HAHAHAHA...MALUNYA STANDARD KETUA PEMBANGKANG BAGI CERAMAH MACAM NI...

HAHAHAHAHA...Macam ni standard Ketua pembangkang yang berangan nak jadi perdana menteri..mengutuk dan menghina orang dalam ceramahnya..Kalau macam ni lah gayanya...

EP bersyukur sangat kerana masih ramai rakyat Malaysia yang mempunyai otak yang boleh berfikir untuk menolak manusia seperti ini...Kalau tidak..malu Malaysia wooo ada perdana menteri yang kongkang macam ni...


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor menjadi bahawa ejekan dan ketawa oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam programnya di Pulau pinang.
Beliau membuat serangan langsung dengan mendakwa Najib sebagai pengecut apabila takut kepada Rosmah.
Mengambil contoh, Anwar berkata ketua keluarga lebih patut ditakuti berbanding isteri dan ketua kampung patut lebih ditakuti daripada orang kampung.
Tetapi ketua negara ini takut kepada bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, Presiden Amerika Syarikat dan isterinya sendiri, dakwa Anwar di Machang Bubok sambil disambut gelak ketawa orang ramai.
Anwar juga berkata, isteri tidak patut ditakuti tetapi dicintai sebagai pasangan hidup. 
HAHAHAHA...MALUNYA STANDARD KETUA PEMBANGKANG BAGI CERAMAH MACAM NI... HAHAHAHA...MALUNYA STANDARD KETUA PEMBANGKANG BAGI CERAMAH MACAM NI... Reviewed by Empayar Pemuda on 5:49 PM Rating: 5

15 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. siapa kata berblog tak dapat sesen pun..bro, u belum tahu, u belum belajar.

    Skim cepat kaya...hahahahaha, jangan jadi bodoh berulangkali

    ReplyDelete
  3. skim cepat kaya la tu...melabur skit dapat bnyk...x abis2 program suh melabur...haha

    ReplyDelete
  4. hahaha sempat lg promote benda xberguna tu kat komen sini..siap ckp buat blog xde untung sesen..hahaha..xbelaja punya org,,hahaha

    ReplyDelete
  5. tu skim cepat kaya cina dap punya tu, cina komunis. berbelas tahun mereka bergayut di tranung net tipu puak2 pas. skrg bila blog umno dpt sambutan, mereka nak cuba nasib. piirahh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar mmg telah membuktikan bagaimana seorg isteri patut takut pada suaminya.. Tgkla mcm mana Azizah dok cover kelakuan buruk Anwar wlupun trbukti Anwar adalah pelakon video blue dgn china doll.. Hehehe..

      Delete
  6. Report polis je. Tu sume tak berdaftar.

    ReplyDelete
  7. Anu_war berkata: Isteri tidak patut di takuti tapi di kasihi sebagai pasangan hidup.
    Kerana terlalu sayang dan terlalu kasih lah maka
    Azizah selalu *di tinggalkan* oleh Anu_War.

    ReplyDelete
  8. dah mcm program lawak jenaka....otak tak betul dah....

    ReplyDelete
  9. Laaa dah takde isu lagi ke ketua Terkangkang ni? Ingatkan blog2 pencacai PR jer yang suka kutuk mengutuk ni...rupanya ketua dia pun sama erk??
    Kesian kan orang macam ni...

    ReplyDelete
  10. kalau budi pekerti molek ok la jugak..tapi sendiri perangai serupa dajjal nak kutuk2 orang lain dlm ceramah..ish ish ish

    ReplyDelete
  11. tiada le benda baik asik-asik mmenghina je yang keluar dari mulut ketua terkangkang ni, mengutuk je bosan sangat nak tengok wajahnya tak ada cahaya nampak buruk dan rasa benci sangat, je maafle ye tapi ini rasa seikhlas hati senubari.

    ReplyDelete
  12. Tak der yang memberi manfaat kat blog ni.

    ReplyDelete
  13. bertah sungguh siJijah tu, "makan hati" selalu dek kerana si nuar sayang dan kasihi dia bak kata pepatah sayangkan isteri selalu tingal tingalkan ke luar negara...

    ReplyDelete
  14. dia bukan ceramah...…jual ubat kuat...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.