GEMPAR : TWEET NURUL IZZAH YANG TELAH MENYELAMATKAN NYAWA RAJA NONG CHIK...TQ NURUL..

 
Semalam baca Twitter Nurul seolah-olah Raja Nong Chik hampir terlibat kemalangan di Brickfields. Eh, ye ke? Apa kata Nurul?


WTY7165 u cld hv easily been d death agent of @RajaNongChik wen u x stop at Bfields pedestrian cross

WTY7165 anda hampir jadi agen maut @RajaNongChik bila anda x berhenti di lintasan pejalan kaki Brickfields  

Hek eleh… Rupa-rupanya ada kereta tak berhenti di lintasan pejalan kaki di Brickfields sampai nyaris berlaku kemalangan. Raja Nong Chik ke yang bawa kereta tu? TAKKK!!!

Habis tu apa kena mengena orang tu tak berhenti dengan Raja Nong Chik? Raja Nong Chik boleh kawal semua pemandu di Malaysia ke?

Entah-entah yang bawa kereta tu penyokong PKR tak? Mana kita tahu kan?

Inilah taktik politik murahan Nurul Izzah dan geng Pakatan Haprak. Kalau ada benda yang tak kena je, semuanya salah Kerajaan. Hatta, orang tak berhenti di lintasan pejalan kaki pun salah Kerajaan juga.

Macam ni ke pemimpin yang orang Lembah Pantai nak?

Kejap lagi aku rasa Nurul mungkin akan keluar Tweet ni:

Nasi yg sy masak hangit. Bkn sbb sy x pandai masak, tp ini semua salah @RajaNongChik!!! Apa kecoh-kecoh

GEMPAR : TWEET NURUL IZZAH YANG TELAH MENYELAMATKAN NYAWA RAJA NONG CHIK...TQ NURUL.. GEMPAR : TWEET NURUL IZZAH YANG TELAH MENYELAMATKAN NYAWA RAJA NONG CHIK...TQ NURUL.. Reviewed by Empayar Pemuda on 3:57 PM Rating: 5

5 comments:

  1. Sama akai gan papa dia

    ReplyDelete
  2. Izzah..... aku saaayaaangg kat U. Can we meet @ 3 in the morning?. I am hard already!!!!

    ReplyDelete
  3. anak hasil benih air mani nuar + DNA taik sukma.....

    mcm tu le perangai dia.... ekekekeke

    ReplyDelete
  4. ooo..tu tanda berhenti rupanya.
    Sapa2 yg rajin, korang ambik gambar kat simpang masuk taman melawati... petak kuning dah jadi petak 'jingay'. Nmpaknya nak ambik lesen kna tau petak jingay apa maksudnya..
    Ni namanya projek merapu.

    ReplyDelete
  5. Nanti Nurul kata " I tak mengadung sebab air masuk lubang lain"

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.