kepada bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, Presiden Amerika Syarikat dan isterinya sendiri, dakwa Anwar di Machang Bubok sambil disambut gelak ketawa orang ramai.
Anwar juga berkata, isteri tidak patut ditakuti tetapi dicintai sebagai pasangan hidup. 

15 comments:

Global Products & Services Review said...
This comment has been removed by a blog administrator.
kluangman said...

siapa kata berblog tak dapat sesen pun..bro, u belum tahu, u belum belajar.

Skim cepat kaya...hahahahaha, jangan jadi bodoh berulangkali

Anonymous said...

skim cepat kaya la tu...melabur skit dapat bnyk...x abis2 program suh melabur...haha

Anonymous said...

hahaha sempat lg promote benda xberguna tu kat komen sini..siap ckp buat blog xde untung sesen..hahaha..xbelaja punya org,,hahaha

Anonymous said...

tu skim cepat kaya cina dap punya tu, cina komunis. berbelas tahun mereka bergayut di tranung net tipu puak2 pas. skrg bila blog umno dpt sambutan, mereka nak cuba nasib. piirahh.

Anonymous said...

Report polis je. Tu sume tak berdaftar.

Anonymous said...

Anu_war berkata: Isteri tidak patut di takuti tapi di kasihi sebagai pasangan hidup.
Kerana terlalu sayang dan terlalu kasih lah maka
Azizah selalu *di tinggalkan* oleh Anu_War.

Anonymous said...

dah mcm program lawak jenaka....otak tak betul dah....

Anonymous said...

Anwar mmg telah membuktikan bagaimana seorg isteri patut takut pada suaminya.. Tgkla mcm mana Azizah dok cover kelakuan buruk Anwar wlupun trbukti Anwar adalah pelakon video blue dgn china doll.. Hehehe..

Cerita Aku said...

Laaa dah takde isu lagi ke ketua Terkangkang ni? Ingatkan blog2 pencacai PR jer yang suka kutuk mengutuk ni...rupanya ketua dia pun sama erk??
Kesian kan orang macam ni...

Anonymous said...

kalau budi pekerti molek ok la jugak..tapi sendiri perangai serupa dajjal nak kutuk2 orang lain dlm ceramah..ish ish ish

Anonymous said...

tiada le benda baik asik-asik mmenghina je yang keluar dari mulut ketua terkangkang ni, mengutuk je bosan sangat nak tengok wajahnya tak ada cahaya nampak buruk dan rasa benci sangat, je maafle ye tapi ini rasa seikhlas hati senubari.

Anonymous said...

Tak der yang memberi manfaat kat blog ni.

Anonymous said...

bertah sungguh siJijah tu, "makan hati" selalu dek kerana si nuar sayang dan kasihi dia bak kata pepatah sayangkan isteri selalu tingal tingalkan ke luar negara...

Anonymous said...

dia bukan ceramah...…jual ubat kuat...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.